To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-24
Warszawa: Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV lub drewnianą w budynkach i lokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, będących w administracji ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/34/13
Numer ogłoszenia: 222621 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198345 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, ul. Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 818 67 41, faks 22 818 67 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV lub drewnianą w budynkach i lokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, będących w administracji ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/34/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę wg wskazań Zamawiającego: -zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 138 szt. o powierzchni ok. 350,36 m2 w lokalach mieszkalnych i użytkowych (w tym w ilości 3 szt. o powierzchni ok. 5,75 m2 drzwi wejściowe do lokali) wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 37,29 m2 ; -zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą jednoramową wraz z parapetami zewnętrznym w ilości 43 szt. o powierzchni ok. 105,45 m2, w lokalach mieszkalnych (Zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych) wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 39,22 m2 ; -zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą (okna skrzynkowe) wraz z parapetami zewnętrznym w ilości 17 szt. o powierzchni ok. 39,31 m2, w lokalach mieszkalnych zgodnie z załączoną dokumentacją wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 1,75 m2 w budynku przy ul. Stalowej 34, wpisanym do rejestru zabytków; -zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę drewnianą jednoramową, zespoloną wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 37 szt. o powierzchni ok. 82,85 m2, w lokalach mieszkalnych zgodnie z załączoną dokumentacją dla budynków przy ul. Małej 4, Małej 5, Małej 7, Wileńskiej 13, Wileńskiej 19 i Ząbkowskiej 12 wpisanych do rejestru zabytków wraz z wymianą parapetów wewnętrznych (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) przy zakładanej powierzchni łącznie ok. 7,95 m2 . Szczegółowy zakres robót oraz sposób realizacji został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 8 do siwz; projekcie umowy wraz z załącznikami - Załącznik Nr 9 do siwz; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10 do siwz oraz w dokumentacji dla okien przewidzianych do wymiany tj. zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia robót budowlanych wraz z rysunkami/decyzje /projekty budowlane - Załącznik Nr 12 do siwz oraz wykazach adresowych budynków-lokali w których przewidziane są okna do wymiany - Załącznik Nr 11 do siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE CENTRUM OKIEN URSZULA OPYDO
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE CENTRUM OKIEN URSZULA OPYDO
- Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo,, ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 418691,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 389763,60
Oferta z najniższą ceną: 389763,60 / Oferta z najwyższą ceną: 389763,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby wyposażenia budynku nowej siedziby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu
- Utrzymanie i konserwacja dróg zarządzanych przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Dostawa rękawic diagnostyczno-zabiegowych lateksowych i akcesoriów do spirometru LUNGEST 1000 określonych w 2 pakietach.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sztumie - część nr 1
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu i montażu wolnostojącego tymczasowego zadaszenia dziedzińca - pawilonu strefy biletowej wraz z infrastrukturą techniczną
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 343 przy ul. Kopcińskiego 7 w Warszawie.
- Przedmiot zamówienia jest: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej z podziałem na dwa etapy oraz uzyskanie pozwolenia na budowę (...) "Świdermajer" (...)
- Remont budynku Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Milanowie
- WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W KW 8728 KOŚCIERZYNA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.