eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Remont magazynku n sprzęt i remont fragmentu izolacji pionowej ściany zewnętrznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-23

Wejherowo: Remont magazynku n sprzęt i remont fragmentu izolacji pionowej ściany zewnętrznej
Numer ogłoszenia: 222596 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Jakuba Wejhera , ul. Sobieskiego 344, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722415, faks 058 6722095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspg4.wejher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont magazynku n sprzęt i remont fragmentu izolacji pionowej ściany zewnętrznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: MAGAZYNEK NA SPRZĘT: 1. Wykucie otworu w ścianie zewnętrznej na okno (zamurowany stary otwór okienny) 2. Rozebranie pokrycia dachu papą wraz z deskowaniem 3. Ułożenie belek drewnianych 12x12 cm pod nową połać dachową 4. Wykonanie deskowania dachu z płyty OSB gr 22 mm 5. Wykonanie obróbek dachu z blachy stalowej powlekanej szer. 25 cm 6. Pokrycie dachu dwukrotnie papą termozgrzewalną 7. Montaż prefabrykowanych rynien śr. 100 mm z blachy stalowej powlekanej 8. Montaż rur spustowych o śr. 80 mm z blachy stalowej powlekanej 9. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej pod posadzki z folii polietylenowej gr. 0,2 mm 10. Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki gr. 4 cm zatartej na gładko 11. Osadzenie okna z PCV uchylno-rozwieranego o wym. 0,60x 1,50 m 12. Osadzenie parapetu zewnętrznego szer. 25 cm z blachy stalowej powlekanej 13. Uzupełnienie uszkodzonych tynków wewnętrznych kat. III 14. Uzupełnienie uszkodzonych tynków zewnętrznych kat. III 15. Dwukrotne malowanie mlekiem wapiennym ścian wewnętrznych 16. Dwukrotne malowanie ze szpachlowaniem drzwi stalowych wewnętrznych 17. Malowanie tynków zewnętrznych farbą emulsyjną zmywalną 18. Wykucie bruzd pod instalacje elektryczne 19. Wykonanie instalacji oświetleniowej z przewodu 3x1,5 mm2 20. Wykonanie instalacji z przewodu 3x2,5 mm2 - zasilająca gniazda wtykowe w sali nr 1 i 2 21. Zaprawianie bruzd 22. Montaż puszek podtynkowych 23. Montaż łączników podtynkowych 24. Montaż gniazda wtyczkowego 25. Montaż oprawy oświetleniowej żarowej bryzgoszczelnej 26. Montaż tablicy zamkniętej z zabezpieczeniami 25 A 27. Wykonanie pomiaru skuteczności zerowania wykonanej instalacji elektrycznej 28. Doprowadzenie zasilania do magazynku przewodem YAKY 4x4 mm2 z wykonaniem wykopu liniowego, uziomu, ułożeniem kabla i zasypaniem z zagęszczeniem 29. Wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych śr. 1000 mm głębokości 1,500 m z pokrywą żelbetową i wpustem ulicznym żeliwnym typu ciężkiego IZOLACJA PIONOWA FRAGMENTU ŚCIANY: 1. Rozebranie wylewki betonowej gr. 12 cm 2. Zdjęcie płyt drogowych żelbetowych z transportem na odległość do 100 m 3. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 4. Ręczne odkopanie ściany piwnicznej z transportem taczkami na odl. 10 m 5. Wykonanie wykopu pod studzienkę ściekową i rurociąg 8. Transport materiałów z rozbiórki na odległość 16 km 9. Opłata za składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki 10. Uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych ściany piwnicznej 11. Izolacja pionowa ściany piwnicznej materiałem typu Termaflex dwukrotnie 12. Zasypanie wykopów ziemią z wykopu z zagęszczeniem mechanicznym warstwami po 30 cm 13. Wykonanie studni ściekowej kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych śr. 500 mm z pokrywą żelbetową i wpustem żeliwnym ulicznym typu ciężkiego 14. Podłączenie studzienki ściekowej do istniejącej kanalizacji deszczowej rurą PCV śr. 160 mm 15. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej gr. 12 cm (ze spadkiem ok. 2% od budynku do studni chłonnej) w miejsce rozebranej nawierzchni betonowej i zdjętych drogowych płyt drogowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień ( art.67 ust.1 pkt 6).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunku z art.22 ust 1 pkt 2 Wykonawca winien przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz wykonać wg załącznika nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały prawidłowo ukończone i wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (przedstawić referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunku z art. 22 ust.1 pkt 3 Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz stanu osobowego kadry inżynieryjno-technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dołączeniem uprawnień - budowlanych -załącznik nr 8 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć również aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - wymagana jest minimum jedna osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (pełnienia funkcji kierownika budowy) oraz osoba do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załączniki: Nr 1 Oferta (wg wzoru) ; Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ustawy p.z.p.(wg wzoru) ; Nr 5 Ustanowienie pełnomocnika ( w przypadku , gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia); Do oferty należy załączyć: a) zestawienie zastosowanych parametrów cenotwórczych: stawka robocizny, koszty pośrednie, zysk; b) oświadczenie o zapoznaniu się z terenem budowy ( załącznik nr 9 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspg4.wejher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zspg4.wejher.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie, ul. Sobieskiego 344, pokój 205, sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.