eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Budowa drogi gminnej Ruda Solska - Budziarze od km 0+000,00 do km 0+942,15 ( I ETAP)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Biłgoraj: Budowa drogi gminnej Ruda Solska - Budziarze od km 0+000,00 do km 0+942,15 ( I ETAP)
Numer ogłoszenia: 222551 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biłgoraj , ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882830, fax. 084 6863584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.netbip.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Ruda Solska - Budziarze od km 0+000,00 do km 0+942,15 ( I ETAP).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej Ruda Solska - Budziarze od km 0+000,00 do km 0+942,15 ( I ETAP) Dane dotyczące realizowane przedsięwzięcia: 1) Stan istniejący droga gminna gruntowa przebiegająca przez grunty rolne 2) Stan projektowany długość projektowanego odcinka drogi - 445,0 m szerokość jezdni 5,00 m, na łukach poziomych poszerzenie jezdni 2 x 030 m do 5,60 m pobocza obustronne nieutwardzone szerokości - 2 x 1,25 m plantowanie poboczy - 1 112,5 m2 szerokość korony drogi - 7,50 m roboty ziemne: - renowacja rowu (oczyszczenie rowu z namułu - warstwa grub. 20 cm) - wykop liniowy w ilości 525,1 m3 - 890,00 m - regulacja poboczy - 230,40 m3 - rozplantowanie nadmiaru gruntu złożonego przy krawędzi rowu 294,70 m3 konstrukcja nawierzchni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm - 2 268,00 m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 4 cm - 2 311,00 m2 - podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego grubości 12 cm - 2354,00 m2 rozebranie istniejącego przepustu 1 x O 60 pod drogą zjazdem - 13,00 m zjazdy - wykonanie przepustów 1 x O 60 pod zjazdami (2 kpl.) - 22,0 m - szerokość zjazdu 3,5 m - 2 szt. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm - 56,50 m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 4 cm - 58,40 m2 - podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego grubości (12+8) cm - 60,30 m2 3) Inne informacje czasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym przy połówkowym zajęciu jezdni - 1 kpl. urządzenia obce - istniejący wodociąg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano- wykonawczy - Zał. Nr 1 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Zał. Nr 2 do SIWZ Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min. 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: 2.1 wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie przynajmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia polegającym na budowie/ przebudowie dróg/i o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 400 metrów W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ( np.: Konsorcjum) wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie 2.2 dysponuje i wskaże do realizacji niniejszego zamówienia: Kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej ,sprawującego nadzór nad całością zamówienia: niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia oraz musi być członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ( np.: Konsorcjum) wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a)posiada na realizację zadania środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej oferowana cena b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ( np.: Konsorcjum) wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy pzp 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp; Ocenę spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie - wg wzoru stanowiącego zał Nr 5 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem: organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m- cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Uprawnienia kierownika robót oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa, 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zadań (min. jedno zadanie) odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (przebudowa/ budowa drogi o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 400 metrów)- wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie wg wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ 5. Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Zasady składania ofert wspólnych przez wykonawców. 1.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. od 1 do 2 wykazu dokumentów muszą być złożone przez każdego wykonawcę w tym przez wykonawcę uprawnionego do reprezentacji (lidera), pozostałe dokumenty przez lidera w imieniu wszystkich wykonawców łącznie. 2.Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty oryginału pełnomocnictwa dla osoby uprawnionej do reprezentacji (lidera). 3.Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez wykonawcę uprawnionego do reprezentacji (lidera), 4.Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. 5.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1 i2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004r (Dz. U. z 2004, Nr 71, poz.646) Dokumenty wymienione powyżej winny być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy lub przez osoby posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgoraj.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju Nr 6 w godz. 700-1500 lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego / sekretariat./.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie ubiega się o dofinansowanie z RPO WL.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.