eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaśliska › Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 897 Tylawa - Komańcza - Cisna - Ustrzyki Górne - Wołosate - GP poprzez budowę chodnika w miejscowości Posada Jaśliska w km 8+990,50 - 9+260 strona prawa

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Numer ogłoszenia: 22254 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 334480 - 2014 data 09.10.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Jaśliska, Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie, tel. 13 4310581, fax. 13 4310593.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.3).
  • W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 897 Tylawa - Komańcza - Cisna - Ustrzyki Górne - Wołosate - GP poprzez budowę chodnika w miejscowości Posada Jaśliska w km 8+990,50 - 9+260 strona prawa. W ramach inwestycji, przewiduje się budowę chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 897 Tylawa - Wołosate - GP po stronie prawej w km 8+990,50 - 9+260,00 w miejscowości Posada Jaśliska i wykonaniu nawierzchni na istniejących zjazdach indywidualnych w obrębie pasa drogowego. Zamierzenie inwestycyjne obejmuje: a) wykonanie robót pomiarowych (wytyczenie robót, inwentaryzacja powykonawcza), b) wykonanie robót rozbiórkowych na zjazdach (rozbiórka nawierzchni zjazdów w obrębie ich adaptacji, rozbiórka wiaty autobusowej), c) zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) z odwozem w miejsce składowania, d) wykonanie robót ziemnych (wykopy, nasypy), e) budowę elementów odwodnienia drogi w formie ścieku przykrawężnikowego z kostki w celu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z drogi wojewódzkiej, f) budowę prawostronnego chodnika dla pieszych wraz z przebudową zjazdów indywidualnych w ciągu drogi Nr 897 Tylawa - Wołosate - GP w miejscowości Posada Jaśliska w km 8+990,50 - 9+260, g) remont istniejącej zatoki autobusowej w ciągu projektowanego chodnika dla pieszych, h) uzupełnienie nawierzchni jezdni przy projektowanym krawężniku i ścieku przykrawężnikowego, i) utwardzenie nawierzchni zjazdów w granicy pasa drogowego, j) odcinkowe zabezpieczenie ruchu pieszego balustradą stalową rurową, k) odcinkowe zabezpieczenie skarpy drogi w miejscu układania balustrady, l) prace wykończeniowe. Konstrukcja nawierzchni chodnika dla ruchu pieszego. - nawierzchnia z kostki betonowej - 6 cm, - podbudowa cementowo-pisakowa - 5 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - 15 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 - 20 cm. Konstrukcja nawierzchni chodnika na przejazdach. - nawierzchnia z kostki betonowej - 8 cm, - podbudowa cementowo-pisakowa - 3 cm, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu - 25 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 - 30 cm. Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej (KR3). - w-wa ścieralna z kostki betonowej czerwonej - 8 cm, - podsypka cementowo-pisakowa - 3 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego B20 - 22 cm, - grunt stabilizowany wapnem i cementem Rm=2,5MPa (wytworzony w betoniarce) - 30 cm, Konstrukcja poszerzenia jezdni (KR3). - w-wa ścieralna z AC 11 S o uziarnieniu 0/12,8 mm - 5 cm, - w-wa wiążąca z AC 16 W o uziarnieniu 0/16,0 mm - 6 cm, - podbudowa zasadnicza AC 22 P o uziarnieniu 0/22,4 mm - 7 cm, - geosiatka - wytrzymałość na rozciągania 100 kN w obu kierunkach, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm - 20 cm, - grunt stabilizowany wapnem i cementem Rm=2,5MPa (wytworzony w betoniarce) - 25 cm. Szczegółowy zakres robót zawarty został w SIWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Przy wycenie robót, a następnie przy ich realizacji, dokumentem nadrzędnym w stosunku do przedmiarów robót jest projekt budowlany oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 897 Tylawa - Komańcza - Cisna - Ustrzyki Górne - Wołosate - GP poprzez budowę chodnika w miejscowości Posada Jaśliska w km 8+990,50 - 9+260 strona prawa. W ramach inwestycji, przewiduje się budowę chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 897 Tylawa - Wołosate - GP po stronie prawej w km 8+990,50 - 9+260,00 w miejscowości Posada Jaśliska i wykonaniu nawierzchni na istniejących zjazdach indywidualnych w obrębie pasa drogowego. Zamierzenie inwestycyjne obejmuje: a) wykonanie robót pomiarowych (wytyczenie robót, inwentaryzacja powykonawcza), b) wykonanie robót rozbiórkowych na zjazdach (rozbiórka nawierzchni zjazdów w obrębie ich adaptacji, rozbiórka wiaty autobusowej), c) zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) z odwozem w miejsce składowania, d) wykonanie robót ziemnych (wykopy, nasypy), e) budowę elementów odwodnienia drogi w formie ścieku przykrawężnikowego z kostki w celu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z drogi wojewódzkiej, f) budowę prawostronnego chodnika dla pieszych wraz z przebudową zjazdów indywidualnych w ciągu drogi Nr 897 Tylawa - Wołosate - GP w miejscowości Posada Jaśliska w km 8+990,50 - 9+260, g) uzupełnienie nawierzchni jezdni przy projektowanym krawężniku i ścieku przykrawężnikowego, h) utwardzenie nawierzchni zjazdów w granicy pasa drogowego, i) odcinkowe zabezpieczenie ruchu pieszego balustradą stalową typu u-11a, j) odcinkowe zabezpieczenie skarpy drogi w miejscu układania balustrady, k) prace wykończeniowe. Konstrukcja nawierzchni chodnika dla ruchu pieszego. - nawierzchnia z kostki betonowej - 6 cm, - podbudowa cementowo-pisakowa - 5 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - 15 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 - 20 cm. Konstrukcja nawierzchni chodnika na przejazdach. - nawierzchnia z kostki betonowej - 8 cm, - podbudowa cementowo-pisakowa - 3 cm, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu - 25 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 - 30 cm. Konstrukcja poszerzenia jezdni (KR3). - w-wa ścieralna z AC 11 S o uziarnieniu 0/12,8 mm - 5 cm, - w-wa wiążąca z AC 16 W o uziarnieniu 0/16,0 mm - 6 cm, - podbudowa zasadnicza AC 22 P o uziarnieniu 0/22,4 mm - 7 cm, - geosiatka - wytrzymałość na rozciągania 100 kN w obu kierunkach, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm - 20 cm, - grunt stabilizowany wapnem i cementem Rm=2,5MPa (wytworzony w betoniarce) - 25 cm. Szczegółowy zakres robót zawarty został w SIWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Przy wycenie robót, a następnie przy ich realizacji, dokumentem nadrzędnym w stosunku do przedmiarów robót jest projekt budowlany oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.