eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Świadczenie usług łączności telefonii komórkowej z dostawą aparatów telefonicznych dla potrzeb Urzędu Gminy w Policach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Police: Świadczenie usług łączności telefonii komórkowej z dostawą aparatów telefonicznych dla potrzeb Urzędu Gminy w Policach.
Numer ogłoszenia: 222484 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311817, fax 091 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług łączności telefonii komórkowej z dostawą aparatów telefonicznych dla potrzeb Urzędu Gminy w Policach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych w zakresie telefonii komórkowej dla potrzeb służbowych pracowników Urzędu Gminy w Policach. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił pracę telefonów w zakresie częstotliwości 900/1800/1900 MHz. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na nowe dostarczone aparaty. Taką samą gwarancją mają być objęte akcesoria. Usługa łączności telefonii komórkowej w grupie 37 użytkowników, w tym: a) usługa łączności komórkowej wraz z dostawą 34 telefonów komórkowych, b) świadczenie usługi kart wykorzystanych w adapterach GSM bez zakupu sprzętu, c) włączenie do sieci GSM wszystkich użytkowników z zachowaniem dotychczasowych numerów, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów wobec dotychczasowego operatora GSM. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni bezpłatne: a) naliczanie sekundowe od początku połączenia, b) inicjowanie połączeń, c) załączenie usługi roamingu, d) usługę poczty głosowej, e) informowanie o stanie konta abonamenta, f) całodobowe biuro obsługi klienta oraz pomocy technicznej, g) wyznaczenie tzw. opiekuna do obsługi numerów na koncie, h) bilingi szczegółowe dla wszystkich numerów dostarczane Zamawiającemu w wersji papierowej wraz z fakturą. Obecnie Zamawiający wykorzystuje średnio miesięcznie: 1) abonament wraz z telefonem typu A - 270 minut, 2) abonament wraz z telefonem typu B - 150 minut, 3) abonament wraz z telefonem typu C - 200 minut, 4) abonament wraz z telefonem typu D - 170 minut, 5) abonament 3 bramki typu E - 2.140 minut. Podane powyżej ilości wykonywanych rozmów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Podstawą miesięcznego rozliczenia będą faktycznie wykonywane połączenia. Wysokość oferowanego abonamentu będzie obowiązywać przez cały okres umowy. Wykonawca zagwarantuje możliwość: 1) wymiany karty SIM w cenie nie wyższej niż 1 zł (netto) - wymiana dokonana będzie w przypadku kradzieży oraz innych przypadkach niezawinionych przez zamawiającego, 2) zmiany wcześniej przyznanego numeru w cenie nie wyższej niż 1 zł (netto) - wymiana nastąpi w momencie stwierdzenia przez Zamawiającego uciążliwości w korzystaniu z danego numeru telefonicznego, 3) aktywacji nowych numerów w cenie nie wyższej niż 1 zł (netto). Dostawa aparatów telefonicznych wraz z aktywacją nowych abonamentów nastąpi po podpisaniu umowy. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się dostawę aparatów telefonicznych o nie niższych parametrach technicznych i liczbie jak poniżej: 1) dla usługi łączności telefonii komórkowej w grupie A: a) włączenie do sieci GSM 3 użytkowników z zachowaniem dotychczasowych numerów, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów wobec dotychczasowego operatora PLUS GSM, b) dostawa 3 telefonów komórkowych spełniających poniższe parametry: Podstawowe dane techniczne System UMTS / HSDPA / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 Wyświetlacz Kolorowy Bateria - czas czuwania / rozmowy 150h/2h Transmisja danych CSD, HSCSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, WLAN Wiadomości SMS, MMS, Email WAP / Java WAP 2.0/xHTML, HTML / Java 2.0 Łączność Bluetooth stereo (A2DP), USB, Irda Nawigacja GPS Tak Pamięć Pamięć wew. 160 MB, obsługa kart pamięci micro SD Multimedia Aparat fotograficzny 5 Mpx +VGA, funkcjonalność kamery odtwarzacz MP3/AAC/Wideo, radio Alarm wibracyjny Tryb głośnomówiący c) dostawa telefonów wraz z akcesoriami: ładowarka samochodowa, futerał, smycz. 2) dla usługi łączności telefonii komórkowej w grupie B: a) włączenie do sieci GSM 4 użytkowników z zachowaniem dotychczasowych numerów, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów wobec dotychczasowego operatora GSM, b) dostawa 4 telefonów komórkowych spełniających poniższe parametry: Podstawowe dane techniczne System GSM 900 / GSM 1800 Wyświetlacz Kolorowy Bateria - czas czuwania / rozmowy 150h/2h Transmisja danych CSD, HSCSD, GPRS, EDGE Wiadomości SMS, MMS, E-mail, Instant Messaging (komunikatory) WAP / Java tak / tak Alarm wibracyjny Tryb głośnomówiący c) dostawa telefonów wraz z akcesoriami : ładowarka samochodowa, futerał, smycz. 3) dla usługi łączności telefonii komórkowej w grupie C: a) włączenie do sieci GSM 1 użytkownika z zachowaniem dotychczasowego numeru, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numeru wobec dotychczasowego operatora GSM, b) dostawa telefonu komórkowego spełniającego poniższe parametry: Podstawowe dane techniczne System GSM 900 / GSM 1800 Wyświetlacz Kolorowy Bateria - czas czuwania / rozmowy 150h/2h Wiadomości SMS WAP / Java tak / tak Alarm wibracyjny Tryb głośnomówiący 4) dla usługi łączności telefonii komórkowej w grupie D: a) włączenie do sieci GSM 26 użytkowników z zachowaniem dotychczasowych numerów, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów wobec dotychczasowego operatora GSM, dostawa 26 telefonów komórkowych spełniających poniższe parametry: Podstawowe dane techniczne System 900 /1800 Wyświetlacz Kolorowy Bateria - czas czuwania / rozmowy 150h/2h Wiadomości SMS Alarm wibracyjny Tryb głośnomówiący 5) dla usługi łączności telefonii komórkowej w grupie E (bramki): a) włączenie do sieci GSM 3 użytkowników z zachowaniem dotychczasowych numerów, wraz z przejęciem wszystkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów wobec dotychczasowego operatora GSM, Wykonawca załączy do oferty listę państw, w rozbiciu na kontynenty i kraje, w których operator ma podpisane umowy roamingowe. Wykonawca jest zobowiązany w ramach przedmiotu zamówienia do przejęcia 37 numerów od obecnego operatora Zamawiającego (PLUS GSM), bez przerw w pracy, zakończeniu obowiązywania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej Oryginalny kod CPV: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Oryginalny kod CPV: 32.16.11.00 - Karty SIM Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.12 - Karty SIM .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez Wykonawców. Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi spełniać powyższe warunki. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1, tj.: 1) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów (albo kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy): 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Pełnomocnictwa do złożenia oferty oraz dokonywania innych czynności i składania oświadczeń woli w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w pkt 1. 4)Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 2. Niespełnienie warunków, o których mowa powyżej będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia - nie spełnia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, w pkt: 2), 3) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Policach Wydział Spraw Obywatelskich (pok. nr 10) ul Stefana Batorego 3 72-010 Police.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Policach, ul. Stefana Batorego 3, I piętro, pok. nr 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.