eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Przetarg nieograniczony na DOSTAWĘ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO - Znak sprawySZP/380/30/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-18

Łańcut: Przetarg nieograniczony na DOSTAWĘ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO - Znak sprawy: SZP/380/30/2008
Numer ogłoszenia: 222424 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, fax. 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz-lancut.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na DOSTAWĘ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO - Znak sprawy: SZP/380/30/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 14 000 Euro (15 888,164 Euro). Przedmiot zamówienia został dokłanie opisany w załącznikach Nr 3 (od 3.1 do 3.10), natomiast w formularzu cenowym (Załączniku Nr 2) zawrte są następujące pozycje: Tor do nauki chodzenia - 1 szt., Rotor elektryczny - 1 szt., Stół do rehabilitacji - 2 szt., Lampa typu Sollux - 2 szt., Aparat do elektroterapii - 1 szt., Ergometr - 1 szt., Wanna do hydromasażu - 1 szt., Aparat do terapii ultradźwiękami - 1 szt., Aparat do elelektroterapii typu kombajn - 1 szt., Aparat do elektroterapii prądami diadynamicznymi - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium /w formie i wysokości określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych/ w wysokości: 600,00 PLN w terminie do dnia 30.09.2008 r. do godz. 10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1. pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do oferty. 2.Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr do 6 oferty. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 7 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, (np. listy pochwalne, referencje, protokoły odbioru) dokumenty te należy przedłożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem - należy dołączyć conajmniej 2 dokumenty do wybranych dostaw. Dokumenty te powinny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy) - Załącznik Nr 8 do oferty. Wykaz innych wymaganych dokumentów: 1.Wypełniony FORMULARZ OGÓLNY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełniony formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do oferty. 3.Wypełnione Załączniki Nr 3 p. n. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE WYMAGANYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH. 4.Wypełnione Załączniki Nr 4 - informacje dotyczące warunków gwarancji i serwisu dla sprzętu rehabilitacyjnego. 5.Zaakceptowany wzór Umowy - Załącznik Nr 9 do oferty. 6.Aktualny dokument stwierdzający, że oferowane przez Wykonawcę poszczególny sprzęt rehabilitacyjny posiada odpowiednie certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytkowania na terenie Polski i UE wymagane obowiązującymi przepisami prawa, jak: zgłoszenie / wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, atesty, certyfikaty CE, deklaracja zgodności - zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami/ - Załączniki Nr 10 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 7.Firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi (w języku polskim) np. katalogi, broszury lub ulotki producenta opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia - Załącznik/i Nr 11 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 8.Dowód wpłaty wadium (wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej winno być złożone w formie oryginału i musi ono zabezpieczać cały okres związania ofertą) - Załącznik Nr 12 do oferty. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 6 - Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 13 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.