Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-18
Rawicz: Sukcesywne dostawy produktów chemicznych.
Numer ogłoszenia: 222366 - 2008; data zamieszczenia: 18.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym , ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5468571, fax. 065 5452108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.meblegp.pnet.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot sektora finansów publicznych..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy produktów chemicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw produktów chemicznych, m.in.: pasty do zębów, mydeł, szamponów, żeli pod prysznic, kremów, balsamów do ciała i mleczek, antyperspirantów i dezodorantów, pianek i kremów do i po goleniu, odświeżaczy powietrza, żeli do włosów, maszynek do golenia, płynów do płukania, płynów i proszków do prania, wybielaczy, płynów do mycia naczyń, środków czyszczących i dezynfekujących, środków pielęgnacji mebli, papieru toaletowego i ręczników papierowych, worków na śmieci, gąbek do mycia i zmywaków, ścierek i druciaków, szczoteczek do zębów, past do mycia rąk i innych. Szacunkowa ilość zamawianych przez Zamawiającego towarów w okresie obowiązywania umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynosi około: pasty do zębów - 1661 szt., mydeł - 6350 szt., szamponów - 715 szt., żeli pod prysznic - 205 szt., kremów - 1886 szt., balsamów do ciała i mleczek - 220 szt., antyperspirantów i dezodorantów - 630 szt., pianek i kremów do i po goleniu - 610 szt., odświeżaczy powietrza - 195 szt., żeli do włosów - 175 szt., maszynek do golenia - 2355 szt., płynów do płukania - 645 szt., płynów i proszków do prania - 1651 szt., wybielaczy - 11 szt., płynów do mycia naczyń - 1120 szt., środków czyszczących i dezynfekujących - 1727 szt., środków pielęgnacji mebli - 299 szt., papieru toaletowego i ręczników papierowych - 350 pacz., worków na śmieci - 505 rolek, gąbek do mycia i zmywaków - 815 szt., ścierek i druciaków - 285 szt., szczoteczek do zębów - 350 szt., past do mycia rąk - 310 szt. i innych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.52.56.00 - Ścierki do naczyń 33.69.10.00 - Produkty antypasożytnicze, środki owadobójcze i odstraszające owady .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi przedstawić wraz z ofertą dokumenty wymagane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Ocena ta będzie dokonywana wg kryterium spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.meblegp.pnet.pl/html/przetargIIIZS2008.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Rawiczu, ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Rawiczu, ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, w Sekretariacie Gospodarstwa Pomocniczego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz" (część 3, 4 i 5)
- Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Naprawa nawierzchni boiska sportowego w Zespole Szkół Zawodowych w Rawiczu
- Remont budynków komunalnych zlokalizowanych przy ul. Grunwaldzkiej 34 oraz ul. Ratuszowej 8 w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do mycia, dezynfekcji i sterylizacji dla Centralnej Sterylizatorni.
- Dostawę artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków chemicznych do obiektów "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. w Kołobrzegu
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Dostawa środków czystości z przeznaczeniem dla kuchni szpitalnej przez okres 24 miesięcy
więcej: Produkty antypasożytnicze, środki owadobójcze i odstraszające owady »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.