eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych niezbędnych do zakończenia inwestycji pn.Rozbudowa i modernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy Krasnystaw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Krasnystaw: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych niezbędnych do zakończenia inwestycji pn.: Rozbudowa i modernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy Krasnystaw
Numer ogłoszenia: 222032 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 158285 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, fax 082 5763046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych niezbędnych do zakończenia inwestycji pn.: Rozbudowa i modernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy Krasnystaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i modernizacją budynku administracyjnego Urzędu Gminy Krasnystaw. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanym, - instalacyjnym sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnym sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - drogowej. b. Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej. c. Przygotowanie map do celów projektowych i wypisów z rejestru gruntów, d. Wykonanie kosztorysów i przedmiarów robót. e. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. f. Uzyskanie wszystkich uzgodnień w zakresie wynikającym z obecnie obowiązujących przepisów. g. Uzyskanie wszystkich uzgodnień we własnym zakresie i na własny koszt w zakresie wynikającym z obecnie obowiązujących przepisów. Koszt uzgodnienia dokumentacji w Z.U.D.P. ponosi Zamawiający. h. Wykonawca przekaże zamawiającemu w/w dokumenty w wersji elektronicznej (np. format doc - Word, pdf - Adobe Reader) na płycie CD w formacie umożliwiającym jej przeglądanie przy użyciu ogólnie dostępnych programów komputerowych. Nie dopuszcza się przedłożenia wersji elektronicznej dokumentacji wykonanej za pomocą aparatów cyfrowych. j. Wykonawca przekaże dokumentację w następujących ilościach: - dokumentacja projektowa budowlana i wykonawcza - 4 egz. - kosztorysy i przedmiary robót - 2 egz. - STWiOR - 2 egz. - wersja elektroniczna sporządzonej dokumentacji w tym projektowej - 1 szt. f. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumetnacją w zakresie szczegółowo określonym programem funkcjonalo-użytkowym, który stanowi załacznik Nr 4 do S.I.W.Z..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 355622.78 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe STOLMEX, Stanisław Kozłowski, ul. Lipska 40, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 355622.78
  • Oferta z najniższą ceną: 355622.78 oferta z najwyższą ceną: 355622.78
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.