eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej typu CADO i ADO do kontynuacji leczenia pacjentów Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Bełchatów: Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej typu CADO i ADO do kontynuacji leczenia pacjentów Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Numer ogłoszenia: 22181 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8703 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej typu CADO i ADO do kontynuacji leczenia pacjentów Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa zestawów do dializy otrzewnowej typu CADO i ADO do kontynuacji leczenia pacjentów Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33181520-3 Wyroby do dializy nerkowej 3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej typu CADO (dla 6 pacjentów) i ADO (dla 4 pacjentów) do kontynuacji leczenia pacjentów Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie a) zestaw do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej typu CADO dla 6 pacjentów na 1 rok (4 wymiany dziennie); - worki CADO z płynem dializacyjnym stężenie czynników aktywnych: - wapnia: 1,25 mmol/l ; 1,75 mmol/l ; - glukozy: w 3 stężeniach (1,5%; 2,3% i 4,25%) w zależności od potrzeb klinicznych; - sodu: 134 mmol/l Zestaw musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy, których wymaga oferowany przez danego Wykonawcę typ zestawu. b) zestaw do automatycznej dializy otrzewnowej typu ADO dla 4 pacjentów na 1 rok - worki ADO z płynem dializacyjnym stężenie czynników aktywnych: - wapnia: 1,25 mmol/l ; 1,75 mmol/l ; - glukozy: w 3 stężeniach (1,5%; 2,3% i 4,25%) w zależności od potrzeb klinicznych; - sodu: 134 mmol/l Zestaw musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy, których wymaga oferowany przez danego Wykonawcę typ zestawu. 2) Dot. ppkt a i b - Wykonawca zobowiązany jest określić w formularzu cenowym oferty przetargowej wszystkie niezbędne elementy wyposażenia ww. zestawów (kompletne deklarowane wyposażenie do wykonywania danego typu dializy). Opis asortymentowo- ilościowy poszczególnych zestawów uwzględnia wypełniany przez Wykonawcę Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega iż ocenie ofert będą podlegać tylko te oferty, które przedstawią wszystkie pozycje asortymentowe dla zamawianych zestawów. 3) Określona liczba pacjentów może ulec zmianie w zależności od bieżącej sytuacji Zamawiającego oraz leczonych pacjentów. Tym samym mogą ulec zmianie ilości zamawianego asortymentu, które są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania takiej części umowy, której realizacja będzie leżeć w interesie Szpitala i nie będzie sprzeczna z jego działalnością. 4) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczenia na okres trwania umowy cyklerów do każdego zestawu dla pacjentów według wskazań Zamawiającego. Zasady użytkowania cyklerów (tj. serwis gwarancyjny, pogwarancyjny i inne) określą odrębne umowy zawarte między firmą a pacjentem. 5) Sposób realizacji: a) dostawa przedmiotu zamówienia pod wskazany adres domowy chorego w ilościach określonych w indywidualnych zamówieniach przygotowanych przez ośrodek leczący chorych z przewlekłą niewydolnością nerek; Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć bezpośredniemu odbiorcy (choremu) instrukcję w jęz. polskim, zawierającą niezbędne informacje dotyczące użytkowania zestawu; b) dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane bezpośrednio do pacjenta w godzinach od 8:00 do 14:00, na koszt Wykonawcy. Każda dostarczona partia towaru powinna być oznaczona poprzez określenie rodzaju asortymentu oraz dokładnego miejsca przeznaczenia. 6) Wykonawca wyposaży pomieszczenia Zamawiającego w niezbędny do prowadzenia programu dializ otrzewnowych sprzęt, tj.: a) aparat do wykonywania automatycznej dializy otrzewnowej b) wagi c) cieplarka d) komputer z oprogramowaniem do prowadzenia dokumentacji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Stacja Dializ). Na wniosek Zamawiającego Wykonawca, przeszkoli na własny koszt wskazanych pracowników Zamawiającego, tj.: - szkolenie personelu lekarsko-pielęgniarskiego w zakresie prowadzenia dializ otrzewnowych, - szkolenie lekarza - chirurga, który zostanie wyznaczony do wszczepiania cewników Tenckhoffa, -niezbędne pomoce szkoleniowo-dydaktyczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej typu CADO i ADO do kontynuacji leczenia pacjentów Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA S.A., Ul. Krzywa 13, 60-118 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 571323,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 514176,80

  • Oferta z najniższą ceną: 514176,80 / Oferta z najwyższą ceną: 514176,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.