eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Wykonywanie w systemie ciągłym kompleksowej usługi prania, prasowania oraz naprawy pościeli i bielizny szpitalnej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Mońki: Wykonywanie w systemie ciągłym kompleksowej usługi prania, prasowania oraz naprawy pościeli i bielizny szpitalnej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
Numer ogłoszenia: 22171 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach , al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 085 727 81 30, 668 877 590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-monki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w systemie ciągłym kompleksowej usługi prania, prasowania oraz naprawy pościeli i bielizny szpitalnej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w systemie ciągłym kompleksowej usługi prania, prasowania oraz naprawy pościeli i bielizny szpitalnej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, w przewidywanej ilości 40 000 kg w skali 12 miesięcy. W zakres w/w usług wchodzi: a) pranie pościeli i bielizny szpitalnej, kocy, materacy, poduszek, ubrań ochronnych i roboczych personelu zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi i epidemiologicznymi, b) prasowanie w/w asortymentów wg obowiązujących standardów, c) dokonywanie drobnych napraw w/w asortymentów tj. reperacja (zszywanie, łatanie, cerowanie) przed dostawą do Zamawiającego, d) znakowanie każdej sztuki z w/w asortymentów wg symboli i oznaczeń ustalonych z Zamawiającym. Znakowania należy dokonywać nieścieralnym tuszem lub atramentem lub w postaci naszywek o rozmiarach 4 cm x 2 cm przytwierdzonych na stałe do każdej sztuki poszczególnego asortymentu, z odpowiednio wykonanym nadrukiem. Każda nowo wprowadzona do użytkowania partia bielizny będzie przekazana do oznakowania w oddzielnych opakowaniach, e) dostarczanie bielizny w wózkach przeznaczonych do transportu pościeli (na kółkach) bez pakownia w worki zgodnie z obowiązującymi przepisami, f) sortowanie i pakowanie wypranej i wyprasowanej pościeli, bielizny, kocy, materacy, poduszek, ubrań ochronnych i roboczych w oddzielne opakowanie (np. worki) dla Bloku Operacyjnego, pieluch dla Oddziału Noworodkowego i pieluch dla Oddziału Dziecięcego, ze zwróceniem szczególnej uwagi na asortymenty pochodzące z oddziału noworodkowego zarówno w zakresie prania jak i pakowania. Asortymenty z tego oddziału należy prać oddzielnie, z zastosowaniem technologii i środków piorących oraz dezynfekcyjnych wskazanych i bezpiecznych dla noworodków, g) pranie, prasowanie i reperacja fartuchów personelu 2 razy w tygodniu tj. we wtorek i czwartek z dostawą następnego dnia, h) odbiór brudnych i zanieczyszczonych poszczególnych asortymentów dokonywany będzie 5 razy w tygodniu w godzinach 900-1000, w następujących dniach tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek i piątek z zachowaniem wymagań sanitarnych i epidemiologicznych oraz jeżeli wyniknie taka konieczność w sobotę, bądź inny dzień wolny od pracy, w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. W tym przypadku odbioru bielizny należy dokonać bezpośrednio w komórce wskazanej przez Zamawiającego. W przypadkach nieprzewidzianych i nagłych Wykonawca wykona usługę po zgłoszeniu telefonicznym bądź faxem. i) poszczególne asortymenty wyprane, wyprasowane i przygotowane wg wskazań Zamawiającego należy dostarczać następnego dnia po jej odbiorze w godzinach 700-900, w następujących dniach tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek i piątek z zachowaniem wymagań sanitarnych i epidemiologicznych oraz jeżeli wyniknie taka konieczność w sobotę, bądź inny dzień wolny od pracy, w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. W tym przypadku bielizna będzie dostarczona bezpośrednio do komórki wcześniej wskazanej przez Zamawiającego. j) w przypadku poszczególnych asortymentów przeznaczonych do prania odbieranych w piątek, czyste asortymenty dostarczone zostaną w poniedziałek lub po zgłoszeniu przez Zamawiającego w sobotę. W przypadkach nieprzewidzianych i nagłych Wykonawca wykona usługę po zgłoszeniu telefonicznym bądź faxem. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości bielizny przeznaczonej do prania. Ilekroć mówimy o bieliźnie mamy na uwadze pościel, bieliznę, koce, materace, poduszki, ubrania ochronne i robocze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1, dołączonych do oferty według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 3) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku, gdy Wykonawcy nie spełnią chociażby jednego warunku, nie załączą do oferty wszystkich dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1, nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu winien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia określonego w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (2006-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 2 usługi odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej 80 000 PLN każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Inne dokumenty: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: a) oświadczenie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie 12 miesięcy, złożone na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) oświadczenie o oferowanym terminie płatności za usługę nie krótszym niż wymaganym przez Zamawiającego 30 dni, złożone na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) oświadczenie, że Wykonawca gwarantuje stałość cen przez okres obowiązywania umowy. W obowiązującym terminie stałości cen dopuszczalne będą jedynie zmiany cen oferowanej usługi wynikające ze zmian stanu prawnego (zmiany stawek podatkowych, stawek celnych, wprowadzenia nowych podatków) - wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony, pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego, złożone na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) oświadczenie, że Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie stosował środki dezynfekcyjne i piorące posiadające wymagane aktualne atesty Państwowego Zakładu Higieny oraz Instytutu Matki i Dziecka, a usługa wykonywana będzie zgodnie z warunkami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia. 2) Opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że pralnia, w której będzie realizowana usługa objęta niniejszym zamówieniem publicznym, spełnia wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XIV pkt 1: 1) ppkt 3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XIV pkt 2 ppkt 1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 2 ppkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XIV, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. 1) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-monki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Administracyjno-Techniczna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, ul. Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferta powinna być złożona w formie pisemnej w Sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, ul. Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.