eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zembrzyce › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zembrzyce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Zembrzyce: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zembrzyce.
Numer ogłoszenia: 221634 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109461 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach, Zembrzyce 540, 34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie, tel. 33 874 67 32, faks 33 874 60 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zembrzyce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz 9 uczniów niepełnosprawnych z Gminy Zembrzyce na trasie liczącej około 100 km dziennie (poniedziałek, piątek), a 80 km dziennie w pozostałe dni tygodnia (wtorek, środa, czwartek): 5 dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno-Wychowawczego w Juszczynie Filia w Tarnawie Górnej godzina rozpoczęcia zajęć 8.00 - przywóz na godz.7.55, odbiór 15.00 oraz 4 dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim godzina rozpoczęcia zajęć 7.50 - przywóz na godz. 7.45, odbiór 14.50 wg harmonogramu zał. Nr 4 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu uczniów do i ze szkoły w terminach: - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Makowie Podhalańskim, ul. Moniuszki 1 od 01.09.2015r. do 24.06.2016r., - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno Wychowawczy w Juszczynie, Filia w Tarnawie Górnej 61 od 01.09.2015r. do 29.07.2016 r. Zamawiający wymaga, aby dowozy i odwozy odbywały się co najmniej 2 pojazdami. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zmówienia - dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia, zgodnie z obowiązującym je planem, - dokładne godziny dowozu i odwozu uczniów uzależnione są od ich rozkładu zajęć i mogą ulec zmianie, - odbiór uczniów z domu pod wskazanymi adresami zgodnie z załącznikiem nr 4 - godziny odbioru ustala Zamawiający, - zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: - przebiegu trasy, co uzależnione jest od obecności przewożonego ucznia, a tym samym dostosowanie trasy do najkrótszej, - ilości uczniów niepełnosprawnych objętych przewozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy. - wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą trasę dowozu dzieci przy czym Zamawiający musi ją zaakceptować. - w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. Wykaz miejsc, z których będą odbierane dzieci stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wśród dzieci nie ma osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim wobec tego zamawiający dopuszcza realizację usługi samochodami osobowymi spełniającymi warunki przewozu osób w tym dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca w czasie przewozu dzieci musi zapewnić im opiekę osób, które przyjmą na siebie pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opieka nad dziećmi musi być sprawowana przez cały czas przewozu, tj. od miejsca zamieszkania do szkoły/placówki oświatowej i ze szkoły/placówki oświatowej do miejsca zamieszkania. Do zadań opiekuna należy: - Zapewnienie bezpieczeństwa i pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów niepełnosprawnych z pojazdu oraz w pojeździe, - Doprowadzanie uczniów niepełnosprawnych z pojazdu do ośrodka, przekazanie opieki nad nim wychowawcy, - Odbieranie ucznia niepełnosprawnego spod opieki wychowawców i doprowadzenie go do pojazdu, - Przekazanie uczniów ze szkoły rodzicom. - W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Zamawiającego i przewoźnika o tym fakcie. Uwaga: w każdym z pojazdów Wykonawca zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o każdorazowej zmianie opiekunów lub kierowców, np. w przypadku dłuższej choroby. Koszt dojazdów do i od miejsca garażowania pojazdu do miejsca wykonywania usług musi być wkalkulowany w cenę, w którym dowieziono i odwieziono uczniów. Przed przystąpieniem do wyceny usług, wykonawca ma obowiązek zdobyć niezbędne informacje dotyczące realizacji usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, nie później niż w ciągu 60 min. od powstania awarii, w taki sposób aby nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: - utrzymywać w czystości i porządku pojazdy - przestrzegać przepisy P. Poż. i BHP - ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia - pojazd powinien być oznaczony według przepisów prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00 - 60.11.34.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bryl & Wójcik Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dietla 62/10A, 31-039 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116605,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56345,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46795,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.