eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Opracowanie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz - Zdrój o pow. 4550 ha wraz z opracowaniem ekofizjograficznym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Iwonicz-Zdrój: Opracowanie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz - Zdrój o pow. 4550 ha wraz z opracowaniem ekofizjograficznym.
Numer ogłoszenia: 221569 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169493 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój, Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 435-02-12, 435-03-28, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz - Zdrój o pow. 4550 ha wraz z opracowaniem ekofizjograficznym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Opracowanie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz - Zdrój o pow. 4550 ha wraz z opracowaniem ekofizjograficznym. Zamówienie obejmuje: 1.sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój z wykorzystaniem zapisów uchwalonego Uchwałą Nr XL/336/2002 dnia 8 .10.2002 roku przez Radę Miejską w Iwoniczu-Zdroju Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój i winna uwzględniać wymagania wynikające z: a)ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), b)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U z 2004r. Nr 118, poz. 1233), c) ustawy z dnia 03.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami) d) innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. 2. opracowanie ekofizjograficzne podstawowe dla potrzeb projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Iwonicz-Zdrój zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298 z 2002r). 3. Granicami obszaru objętego Studium są granice administracyjne Gminy Iwonicz-Zdrój. Obszar Gminy wynosi 4550 ha.. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy na swój koszt pozyskanie we własnym zakresie map topograficznych w skali 1:10 000 oraz innych niezbędnych do opracowania ekofizjograficznego z państwowego zasobu geodezyjnego. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: - przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazu, zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - inwentaryzacja urbanistyczna - prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych), - sporządzenie opracowania ekofizjograficznego - dokument obejmuje tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku w skali 1:10000 , - analiza złożonych wniosków wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia. - opracowanie projektu studium obejmującego tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku i prezentacja przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. - uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych - prezentacja projektu studium na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej - uzyskanie pozytywnej opinii, - sporządzenie projektu studium w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek studium w skali 1:10000 - ilość egzemplarzy w formie tekstowej i cyfrowej niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa, - opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, /studium/ spełniającej wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, - uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających studium wraz z prognozę oddziaływania na środowisko. - analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, - sporządzenie projektu studium do publicznego wglądu - przygotowanie projektów - ism związanych z wyłożeniem, - uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, - analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu studium wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, - wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, - przedłożenie Radzie Miejskiej w Iwoniczu-Zdroju projektu studium po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, - przygotowanie d przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych - udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. 5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest Urzędu Gminy w Iwoniczu-Zdroju Al. Słoneczna 28,38-440 przedmiotu Zamówienia w następujących formach: 1) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: - 2 egz. rysunku studium w technice barwnej w skali 1: 10 000, - w tym 1 egz. rysunku studium w technice barwnej podklejony folia - 2 egz. części tekstowej, - część tekstowa i graficzna studium w wersji elektronicznej (2 płyty CD) - część tekstowa studium w formacie Word, część graficzna studium w formacie umożliwiającym jego wydruk - Opracowanie ekofizjograficzne: - dwa egzemplarze ekofizjografii w formie papierowej i jeden elektronicznej (1 płyta CD), 2) Prognoza oddziaływania na środowisko: - dwa egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko w formie papierowej i elektronicznej (1 płyta CD), - rysunki, mapy w wersji kolorowej 3) Dokumentacja planistyczna: - komplet dokumentacji prac planistycznych wykonanej w jednym egzemplarzu - oryginał . 7.treśc uchwały wraz z załącznikami należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu z dnia 25 kwietnia 2008 roku w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych/Dz.U. z 2008 roku Nr 75,poz. 451, z późn,zmianami/ 8. Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w § 1 pkt. 6 umowy, po stwierdzeniu przez Wojewodę zgodności uchwalonego studium z prawem. Uwaga!!!!!!! Przy opracowaniu studium należy uwzględnić przepisy ustawy o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych (Dz. U. z 2005 r. nr 167 poz. 1399 ze. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa, ul. Targowa 45, 03-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81967,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 84180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.