eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu pn. AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZNSĄ NA LEPSZE JUTRO realizowanego w 2013r. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007 - 2013, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Lubawa: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu pn. AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZNSĄ NA LEPSZE JUTRO realizowanego w 2013r. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007 - 2013, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 22147 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie , ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 645 28 55, faks 89 645 28 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokl.mops.lubawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu pn. AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZNSĄ NA LEPSZE JUTRO realizowanego w 2013r. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007 - 2013, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO - obejmująca: Trening motywacyjno - wzmacniający (grupowy) - dla uczestników projektu z: Grupy I - 8 osób; -Ilość - 24h; - Okres: MARZEC - KWIECIEŃ/2013r.; Grupy II (8 osób); -Ilość - 24h; -Okres: MARZEC - KWIECIEŃ/2013r.; Trening kompetencji i umiejętności społecznych (grupowy) - dla uczestników projektu Grupy I - 8 osób; -Ilość - 24h; -Okres: KWIECIEŃ - MAJ/2013r.; Grupy II (8 osób); -Ilość - 24h; -Okres: KWIECIEŃ - MAJ/2013r.; CZĘŚĆ 2 - USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO- obejmująca: Poradnictwo prawne (grupowe) - dla uczestników projektu z: Grupy I - 8 osób; -Ilość - 12h; -Okres: CZERWIEC - LIPIEC/2013r.; Grupy II (8 osób); -Ilość - 12h; -Okres: CZERWIEC - LIPIEC/2013r.; Poradnictwo prawne (indywidualne)- dla uczestników projektu z: Grupy I - 8 osób; -Ilość - 16h/grupa, a 2h/osoba; -Okres: MARZEC - CZERWIEC/2013r.; Grupy II (8 osób); -Ilość - 16h/grupa, a 2h/osoba; -Okres: MARZEC - CZERWIEC/2013r.; CZĘŚĆ 3 - USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO- obejmująca: Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla uczestników projektu z: Grupy I - 8 osób; -Ilość - 18h; -Okres: WRZESIEŃ - LISTOPAD/2013r.; Grupy II (8 osób); -Ilość - 18h; -Okres: WRZESIEŃ - LISTOPAD/2013r.; Poradnictwo zawodowe (indywidualne - z opracowaniem IPD)- dla uczestników projektu z: Grupy I - 8 osób; -Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba; -Okres: MARZEC - WRZESIEŃ/2013r.; Grupy II (8 osób); -Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba; -Okres: MARZEC - WRZESIEŃ/2013r.; CZĘŚĆ 4 - USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO - obejmująca: Warsztaty - rodzina jako podstawowy system wsparcia - dla uczestników projektu z: Grupy I - 8 osób; -Ilość - 18h; -Okres: LIPIEC - WRZESIEŃ /2013r.; Grupy II (8 osób); -Ilość - 18h; -Okres: LIPIEC - WRZESIEŃ/2013r.; CZĘŚĆ 5: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO- obejmująca: Terapia psychologiczna (indywidualna) - dla uczestników projektu z: Grupy I - 8 osób; -Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba; -Okres: MARZEC - SIERPIEŃ/2013r.; Grupy II (8 osób); -Ilość - 24h/grupa, a 3h osoba; -Okres: MARZEC - SIERPIEŃ/2013r.;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 05.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 1) Część 1: osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku: politologia, socjologia, psychologia itp. - uprawniające do prowadzenia ,,Treningu motywacyjno-wzmacniającego; ,,Treningu kompetencji i umiejętności społecznych; 2) Część 2: osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe prawnicze uprawniające do realizacji ,,Poradnictwa prawnego; 3) Część 3: osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku doradztwo zawodowe lub wyższe i specjalizację z doradztwa zawodowego uprawniające do prowadzenia ,,Poradnictwa zawodowego; ,,Warsztatów aktywizacji zawodowej. 3) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 4) Część 4: osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku: politologia, socjologia, psychologia, praca z rodziną - uprawniające do prowadzenia ,,Warsztatów - rodzina jako podstawowy system wsparcia; 5) Część 5: osoby zaangażowana w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku psychologia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z odpowiednio wypełnionym i podpisanym FORMULARZEM OFERTOWYM, stanowiącym Załącznik do SIWZ : 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2) Następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 9 pkt. 1: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 ustawy. Wykaz osób - potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie, doświadczenie niezbędne do realizacji szkoleń w ramach usług będących przedmiotem zamówienia. I tak: 1) Część 1: osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku: politologia, socjologia, psychologia itp. - uprawniające do prowadzenia ,,Treningu motywacyjno-wzmacniającego; ,,Treningu kompetencji i umiejętności społecznych; 2) Część 2: osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe prawnicze uprawniające do realizacji ,,Poradnictwa prawnego; 3) Część 3: osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku doradztwo zawodowe lub wyższe i specjalizację z doradztwa zawodowego uprawniające do prowadzenia ,,Poradnictwa zawodowego; ,,Warsztatów aktywizacji zawodowej; 4) Część 4: osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku: politologia, socjologia, psychologia, praca z rodziną - uprawniające do prowadzenia ,,Warsztatów - rodzina jako podstawowy system wsparcia; 5) Część 5: osoby zaangażowana w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku psychologia. Wykaz osób należy przedstawić na druku stanowiącym Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z kserokopią dyplomów lub innych dokumentów, poświadczających posiadanie przez osoby prowadzące warsztaty, treningi, poradnictwo, doradztwo w/w wykształcenia i doświadczenia. W przypadku zlecania części zamówienia podwykonawcom - oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców stanowiące Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wzór oświadczenia Załącznik do SIWZ. 2.4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wzór oświadczenia Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Do oferty należy dołączyć również ,,Ramowy Program usługi - szkolenia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dotyczy wszystkich zajęć w ramach poszczególnych części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.mops.lubawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie, ul. Rzepnikowskiego 9a 14-260 Lubawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie, ul. Rzepnikowskiego 9a 14-260 Lubawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy Aktywność Twoją szansą na lepsze jutro realizowany w 2013r. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, Priorytet VII, Działania 7.1, Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening motywacyjno wzmacniający (grupowy) dla uczestników projektu z: a) Grupy I 8 osób; Ilość 24h; Okres: MARZEC KWIECIEŃ/2013r.; b) Grupy II (8 osób); Ilość 24h; Okres: MARZEC KWIECIEŃ/2013r.; 2) Trening kompetencji i umiejętności społecznych (grupowy) dla uczestników projektu z: a) Grupy I 8 osób; Ilość 24h; Okres: KWIECIEŃ MAJ/2013r.; b) Grupy II (8 osób); Ilość 24h; Okres: KWIECIEŃ MAJ/2013r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo prawne (grupowe) dla uczestników projektu z: a) Grupy I 8 osób; Ilość 12h; Okres: CZERWIEC LIPIEC/2013r.; b) Grupy II (8 osób); Ilość 12h; Okres: CZERWIEC LIPIEC/2013r.; 2)Poradnictwo prawne (indywidualne) dla uczestników projektu z: a) Grupy I 8 osób; Ilość 16h/grupa, a 2h/osoba; Okres: MARZEC CZERWIEC/2013r.; b) Grupy II (8 osób); Ilość 16h/grupa, a 2h/osoba; Okres: MARZEC CZERWIEC/2013r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmująca: 1)Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) dla uczestników projektu z: a) Grupy I 8 osób; Ilość 18h; Okres: WRZESIEŃ LISTOPAD/2013r.; b) Grupy II (8 osób); Ilość 18h; Okres: WRZESIEŃ LISTOPAD/2013r.; 2) Poradnictwo zawodowe (indywidualne z opracowaniem IPD) dla uczestników projektu z: a) Grupy I 8 osób; Ilość 24h/grupa, a 3h/osoba; Okres: MARZEC WRZESIEŃ/2013r.; b) Grupy II (8 osób); Ilość 24h/grupa, a 3h/osoba; Okres: MARZEC WRZESIEŃ/2013r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty rodzina jako podstawowy system wsparcia dla uczestników projektu z: a) Grupy I 8 osób; Ilość 18h; Okres: LIPIEC WRZESIEŃ /2013r.; b) Grupy II (8 osób); Ilość 18h; Okres: LIPIEC WRZESIEŃ/2013r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terapia psychologiczna (indywidualna) - dla uczestników projektu z: a) Grupy I 8 osób; Ilość 24h/grupa, a 3h/osoba; Okres: MARZEC SIERPIEŃ/2013r.; b) Grupy II (8 osób); Ilość 24h/grupa, a 3h osoba; Okres: MARZEC SIERPIEŃ/2013r.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.