eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Budowa kanalizacji sanitarnej w Tarnowie gmina Kostrzyn.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Kostrzyn: Budowa kanalizacji sanitarnej w Tarnowie gmina Kostrzyn.
Numer ogłoszenia: 221414 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny , ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, fax. 061 8970908.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Administracyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Tarnowie gmina Kostrzyn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Tarnowie, gm. Kostrzyn, kanalizacji ciśnieniowej do miejscowości Gwiazdowo oraz kanalizacji grawitacyjnej do istniejącej studni S4 w Gwiazdowie. obejmująca następujący zakres robót : a)budowa rurociągu z rur PEo 75 - 578 m, b)budowa rurociągu z rur PVC-U o 250 - 290 m, c)budowa rurociągu z rur PVC-U o 200 - 95 m, d)budowa przykanalików PVC-U o 160 - 10 m, e)budowa przykanalików PVC-U o 250 - 7 m, f)budowa studni z kręgów betonowych B 45 o 1000 z włazem żeliwnym typu ciężkiego - 10 szt g)przepompownia ścieków z betonu prefabrykowana, np. FLYGT typu PS 120-D-250 o średnicy 1200 i dł. Technologicznej L= 2500 mm, pompy np. typ FlYGT DP 3068.180.HT. - 1 szt. ze złączkami kablowymi i przyłączami linii napowietrznej, lub innego typu o parametrach równych lub lepszych h)przyłącze energetyczne - 1szt. 2.obsługa geodezyjna budowy, 3.dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz. 4.inspekcja sieci kanalizacyjnej przy użyciu kamery oraz udokumentowanie na płycie CD. Uwaga ! Zapis w Projekcie Budowlano-Wykonawczym oraz w Opisie Technicznym dotyczący wykonania podbudowy drogi i nawierzchni jest nieaktualny, gdyż powyższe prace będą objęte odrębnym zamówieniem w 2009 roku. ROBOTY BUDOWLANE. Szczegółowy zakres robót został określony w : a)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z dokumentacją projektową (zał. Nr 4 do SIWZ) b)Projektach znajdujących się w siedzibie Zamawiającego : 1)PROJEKT BUDOWLANO - WYKONAWCZY Sieć kanalizacji sanitarnej w Gwiazdowie i Tarnowie, opracowany przez inż. Jerzego Olejniczaka w czerwcu 2006 r., 2)DOKUMENTACJA TECHNICZNA Sieć kanalizacji sanitarnej w Gwiazdowie i Tarnowie Przepompownia P - 2 wieś Tarnowo- branża elektryczna, opracowana przez P i N R E - inż. Witolda Szulca w kwietniu 2006 r. c) Kosztorysie ofertowym, z przykładowym ślepym kosztorysem- zał. Nr 5 do SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m. in. zajęcie pasa drogowego) Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości 3.500 00 zł. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: Pieniądza, Poręczeniach bankowych, Gwarancjach bankowych, Gwarancjach ubezpieczeniowych, Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP Dz. U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kostrzynie nr 61 9075 0009 0008 5560 0130 9793 Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu wpłaty załączona do oferty. 4.Wadium zostanie zwrócone, jeżeli a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 6. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 10. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy o zamówienia publiczne i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wybranego Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca musi dysponować : a)pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, b)osobą osobami wyznaczoną na kierownika budowy robót posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót kanalizacyjnych, drogowych i elektrycznych i przynależną (przynależnymi) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 2)Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (z okresu ostatnich pięciu lat) wykonał z należytą starannością co najmniej trzy zamówienia poparte referencjami o charakterze związanym z zakresem zamówienia , o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ. (doświadczenie podwykonawcy nie będzie brane pod uwagę), 3)Wykonawca posiada na swoim koncie/ma do dyspozycji na realizację tej inwestycji _ środki finansowe/posiada zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto i może to udokumentować odpowiednim zaświadczeniem z banku lub innej instytucji kredytującej, 4)Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, 5)Zamawiający żąda złożenia w ofercie przez Wykonawcę wykazu robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców, przy czym Zamawiający zastrzega, że przez podwykonawców mogą być wykonane wyłącznie roboty związane między innymi z wykonaniem przewiertu, odtworzenia nawierzchni, obsługi geodezyjnej i robót elektrycznych. 3.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 3.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2)wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3)wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3, 5)wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą , 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7)Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 06.04.2008 r.), 2)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3)oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 4)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 5)Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY- zał. nr 5 do SIWZ. 6)Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami do niej. W przypadku dysponowania przez Wykonawcę innymi katalogami kosztorysowymi, Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do sporządzenia oferty analogicznych pozycji kosztorysowych; 7)zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona zał. Nr 2 do SIWZ, jako akceptacja warunkóww niej zawartych. 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1)umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2)Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4.Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca wraz z odpowiednim opisem wg wzoru - zał. Nr 7 b)wykaz osób i podmiotów tylko kadra kierownicza, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru - zał. Nr 8 oraz uprawnienia i zaświadczenia, c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty 3 referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wg wzoru -zał. Nr 6 d)polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę równą co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert tj. wystawione po dniu 06.04.2008 r..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny ul.Poznanska 2 62-025 Kostrzyn Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny ul.Poznańska 2 62-025 Kostrzyn Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.11.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.