To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Katowice: Ekspozycja reklamy projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach w latach 2009, 2010, 2011
Numer ogłoszenia: 221374 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86501 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ekspozycja reklamy projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach w latach 2009, 2010, 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ekspozycja reklamy projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach w latach 2009, 2010, 2011.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 286650.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Uniwersytet Partnerm Gospodarki Opartej na Wiedzy realizowany na podstawie umowy Nr UDA-POKL.04.01.01-00-215/08-00 z dnia 19.09.2008r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, piorytet IV Szkolnictwo Wyższe, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Projekt dofinansowany przez UE w ramach EFS.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ekspozycja reklamy projektu Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) na autobusach (fullback) oraz city lightach w latach 2009, 2010, 2011
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
- Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 286.650,00
- Oferta z najniższą ceną: 286.650,00 oferta z najwyższą ceną: 286.650,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Przeprowadzenie banerowej kampanii internetowej promującej odnawialne źródła energii
- Przygotowanie i realizacja kampanii społecznej, której celem jest promowanie rodziny zastępczej, jako najlepszej formy opieki zastępczej dla dziecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.