eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie ław drewnianych wraz z ich dostawą do budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Poznań: wykonanie ław drewnianych wraz z ich dostawą do budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 221327 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie ław drewnianych wraz z ich dostawą do budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ław drewnianych wraz z ich dostawą do budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu według projektu Pana Jacka Wilczaka. Ławy winny być wykonane na wzór istniejących, znajdujących się na parterze budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu, które pochodzą prawdopodobnie z okresu międzywojennego i są stylizowane wg ówczesnej mody na meble do wnętrz publicznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 18 sztuk ław wysokich z oparciem. Szczegółowy opis sposobu wykonania, rodzaj materiału z jakiego winny być wykonane poszczególne elementy oraz sposób ich łączenia zawarty jest w Załączniku nr 2 (Formularz cenowy) oraz Rysunkach 1,2,3 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia, czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia do 7 dni od zgłoszenia oraz wymianę mebla na nowe po trzech naprawach gwarancyjnych; 4. Wszystkie ławy winny być wykonane: - zgodne z opisem w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy) - w stylu, rodzaju wykończenia jak te, których wzór przedstawiają załączone do SIWZ rysunki nr 1,2,3 wg projektu Pana Jacka Wilczaka - detale i kolorystykę należy odwzorować od już istniejących ław znajdujących się w budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 . 5. W celu potwierdzenia iż Wykonawca dostarczy ławy zgodne z opisem przedmiotu zamówienia winien załączyć do oferty deskę: - o wymiarach 20 x 30 cm; - wykonaną z dębu w I gatunku; - o wybarwieniu orzech włoski Sadolin; - z wyfrezowanymi brzegami 6. Wykonawca wykona 1 szt. ławy z oparciem o długości 1300 mm i dostarczy do budynku Collegium Maius przy ul. Fredy 10 w Poznaniu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy w celu akceptacji przez Zamawiającego. Po zatwierdzeniu Wykonawca przystąpi do realizacji pozostałych ław drewnianych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.wycenią przedmiotowe zamówienie i złożą ofertę cenową 2.złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust 2 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 4.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia , tj. wykonali należycie meble drewniane za kwotę łączną nie mniejszą niż 20 000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dokumenty potwierdzające, że prace wykonali należycie. 5.wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom 5.3 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.9 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz ofertowy, w którym Wykonawca: - podaje cenę;- potwierdza termin wykonania zamówienia;- udziela gwarancji na przedmiot zamówienia - akceptuje warunki umowy;- akceptuje termin związania ofertą;- deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z udziałem podwykonawców)zał. nr 1 2 Formularz cenowy zał. nr 2 3 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 3/1 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 5 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zał. nr 3 6 Wykaz wykonanych dostaw o których mowa w pkt 5.1.4. SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie zał. nr 4 7 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom zał. 5 Dodatkowo poza w/w dokumentami i oświadczeniami Wykonawca załączy do oferty deskę: - o wymiarach 20 x 30 cm; - wykonaną z dębu I gatunku; - o wybarwieniu ciemny orzech z łagodnym połyskiem; - z wyfrezowanymi brzegami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza Dział Zamówień Publicznych , pokój 301 ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza Dział Zamówień Publicznych , pokój 301 ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.