eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania byłej stołówki na bibliotekę publiczną w Bobrowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Żyraków: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania byłej stołówki na bibliotekę publiczną w Bobrowej
Numer ogłoszenia: 221273 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków, 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 6831221, fax 014 6779295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania byłej stołówki na bibliotekę publiczną w Bobrowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje prace remontowo - budowlane, a w tym: 1.1.Wymiana okien, drzwi i drzwi zewnętrznych, 1.2.Wymiana parapetów, 1.3.Wykonanie nowych ścianek działowych, 1.4.Skucie starych tynków i wykonanie nowych tynków, 1.5.Zamurowanie okien podawczych w ścianach wewnętrznych w budynkach, 1.6.Licowanie płytkami ścian w pomieszczeniach sanitarnych, 1.7.Poszerzenie przymurowanych drzwi ewakuacyjnych do pierwotnych wymiarów ościeży, 1.8.Wymianę sufitu podwieszanego, 1.9.Wymianę posadzek wraz z wykonaniem ocieplenia podłóg, 1.10.Malowanie ścian, 1.11.Wstawienie kratek wentylacyjnych, 1.12.Wykonanie nowych instalacji: elektrycznej, wod-kan, c.o. i gazowej, 1.13.Remont zadaszenia wejścia do budynku, 1.14.Wykonanie nowej elewacji budynku w zakresie ścian własności lokalu w parterze wraz z ociepleniem ścian zewnętrznych, 1.15.Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, 1.16.Wykonanie remontu nawierzchni schodów wejściowych do budynku, 1.17.Wymianę płytki odbojowej betonowej, 1.18.Wydzielenie miejsc parkingowych i utwardzenie nawierzchni

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.5.Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. Okresem gwarancji winne być objęte wykonane roboty, wbudowane materiały i zainstalowane urządzenia. Okres gwarancji winien być jednakowy dla wszystkich w/w elementów. Ocena spełniania warunku: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: Podpisany formularz oferty (wraz ze wskazaniem okresu gwarancji)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dostarczyć: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, (2) oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ (3) Podpisany formularz oferty (wraz ze wskazaniem okresu gwarancji)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Żyraków 39-204 Żyraków 137, pokój 16 (1 piętro) Telefon: 014 / 683 12 21 , 014 / 682 26 34 Telefaks: 014 / 677 92 95.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:50, miejsce: Gmina Żyraków 39-204 Żyraków 137, pokój 21 - sekretariat (1 piętro) Telefon: 014 / 683 12 21 , 014 / 682 26 34 Telefaks: 014 / 677 92 95.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.