eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa chodników na terenie działania Delegatury UMŁ Łódź - Polesie część I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Łódź: Przebudowa chodników na terenie działania Delegatury UMŁ Łódź - Polesie część I
Numer ogłoszenia: 221204 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie , ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385235, faks 042 6385234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników na terenie działania Delegatury UMŁ Łódź - Polesie część I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę chodników : - wzdłuż bloku przy ul. Okrzei 31 ( w dok. proj. oznaczone jako zadanie 1/1); - wzdłuż bloku przy ul. Okrzei 33 ( w dok. proj. oznaczone jako zadanie 1/2); - wzdłuż bloku przy ul. Okrzei 35 ( w dok. proj. oznaczone jako zadanie 1/3); - wzdłuż bloku przy ul. Okrzei 37 ( w dok. proj. oznaczone jako zadanie 1/4); - odc. od ul. Ossowskiego do ul. Kasprzaka równoległy do ul. Drewnowskiej położony na działce nr 129/32 i 129/35 w obrębie P-7 ( w dok. proj. oznaczone jako zadanie 2); - wzdłuż bloku przy ul. Bardowskiego 52 od str. Płn. i Pd.(w dok. proj. oznaczone jako zadanie 2/1); - od strony północnej bloku przy Al. Unii 18 ( w dok. proj. oznaczone jako zadanie 3); - na terenie działki nr 347/10 w obrębie P- 06 przy ul. Perla ( w dok. proj. oznaczone jako zadanie 1/1)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. : -prowadzą działalność gospodarczą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub rejestrze ewidencji działalności gospodarczej; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - min. 1 osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie budowy nawierzchni np. dróg, placów, chodników; -w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie nawierzchni np. chodników, parkingów, dróg itp. o wartości minimum 30 000,00 zł. brutto każda i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie V.1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu gospodarczego, odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp. - Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument składają wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1). - Uprawnienia budowlane (wymienione w punkcie V.2 SIWZ) wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zmówienia tj. wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie nawierzchni np. chodników, parkingów, dróg itp. o wartości minimum 30 000,00 zł. każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat zrealizowania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Każdy uczestnik konsorcjum lub wspólnik spółki cywilnej musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie formalnych warunków udziału w postępowaniu. Do warunków formalnych zalicza się prowadzenie działalności gospodarczej oraz brak przesłanek do wykluczenia z postępowania. W związku z czym każdy uczestnik konsorcjum lub wspólnik spółki cywilnej winien złożyć dokument odrębnie, o których mowa w pkt. VI SIWZ tj. załącznik nr 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura UMŁ Łódź - Polesie ul. Krzemieniecka 2B pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Delegatura UMŁ Łódź - Polesie ul. Krzemieniecka 2B, pok. 305.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -Zmawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. -Zmawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych -Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. -Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. -Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.