eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puchaczów › Likwidacja dzikiego składowiska odpadów i rekultywacja terenu pod kątem przywrócenia użytkowania rolniczego w m. Ostrówek gmina Puchaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Puchaczów: Likwidacja dzikiego składowiska odpadów i rekultywacja terenu pod kątem przywrócenia użytkowania rolniczego w m. Ostrówek gmina Puchaczów
Numer ogłoszenia: 221160 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puchaczów, ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów, woj. lubelskie, tel. 081 7575780, fax 081 7575765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja dzikiego składowiska odpadów i rekultywacja terenu pod kątem przywrócenia użytkowania rolniczego w m. Ostrówek gmina Puchaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa - likwidacja dzikiego składowiska odpadów i rekultywacja terenu pod kątem przywrócenia użytkowania rolniczego w m. Ostrówek gm. Puchaczów. W/w zamówienie polega na zlikwidowaniu istniejącego dzikiego składowiska poprzez usunięcie odpadów i zrekultywowanie terenu pod kątem odtworzenia pierwotnej morfologii terenu i zagospodarowania go do dalszego użytkowania rolniczego. Przewiduje się w miarę możliwości segregację odpadów w trakcie likwidacji składowiska. Po usunięciu odpadów należy wypełnić wyrobisko masami ziemnymi kształtując pierwotną morfologię terenu działki. Szczegółowy zakres prac określony został w załączanych do siwz: - projekcie działań naprawczych mających na celu likwidację dzikiego składowiska odpadów zlokalizowanego w obrębie wyrobiska po eksploatacji piasku na działce nr 1078 wg ewidencji gruntów - przedmiar robót (przy czym przedmiar robót należy traktować pomocniczo). Uwaga: Przedmiar robót powinien być zweryfikowany pod względem zgodności z w/w projektem i ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas przeglądania projektu i wizji w terenie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.23.20 - Rekultywacja Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.20 - Rekultywacja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez Wykonawcę postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a szczególności następujących wymagań: 1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłączne na podstawie dokumentów żądanych w pkt. 6 siwz i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -wzór oświadczenia załącznik nr 3 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Puchaczów ul. Lubelska 22 Puchaczów pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.