Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Warszawa: Wykonanie instalacji sprężonego powietrza w budynku K, zlokalizowanego na terenie Instytutu Lotnictwa
Numer ogłoszenia: 221159 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa , al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji sprężonego powietrza w budynku K, zlokalizowanego na terenie Instytutu Lotnictwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia dotyczy doprowadzenia instalacji sprężonego powietrza z istniejącej napowietrzonej magistrali zakładowej o 400mm do laboratorium badawczego zlokalizowanego w części parterowej budynku K.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej z podziałem na: Konstrukcja - załącznik nr 1 i Wentylacja - załącznik nr 2.
Zakres prac obejmuje:
- wymianę istniejącej zasuwy DN 400 na dachu bud. E,
- zaizolowanie istniejącej magistrali o 400mm na odcinku od armatury odcinającej w stacji sprężarek do projektowanego odejścia o 200mm zlokalizowanego przed zasuwą DN 400 na dachu bud. E,
- wykonanie napowietrzonej sieci przyłączeniowej rurociągiem izolowanym DN 200 do stanowisk badawczych w projektowanym laboratorium w budynku K,
- wykonanie konstrukcji wsporczej pod instalacje sprężonego powietrza,
- wyposażenie projektowanej instalacji w urządzenia do regulacji i kontroli ciśnienia, wydatku i temperatury dostarczonego powietrza oraz armaturę zabezpieczającą wg wymagań szczegółowych określonych w założeniach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.11.43 - Roboty budowlane w zakresie instalacji sprężających powietrze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w treści dokumentu konieczny jest zapis:
Kwota wadium zostanie wypłacona na pierwsze pisemne żądanie Instytutu Lotnictwa.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy:
- Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy,
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa
w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Instytutu Lotnictwa: Bank PKO S.A., nr konta: 90124062471111000049772760 z dopiskiem: postępowanie nr 34/DF/Z/10. Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego, przed terminem składania ofert.
Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną z wyżej wymienionych form wadium, zostanie wykluczony z postępowania
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał dwie prace budowlane, odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, które zostały wykonane w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia w pracach instalacyjnych (wymagana min. 1 osoba z pięcioletnim stażem), posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia wykonawcze, budowlane i doświadczenie w realizacji robót ujętych zakresem niniejszego zamówienia. Wymagane jest również dysponowanie osobą nadzorującą prowadzenie robót (osoba z pięcioletnim stażem), posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz sieci i urządzeń elektrycznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli dysponuje osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia w pracach instalacyjnych (wymagana min. 1 osoba z pięcioletnim stażem), posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia wykonawcze, budowlane i doświadczenie w realizacji robót ujętych zakresem niniejszego zamówienia. Wymagane jest również dysponowanie osobą nadzorującą prowadzenie robót (osoba z pięcioletnim stażem), posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz sieci i urządzeń elektrycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego www.ilot.edu.pl (zakł.: przetargi i ogłoszenia) lub za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną przesyłając prośbę na adres: ludwika.domzal@ilot.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, budynek B, w pokoju 32 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Silnik turbinowy z detonacyjną komorą spalania, współfinansowany ze środków EFRR w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenia usług z zakresu mediacji w związku z realizacją procesów inwestycyjnych w spółce Polskie Elektrownie Jądrowe
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.