eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Zielonej Górze na działce nr 190/28 - I etap - stan surowy otwarty



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22112

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Zielonej Górze na działce nr 190/28 - I etap - stan surowy otwarty Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze, do kontaktów: Waldemar Michałowski, Andrzej Jurczak, ul. Kasprowicza 3/5, 65-074 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4575600, fax 068 4575604, e-mail: a.jurczak@straz.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.straz.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Zielonej Górze na działce nr 190/28 - I etap - stan surowy otwarty. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia: 1. Roboty przygotowawcze i ziemne w zakresie ukształtowania terenu: 2. Roboty w zakresie instalacji gazowej - przegłębienie na odcinku 19 m istniejącej sieci gazowej przebiegającej na terenie projektowanej Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej 3. Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych - demontaż istniejących linii kablowych na terenie projektowanej Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej, montaż linii kablowej nn 0,4 kV YAKY 4x120mm2 do istniejącego złącza kablowego zasilającego stację paliw PKN ORLEN po nowej trasie. 4. Wykonanie stanu surowego otwartego obiektu Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Zielonej Górze - I etap - zgodnie z Projektem Technicznym oraz \Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót\. Projektowany budynek tworzy kształt litery T. W skład budynku wchodzą: a) hala garażowo-warsztatowa - budynek jednokondygnacyjny (w niewielkiej części dwukondygnacyjny), bez podpiwniczenia - wysokość hali - 11,36m - konstrukcja nośna hali: stopy żelbetowe prefabrykowane, ławy żelbetowe wylewane, prefabrykowane belki podwalinowe, prefabrykowane słupy żelbetowe i nadproża - dźwigary dachowe i świetlik - elementy stalowe - strop nad parterem z płyt stropowych kanałowych - przykrycie dachu - kanał rewizyjno naprawczy - wylewany żelbetowy b) budynek koszarowo-administracyjny dwukondygnacyjny (w nieznacznej części podpiwniczenie) - wysokość budynku - 9,31m - ławy fundamentowe żelbetowe - ściany nośne murowane w układzie mieszanym - podciągi żelbetowe i stalowe - klatki schodowe żelbetowe - dach płaski dwuspadowy, którego elementem nośnym jest blacha trapezowa - pokrycie dachu - folia PVC wierzchniego krycia - zbrojona - stropy międzykondygnacyjne - płyty prefabrykowane kanałowe i sprężone c) wieża - wysokość wieży - 22,22m - wieża podpiwniczona - fundament w postaci płyty żelbetowej wylewanej - konstrukcja wieży słupowo ryglowa, żelbetowa, - ściany zewnętrzne z cegły ceramicznej kratowej, - dach jednospadowy o konstrukcji stalowej pokrytej blachą trapezową o niskim profilu Na całym obiekcie wykończenie dachów wg stanu docelowego, obróbki dachu oraz rynny i rury spustowe z blachy cynkowo-tytanowej, posadzki w stanie surowym - bez wierzchnich warstw. Stan surowy otwarty nie obejmuje wykonania stolarki okiennej, drzwiowej oraz przeszkleń fasady i świetlika 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 90.000,00 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełniający szczegółowe warunki udziału, którzy: 1) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym - co najmniej realizacją 2 budynków o minimalnej wartości 4 000 000,00 zł każdy - potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; 2) posiadają aktualną polisę oc w zakresie prowadzonej działalności z opłaconą składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 3) kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych (elektrycznych, instalacyjnych gazowych) posiadają uprawnienia zgodnie z prawem budowlanym, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą, wyszczególnionych w pkt III.2 Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia / nie spełnia; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony druk \Oferta\ na załączniku nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy pzp -załącznik nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp - załącznik nr 4 do SIWZ; 5) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym - co najmniej realizacją 2 budynków o minimalnej wartości 4 000 000,00 zł każdy - załącznik nr 5, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie muszą być wystawione przez inwestora dla którego roboty były wykonywane i zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku. 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 do SIWZ, 7) stosowne dokumenty stwierdzające uprawnienia osób do pełnienia powierzonych im funkcji oraz dokumenty potwierdzające aktualne członkostwo tych osób w Izbie Samorządów Zawodowych Inżynierów Budownictwa, 8) zaparafowany projekt umowy wg załącznika nr 7 do SIWZ, 9) wypełniony \Formularz cenowy\ wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia (w polskich złotych - do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 10) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 14) polisa z opłaconą składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; (jak w pkt 5.2 SIWZ) 15) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (stosownie do treści §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) §2.1 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w §1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 1) Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem czytelnym podpisem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2) Zamawiający może żądać oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.zgora.pl. Opłata: 1830 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZw formie papierowej można odbierać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie - pok. nr 105 osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie Zamawiającego w wysokości 1830,00 zł. W przypadku Wykonawców zamawiających wysyłkę specyfikacji pocztą: za zaliczeniem pocztowym lub po dokonaniu przelewu w wysokości 1830,00 zł na konto Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze w BZ WBK S.A. II Oddział Zielona Góra 87109016360000000062022634. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:15, Komenda Miejska Państwowej Straży Pozarnej, ul. Kasprowicza 3/5, 65-074 Zielona Góra - świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.