eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup materiałów, odczynników daktyloskopijnych, chemicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do automatycznego cyfrowego wykonywania zdjęć

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Katowice: Zakup materiałów, odczynników daktyloskopijnych, chemicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do automatycznego cyfrowego wykonywania zdjęć
Numer ogłoszenia: 221117 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów, odczynników daktyloskopijnych, chemicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń do automatycznego cyfrowego wykonywania zdjęć.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 9 zadań: Zadanie nr 1 - Folie daktyloskopijne Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 2 - Proszki daktyloskopijne Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 3 - Inne materiały daktyloskopijne Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 4 - Odczynniki daktyloskopijne Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 5 - Odczynniki chemiczne podstawowe do badań daktyloskopijnych i chemicznych Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 6 - Odczynniki chemiczne Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 7 - Materiały kryminalistyczne Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 8 - Materiały eksploatacyjne do automatycznego cyfrowego wykonywania zdjęć fotograficznych Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Zadanie nr 9 - Pasta silikonowa - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Wymagana gwarancja: dla zadania nr 1, 2,3,4 - minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadania nr 5 w poz, 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18 - minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego; w poz. 5, 17 - minimum 24 miesiące gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego dla zadania nr 6, 7 - minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego dla zadania nr 8,9 - minimum 24 miesiący gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku I i dostarczony w oryginalnych i nienaruszonych fabrycznych opakowaniach producenta, w przypadku gdy etykiety na produktach wykonane są w języku obcym Zamawiający wymaga naklejenia etykiety w języku polskim. Wszystkie odczynniki będące przedmiotem zamówienia muszą być dostarczone wraz z załączonymi aktualnymi kartami charakterystyki sporządzonymi w języku polskim, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. W sprawie karty charakterystyki (Dz. U. Nr 215 poz. 1588). Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożonym zamówieniem do miejsc wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0, 14.52.12.10-4, 39.23.00.00-3, 33.69.63.00-9, 33.14.10.00-0, 22.99.30.00-7, 24.93.00.00-2, 24.95.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie wykonawcy, że oferowany asortyment jest fabrycznie nowy, gatunku I i będzie dostarczony w nowych oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 2.Dla zadania VII - materiały Kryminalistyczne - próbka oferowanego przedmiotu zamówienia tj. (wymazówka + torebka) 3.Dla zadania VIII - oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane materiały mogą być stosowane w urządzeniach: D-LAB 2, FP-210 firmy AGFA. 4.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie w formie oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Folie daktyloskopijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, dla zadania nr 1 - minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Proszki daktyloskopijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, dla zadania nr 2 - minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.52.12.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inne materiały daktyloskopijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, dla zadania nr 3 - minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.23.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki daktyloskopijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, dla zadania nr 4 - minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.23.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki chemiczne podstawowe do badań daktyloskopijnych i chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, dla zadania nr 5 w poz, 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18 - minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego; w poz. 5, 17 - minimum 24 miesiące gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, dla zadania nr 6 - minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały kryminalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, dla zadania nr 7 - minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do automatycznego cyfrowego wykonywania zdjęć fotograficznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ, dla zadania nr 8 - minimum 24 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7, 24.93.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pasta silikonowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ, dla zadania nr 9 - minimum 24 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.