eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kożuchów › Pielęgnacja i ogłowienie drzew w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 1- Obwód Drogowy Kożuchów i Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 2 - Obwód Drogowy Lubsko i Obwód Drogowy Żagań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Kożuchów: Pielęgnacja i ogłowienie drzew w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 1- Obwód Drogowy Kożuchów i Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 2 - Obwód Drogowy Lubsko i Obwód Drogowy Żagań
Numer ogłoszenia: 221117 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie , ul. Szprotawska 30, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552614, faks 068 3552615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i ogłowienie drzew w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 1- Obwód Drogowy Kożuchów i Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 2 - Obwód Drogowy Lubsko i Obwód Drogowy Żagań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Cięcia pielęgnacyjne drzew przeprowadza się w celu likwidacji zagrożeń dla mieszkańców oraz zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom tras komunikacyjnych. Pielęgnacja drzew zmierza do niwelowanie wad korony, poprawia statykę drzewa i zapobiega rozłamaniom. Cięcia pielęgnacyjne drzew polegają na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz połamanych - w obrębie całej korony drzewa. 2. Cięcia redukcyjno-pielęgnacyjne korony drzewa w celu uzyskania skrajni drogowej polegają na usunięciu gałęzi i konarów drzew wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych - do wysokości 5,5m. 3. Usuwanie odrostów przy pniach drzew dokonuje się sekatorem możliwie najbliżej miejsca odrostu, po usunięciu warstwy gruntu do miejsca wyrastania odrostu z korzenia lub szyi korzeniowej. 4. Ogłowienie drzewa polega na obniżeniu wysokości drzewa o ok.1/3 . 5. Cięcia po pile ręcznej lub mechanicznej należy wyrównać krzesakiem i zasmarować preparatem grzybobójczym zabezpieczającym drzewo przed infekcją (rany do średnicy 10 cm). Rany o średnicy powyżej 10 cm zabezpiecza się dwuskładnikowo, krawędzie rany preparatem powierzchniowym, a środek preparatem impregnującym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykażą się wykonaniem usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. * przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę w zakresie pielęgnacji i ogłowienia drzew o wartości min.: - zadanie nr 1 - 50 000,00 zł brutto - zadanie nr 2 - 120 000,00zł brutto Nie dopuszcza się łączenia zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej wartości usług. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania doświadczenia zawodowego musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. - wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. - posiadają lub mają dostęp (przez umowę najmu, dzierżawy itp.) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia w minimalnych ilościach tj. zadanie nr 1: podnośnik koszowy - 1szt. zadanie nr 2: podnośnik koszowy - 1szt. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: - do zadania nr 1 - 50 000,00 zł - do zadania nr 2 - 100 000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż: - do zadania nr 1 - 50 000,00 zł - do zadania nr 2 - 100 000,00 zł D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; E. Wykonawca zapewni ciągłą dyspozycyjność i łączność (telefon i faks), ponieważ usługi objęte zamówieniem będą realizowane w dwóch trybach: - tryb podstawowy - czas realizacji zlecenia max. do 30 dni od dnia pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego, - tryb awaryjny - przystąpienie do realizacji zlecenia max. do 24 godz. od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. Tryb awaryjny będzie poprzedzony dodatkowo informacją telefoniczną. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1/ Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem; 1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 2/ Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1,2,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;. D) Pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust .jw. A,C,D powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. B powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów zgodnie z opisem j.w. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 5/ Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. * przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę w zakresie pielęgnacji i ogłowienia drzew o wartości min.: - zadanie nr 1 - 50 000,00 zł brutto - zadanie nr 2 - 120 000,00zł brutto (zał. nr 2 ); Wypełnić zał. DOŚWIACZENIE ZAWODOWE - dysponowanie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia (zał. nr 3 ) Wypełnić zał. WYKAZ PERSONELU z podaniem osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia; 6/ Rodzaj powierzonych prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom - należy wypełnić załącznik albo wpisać NIE DOTYCZY (zał. nr 4); 7/ Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jaki posiada wykonawca (zał. nr 5) Wypełnić zał. WYKAZ SPRZĘTU. 8/ Zobowiązanie do współpracy - należy wypełnić załącznik albo wpisać NIE DOTYCZY (zał. nr 6); 9/ Wykaz stawek i narzutów (zał. nr 7) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 10/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: - do zadania nr 1 - 50 000,00 zł - do zadania nr 2 - 100 000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż: - do zadania nr 1 - 50 000,00 zł - do zadania nr 2 - 100 000,00 zł Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 11/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 ). Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 12/ Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; Sporządzenie formularza oferty w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 13/ Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich ul. Szprotawska 30 67-120 Kożuchów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich ul. Szprotawska 30 67-120 Kożuchów pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pielęgnacja i ogłowienie drzew w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 1- Obwód Drogowy Kożuchów i Obwód Drogowy Sława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Cięcia pielęgnacyjne drzew przeprowadza się w celu likwidacji zagrożeń dla mieszkańców oraz zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom tras komunikacyjnych. Pielęgnacja drzew zmierza do niwelowanie wad korony, poprawia statykę drzewa i zapobiega rozłamaniom. Cięcia pielęgnacyjne drzew polegają na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz połamanych - w obrębie całej korony drzewa. 2. Cięcia redukcyjno-pielęgnacyjne korony drzewa w celu uzyskania skrajni drogowej polegają na usunięciu gałęzi i konarów drzew wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych - do wysokości 5,5m. 3. Usuwanie odrostów przy pniach drzew dokonuje się sekatorem możliwie najbliżej miejsca odrostu, po usunięciu warstwy gruntu do miejsca wyrastania odrostu z korzenia lub szyi korzeniowej. 4. Ogłowienie drzewa polega na obniżeniu wysokości drzewa o ok.1/3 . 5. Cięcia po pile ręcznej lub mechanicznej należy wyrównać krzesakiem i zasmarować preparatem grzybobójczym zabezpieczającym drzewo przed infekcją (rany do średnicy 10 cm). Rany o średnicy powyżej 10 cm zabezpiecza się dwuskładnikowo, krawędzie rany preparatem powierzchniowym, a środek preparatem impregnującym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone zostały w Rozdziale III SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pielęgnacja i ogłowienie drzew w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 2 - Obwód Drogowy Lubsko i Obwód Drogowy Żagań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Cięcia pielęgnacyjne drzew przeprowadza się w celu likwidacji zagrożeń dla mieszkańców oraz zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom tras komunikacyjnych. Pielęgnacja drzew zmierza do niwelowanie wad korony, poprawia statykę drzewa i zapobiega rozłamaniom. Cięcia pielęgnacyjne drzew polegają na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz połamanych - w obrębie całej korony drzewa. 2. Cięcia redukcyjno-pielęgnacyjne korony drzewa w celu uzyskania skrajni drogowej polegają na usunięciu gałęzi i konarów drzew wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych - do wysokości 5,5m. 3. Usuwanie odrostów przy pniach drzew dokonuje się sekatorem możliwie najbliżej miejsca odrostu, po usunięciu warstwy gruntu do miejsca wyrastania odrostu z korzenia lub szyi korzeniowej. 4. Ogłowienie drzewa polega na obniżeniu wysokości drzewa o ok.1/3 . 5. Cięcia po pile ręcznej lub mechanicznej należy wyrównać krzesakiem i zasmarować preparatem grzybobójczym zabezpieczającym drzewo przed infekcją (rany do średnicy 10 cm). Rany o średnicy powyżej 10 cm zabezpiecza się dwuskładnikowo, krawędzie rany preparatem powierzchniowym, a środek preparatem impregnującym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone zostały w Rozdziale III SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.