eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonanie izolacji ścian, docieplenie elewacji wraz z wyprawą tynkarską oraz modernizacja pomieszczeń przyziemia w Przychodni nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Sosnowiec: Wykonanie izolacji ścian, docieplenie elewacji wraz z wyprawą tynkarską oraz modernizacja pomieszczeń przyziemia w Przychodni nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 221097 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego , ul. Wawel 15, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3684876, fax. 032 2936764.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie izolacji ścian, docieplenie elewacji wraz z wyprawą tynkarską oraz modernizacja pomieszczeń przyziemia w Przychodni nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmue: remont koszy okiennych; docieplenie ścian zewnętrznych, w tym: uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kat. III, montaż parapetów z blachy stalowej powlekanej, wymiana pokrycia dylatacji z blachy stalowej powlekanej, wymiana instalacji odgromowej, docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 14 cm metodą lekko-mokrą, uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych z blachy ocynkowanej; remont schodów zewnętrznych; wymiana okienek piwnicznych oraz naprawa tynku w pomieszczeniach piwnicznych;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy powinni wykazać, że: 1. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie zrealizowali (ukończyli) co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych metodą lekko-mokrą o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2 każda; 2. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; 2. aktualny dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki; 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych spełniających wymagania określone w rozdz. IV pkt. 2a SIWZ- z podaniem ich zakresu, dat i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie; 7. wskazanie osoby, o specjalności i kwalifikacjach określonych w rozdz. IV pkt 2b SIWZ, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez kierownika robót uprawnień wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o jego przynalezności do właściwej izby samorządu zawodowego;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, ul. Wawel 15, 41-200 Sosnowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, ul. Wawel 15, 41-200 Sosnowiec; sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.