eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Ochrona i zabezpieczenie krytej p³ywalni przy ul. Wroc³awskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-11-25

Brzeg: Ochrona i zabezpieczenie krytej p³ywalni przy ul. Wroc³awskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego.
Numer og³oszenia: 221085 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona i zabezpieczenie krytej p³ywalni przy ul. Wroc³awskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia s± us³ugi ochrony i zabezpieczenia krytej p³ywalni w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego, realizowane w terminie od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku. Wykonawca us³ugê winien wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci z ustaw± o kulturze fizycznej z dnia 18 stycznia 1996 roku (Dz.U. z 2001 roku Nr 81, poz. 889 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku w sprawie okre¶lenia warunków bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych w górach, p³ywaj±cych, k±pi±cych siê i uprawniaj±cych sporty wodne (Dz.U. 57 z 1997 poz. 358). W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia w³a¶ciwej ochrony i bezpieczeñstwa klientom krytej p³ywalni w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego, Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ ratowników pe³ni±cych dy¿ur w ilo¶ci zgodnej z obowi±zuj±cymi przepisami, ze szczególnym uwzglêdnieniem w/w przepisów, ale nie mniejszej ni¿ dwie osoby. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ, aby ka¿dy z ratowników posiada³ aktualne uprawnienia zawodowe i aktualne badania lekarskie uprawniaj±ce do wykonywania obowi±zków ratownika WOPR na basenach k±pielowych (w tym - posiadanie przez ka¿dego ratownika karty ratownika WOPR) - oraz zapewniæ, aby w trakcie pe³nienia dy¿uru ka¿dy z ratowników nosi³ kartê ratownika WOPR w widocznym miejscu. Ratownicy pe³ni±cy dy¿ur zobowi±zani s± wykonywaæ obowi±zki zgodnie z Rozporz±dzeniem, a w szczególno¶ci zobowi±zani s± do: a)Pe³nienia dy¿uru na wyznaczonych stanowiskach (miejsca pe³nienia dy¿uru okre¶lone zosta³y na planie sytuacyjnym, bêd±cym za³±cznikiem nr 1 do wzoru umowy, stanowi±cym jej integralna czê¶æ), sta³ego obserwowania powierzchni wody oraz osób znajduj±cych siê na terenie p³ywalni, reagowania na ka¿dy sygna³ wzywania pomocy w sposób zgodny z zaleceniami, zasadami postêpowania i zasadami etycznymi WOPR. b) Sprawdzania przed przyst±pieniem do pracy oraz na bie¿±co, w trakcie trwania zmiany, stanu k±pieliska i sprzêtu zapewniaj±cego bezpieczeñstwo osób k±pi±cych siê, a w razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawid³owo¶ci informowaæ o nich niezw³ocznie pracowników Zamawiaj±cego, okre¶lonych w § 4 ust 1 wzoru umowy . c) Reagowania na bie¿±co i niezw³ocznie na wszelkie naruszenia regulaminu o¶rodka i zarz±dzeñ kierownictwa, dotycz±ce w szczególno¶ci: - zachowañ naruszaj±cych rygory sanitarno - epidemiologiczne (mycie ca³ego cia³a, stany chorobowe, zmiany skórne, rany itp.); - zachowañ zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu klientów o¶rodka (bieganie, skoki do wody niebezpieczne zjazdy na zje¿d¿alni itp.); - spo¿ywanie alkoholu i innych ¶rodków odurzaj±cych na terenie o¶rodka; - zachowañ zagra¿aj±cych uszkodzeniem lub zniszczeniem urz±dzeñ i wyposa¿enia p³ywalni. d) Uaktualniania danych dotycz±cych temperatury wody i powietrza na p³ywalni a w przypadku zauwa¿onych nieprawid³owo¶ci w eksploatacji p³ywalni (brak wentylacji, zimna woda w natryskach, niew³a¶ciwa temperatura powietrza i wody w nieckach itp.) zg³aszania ich niezw³ocznie Zamawiaj±cemu. e) Oczyszczania powierzchni wody, dna obszaru wodnego oraz pla¿y z zanieczyszczeñ i przedmiotów stanowi±cych zagro¿enie dla klientów o¶rodka, a w przypadku zanieczyszczeñ ka³owych w porozumieniu z Zamawiaj±cym zawieszaæ zajêcia. f) Prowadzenia na bie¿±co dziennika pracy, rejestrowania wszystkich wa¿nych wydarzeñ, a w szczególno¶ci faktów udzielania pomocy i podjêtych akcji ratowniczych. g) Utrzymywania w czysto¶ci stanowiska pracy i pomieszczeñ socjalnych. h) Podczas pe³nienia swojego dy¿uru kilkakrotnie obej¶æ halê basenow±, a swoj± postaw± stwarzaæ klientom p³ywalni poczucie pe³nego bezpieczeñstwa. i) Zwracania szczególnej uwagi na klientów p³ywalni korzystaj±cych z urz±dzeñ znajduj±cych siê na hali basenowej (zje¿d¿alnia, whirpool, masa¿e), w celu zapewnienia bezpiecznego i zgodnego z regulaminem ich wykorzystywania. j) Dostosowywania wszystkich interwencji do zaistnia³ej sytuacji. k)Odnoszenia siê w sposób uprzejmy i grzeczny do klientów p³ywalni, a w przypadku braku negatywnej reakcji na zwrócon± uwagê, przekazania niezw³ocznie sprawy s³u¿bom ochrony i Zamawiaj±cemu. Umowa zostaje zawarta na czas okre¶lony od dnia 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 r. Wykonawca zobowi±zuje siê ¶wiadczyæ us³ugi, stanowi±ce przedmiot wzoru umowy w godzinach otwarcia krytej p³ywalni, tj. : a) we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 700 do 2100; b) w okresie letnich wakacji szkolnych we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 600 do 2200. Przewidywana maksymalna ilo¶æ godzin pracy krytej p³ywalni w okresie objêtym umow± wynosi 9900 godzin (4950 godzin na ka¿dy rok). Pracownicy upowa¿nieni przez Zamawiaj±cego maja prawo prowadziæ w ka¿dym czasie kontrolê jako¶ci ¶wiadczonych przez Wykonawcê us³ug, o których mowa w § 1 wzoru umowy. Reklamacje i uwagi, co do sposobu i jako¶ci wykonywanych przez Wykonawcê us³ug zg³aszane bêd± na bie¿±co osobom wskazanym w § 4 ust. 4 wzoru umowy. Osoba uprawniona do przyjêcia reklamacji pe³niæ bêdzie dy¿ur codziennie w godzinach pracy krytej p³ywalni. Zg³oszenie reklamacji potwierdzane bêdzie ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego na pi¶mie. Ka¿dorazowa zmiana osoby uprawnionej do przyjêcia reklamacji oraz zmiana numeru telefonu, o którym mowa w § 4 ust. 3 wzoru umowy wymaga zawiadomienia Zamawiaj±cego na pi¶mie. W przypadku zg³oszenia przez Zamawiaj±cego reklamacji lub uwag, o których mowa w § 4 ust. 3 wzoru umowy Wykonawca zobowi±zuje siê niezw³ocznie usun±æ stwierdzone nieprawid³owo¶ci i uchybienia bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, a w przypadku czynno¶ci niezbêdnych dla prawid³owego funkcjonowania p³ywalni, w ci±gu 30 minut od chwili zg³oszenia. Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego aktualne za¶wiadczenia o posiadaniu przez osoby wykonuj±ce czynno¶ci objête umow± uprawnieñ niezbêdnych do wykonywania tych czynno¶ci. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do dostarczenia wymaganego przepisami prawa sprzêtu ratowniczego i medycznego. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê przydzieliæ Wykonawcy pomieszczenie do przebierania siê i wypoczynku. Wykonawca zobowi±zany jest na bie¿±co, na pi¶mie informowaæ Zamawiaj±cego o osobach wyznaczonych do utrzymania czysto¶ci w pomieszczeniach i na terenach objêtych wzorem umowy i przedstawiaæ do pisemnego zatwierdzenia miesiêczny harmonogram ich pracy w terminie do 28 dnia miesi±ca poprzedzaj±cego obowi±zywanie harmonogramu. Wykonawca, przy ¶wiadczeniu us³ugi, ponosi odpowiedzialno¶æ za przestrzeganie przepisów sanitarnych, BHP, p.po¿. i innych, ze szczególnym uwzglêdnieniem przepisów dotycz±cych ratownictwa wodnego oraz zobowi±zany jest do przestrzegania zaleceñ organów kontroli..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 74.23.17.20 - 74.23.17.20 .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, tj. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ, aby ka¿dy z ratowników posiada³ aktualne uprawnienia zawodowe i aktualne badania lekarskie uprawniaj±ce do wykonywania obowi±zków ratownika WOPR na basenach k±pielowych (w tym - posiadanie przez ka¿dego ratownika karty ratownika WOPR) - oraz zapewniæ, aby w trakcie pe³nienia dy¿uru ka¿dy z ratowników nosi³ kartê ratownika WOPR w widocznym miejscu. b)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, c)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie - tj. wykonali co najmniej jedn± us³ugê trwaj±c± minimum 6 miesiêcy, polegaj±c± na ochronie i zabezpieczeniu w zakresie ratownictwa wodnego na krytych basenach k±pielowych oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (min. 2 wodnych ratowników WOPR) lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) niepodlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spe³nienia warunków: Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie ¿±danych w pkt. 6 przedmiotowego postêpowania o¶wiadczeñ lub dokumentów, wg formu³y spe³nia - nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)Wraz z ofert± wype³nion± na Formularzu oferty nale¿y z³o¿yæ: a)o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - na za³. nr 1 do oferty, b)o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - na za³. nr 2 do oferty, c)wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie- Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e bêdzie to wykonanie co najmniej jednej us³ugi trwaj±cej minimum 6 miesiêcy, polegaj±cej na ochronie i zabezpieczeniu w zakresie ratownictwa wodnego na krytych basenach k±pielowych, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na za³. nr 3 do oferty oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. . d)wykaz osób którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci na za³. nr 4 do oferty, (na wykazie nale¿y wpisaæ z imienia i nazwiska ratowników WOPR-u, jak te¿ osobê lub osoby bezpo¶rednio nadzoruj±ce i odpowiedzialne w imieniu Wykonawcy za pracê w/w personelu, w wykazie nale¿y podaæ minimum 2 wodnych ratowników WOPR), e)pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie o którym mowa w lit. d) wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³ f)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawionej w okresie wcze¶niejszym, ale potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em PRZEZ ORGAN WYDAJ¡CY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod k±tem aktualno¶ci stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, h) ktualne za¶wiadczenie oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, i) olisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, wa¿ny na dzieñ otwarcia ofert, j)pe³nomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg (pok. 107 - I p.).

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 08:30, miejsce: Urz±d Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg (parter - biuro podawcze).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.