eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Wymiana fug basenowych na Kompleksie Sportowym Hajduki przy ul. Granicznej 92 w Chorzowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Chorzów: Wymiana fug basenowych na Kompleksie Sportowym Hajduki przy ul. Granicznej 92 w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 220952 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192162 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana fug basenowych na Kompleksie Sportowym Hajduki przy ul. Granicznej 92 w Chorzowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Wymiana fug basenowych na Kompleksie Sportowym Hajduki przy ul. Granicznej 92 w Chorzowie W zakres prac niniejszego zadania wchodzą : - usunięcie istniejących fug wyłożenia ceramicznego niecki basenu - wykonanie prac przygotowawczych pod wyłożenie nowych fug - wykonanie nowego fugowania wykładzin ceramicznych niecki basenu 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia: Zakres prac Zakres prac obejmuje usunięcie istniejących fug wyłożenia niecki basenowej w sposób mechaniczny lub ręczny na głębokość 4mm z położeniem szczególnego nacisku na nie naruszenie istniejących warstw izolacyjnych oraz nie uszkodzenie okładzin ceramicznych. W trakcie prac należy zwracać uwagę na możliwe zminimalizowanie zapylenia powstałego w trakcie mechanicznego usuwania zapraw fugowych. Po usunięciu istniejących fug, należy odpowiednio przygotować przestrzenie dla wyłożenia nowych fug, zgodnie z zaleceniami producenta materiału używanego do fugowania. Fugowanie powinno zostać wykonane materiałem epoksydowym posiadającym wymagane atesty. Nowa fuga powinna mieć kolor zgodny z zaleceniami inwestora, oraz zawierać komponenty antybakteryjne. Usunięte przez uprawnioną firmę, elementy rozbiórkowe zostaną wywiezione i ulokowane zgodnie z przepisami ochrony środowiska, a wymagające utylizacji będą podlegać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uzupełnienia oraz wymianę płytek należy wykonać w sposób jak wyżej ze szczególną ostrożnością, aby nie spowodować uszkodzenia izolacji poziomej i pionowej basenu. Wymiary niecki basenu: - podłoga niecki: 16,10m x 25m= 402,50 m2 - ściana szczytowa I: 1,50x 16,10 m= 24,15m2 - ściana szczytowa II : 2,10 x 16,10m= 33,81m2 - ściany boczna I [(1,20m + 1,80m) : 2] x25m= 1,5 x 25m = 37,50m2 - ściana boczna II [( 1,20 + 1,80m) : 2] x 25m = 1,5 x 25m = 37,50m2 Razem: 565,46m2 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. 3.3 Łączną kwotę netto i brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, którego wzór znajduje się w załączniku nr 2. Wykonawca w przedstawionym kosztorysie zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów prac, które niezbędne są do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z punktem 3.2 niniejszej specyfikacji. Kosztorys należy opracować na podstawie przedłożonego przedmiaru robót. 3.4 Przedmiot zamówienia należy objąć co najmniej: -24 miesięczną gwarancją 4. Termin wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujących terminie: 60 dni od dnia przekazania frontu robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Usługowo-Handlowym TRANSCOM Sp. z o.o., ul. Józefowska 81, 40-145 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64202,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74529,76

  • Oferta z najniższą ceną: 74529,76 / Oferta z najwyższą ceną: 74529,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.