Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-22
Płońsk: Dostawa taśm barwiących, atramentów oraz tonerów do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Skarbowego w Płońsku ul. Spółdzielcza 2
Numer ogłoszenia: 220822 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Płońsku , ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623732, faks 023 6629300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USPlonsk
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.is.waw.pl/USPlonsk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa taśm barwiących, atramentów oraz tonerów do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Skarbowego w Płońsku ul. Spółdzielcza 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Toner 15X czarny do drukarki HP Laser Jet 1200 - 5 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 3500; toner E250A11E czarny do drukarki Lexmark E250 - 20 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 3500; toner 12S0400 czarny do drukarki Lexmark E220 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 2500; toner 64016HE czarny do drukarki Lexmark T640 - 5 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 21000; tusz C8766EE czarny do drukarki HP Photosmart 8050-343 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 260; tusz HP21 czarny do drukarki HP DeskJet1460 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 190; tusz HP22 kolor do drukarki DeskJet1460 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 190; tusz C6656AE czarny do drukarki HP Photosmart 7600-56 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 450; tusz C6657GE kolor do drukarki HP Photosmart 7600-57 -1 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 140; tusz C6658AE kolor (photo) do drukarki HP Photosmart 7600-58 - 1 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 125 zdjęć (format 10X15); toner Q5949X czarny do drukarki HP 1320 - 5 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 6000; toner Q2612A czarny do drukarki HP laser Jet M1005 MFP - 3 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 2000; toner Q2612A czarny do drukarki HP 101020 - 4 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 2000; toner CLP-510D5C cyjan do drukarki Samsung CLP-510 - 1 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 5000; toner CLP-510D5K czarny do drukarki Samsung CLP-510 - 1 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 5000; toner CLP-510D5Y żółty do drukarki Samsung CLP-510 - 1 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 5000; toner-510D5M magenta do drukarki Samsung CLP-510 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 5000; tusz BCI- 6BK czarny do drukarki PIXIMA IP 5000 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 500; tusz BCI-3eBK czarny do drukarki PIXIMA IP 5000 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 420; BCI-6Y żółty do drukarki PIXIMA IP 5000 - 280; tusz BCI-6M Magenta do drukarki PIXIMA IP 5000 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 280; tusz BCI-6C cyjan do drukarki PIXIMA IP 5000 -2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 280; Kaseta z taśmą 09002303 czarną do drukarki OKI ML 182/320/321/3321 - 10 szt. minimalna ilość znaków 4 miliony znaków; kaseta z taśmą T2055 czarna do drukarki Tally T2055 -5 szt. minimalna ilość znaków 4 miliony; Kaseta z taśmą T2155 czarną do drukarki Tally 2155 - 5 szt. minimalna ilość znaków 4 miliony znaków; toner Q7553X czarny do drukarki HP Laser Jet P2015 - 6 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 7000; tusz 51645AE czarny do drukarki HP Desk Jet 1280 HP45 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 833; tusz C6578AE kolor do drukarki HP Desk Jet 1280 HP78 -2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 450; toner CE505X czarny do drukarki HP2055 -10 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 6500; toner Q7551X czarny do drukarki HP 3005 - 3 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 13000; toner Q6000A czarny do drukarki hp color Laser Jet 2605 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 2500; toner Q6001AQ cyjan do drukarki HP Color Laser Jet 2605 -2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 2000; toner Q6002A żółty do drukarki HP Color Laser Ket 2605 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 2000; toner Q6003A Magenta do drukarki HP Color Laser Jet 2605 - 2 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 3000; toner 74A czarny do drukarki HP 4L - 1 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 3500 wydajność przy 5% zadruku strony 3000; toner KX-FA83 czarny do faksu Panasonic KX-FL613 - 6 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 2500; toner T650A11E czarny do drukarki Lexmark T650 - 6 szt. wydajność przy 5% zadruku strony 4000; toner E260A11E czarny do drukarki Lexmark E260 - 1 szt. 3500..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, tj.: należycie wykonali co najmniej dwie dostawy taśm barwiących, atramentów oraz tonerów do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych o wartości nie mniejszej niż 20 000 złotych brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy. 2. Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów . 3. Ocena spełniania w/w warunków będzie polegać na sprawdzeniu czy złożone przez wykonawców oświadczenia wskazane w Części VI SIWZ potwierdzają spełnianie określonych przez Zamawiającego w Części V SIWZ warunków udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest osobą fizyczną, to na potwierdzenie, że oferta została złożona przez osobę uprawnioną Zamawiający wymaga złożenia właściwego dokumentu potwierdzającego uprawnienia do podpisania i złożenia oferty (w szczególności wypis z Ewidencji Działalności Gospodarczej lub inny dokument związany z prowadzoną działalnością).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USPlonsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Płońsku , ulica Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Płońsku ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Raciążu"
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego (DZP.261.9.2024)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3039W Drożdżyn - Wycinki".
- Rewaloryzacja zabytkowego parku podworskiego w Poświętnem w Płońsku
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.