eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnio › Modernizacja - przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Brzeźniu jako część I zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz systemu wodociągowego jako I etap racjonalizacji gospodarki wodno - ściekowej Gminy Brzeźnio.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Brzeźnio: Modernizacja - przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Brzeźniu jako część I zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz systemu wodociągowego jako I etap racjonalizacji gospodarki wodno - ściekowej Gminy Brzeźnio.
Numer ogłoszenia: 220754 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnio , ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie, tel. 043 8203026, 043 8203024, faks 043 8203671.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.finn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Brzeźniu jako część I zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz systemu wodociągowego jako I etap racjonalizacji gospodarki wodno - ściekowej Gminy Brzeźnio..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Modernizacja - przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Brzeźniu jak część I zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz systemu wodociągowego jako I etap racjonalizacji gospodarki wodno - ściekowej Gminy Brzeźnio. W zakres części I zadania wchodzą: 1) technologia i instalacje sanitarne 2) branża budowlana 3) branża elektryczna Ad. 1. Zakres robót - technologia i instalacje sanitarne: - wykonanie nowego pełnego uzbrojenia ujęcia wody polegającego na zainstalowaniu pompy głębinowej, wykonaniu obudowy studziennej, wyposażenia w wodomierz, armaturę zaporowo zwrotną i pomiarową, zabezpieczenie antywłamaniowe, - wykonanie rurociągu tłocznego między studnią a SUW, - wykonanie nowego zasilania energetycznego i linii sterowniczych do studni, - montaż aeratora ciśnieniowego, - montaż filtrów ciśnieniowych wypełnionych złożem kwarcowym wraz z orurowaniem, - montaż dmuchawy powietrza i pompy do automatycznego płukania filtrów, - montaż rurociągów technologicznych wyszczególnionych w projekcie, - montaż zestawu pomp II stopnia, - montaż układu do dezynfekcji wody, - montaż aparatury kontrolno - pomiarowej i sterowniczej, - wykonanie układu monitoringu i wizualizacji pracy SUW, - wykonanie nowego odstojnika popłuczyn oraz likwidacja istniejących ostojników, - wykonanie bezodpływowego neutralizatora ścieków z chlorowni, - wykonanie rurociągów międzyobiektowych oraz wykonanie nowych odcinków zgodnie z projektem, - wykonanie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji wentylacji w pomieszczeniu chlorowni. Ad. 2. Zakres robót- branża budowlana: - budowa zbiorników na wodę pitną wraz z uzbrojeniem, - budowa odstojnika wód popłucznych wraz z pompownią i zasilaniem elektrycznym, - budowa kolektora wód popłucznych ze stacji uzdatniania wody do istniejącego rowu melioracyjnego (według dokumentacji projektowej i operatu wodnoprawnego), - docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien i drzwi zewnętrznych, wykonanie płyt fundamentowych pod urządzenia, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie termoizolacji stropodachu, obróbek blacharskich istniejącego budynku stacji uzdatniania wody w Brzeźniu dz. nr 371/13), - remont ogrodzenia obiektu SUW (wymiana siatki, słupków, bram). Ad. 3. Zakres robót - branża elektryczna: - wykonanie WLZ od skrzyni pomiaru energii (złącza kablowego) do budynku SUW, - wykonanie rozdzielnicy głównej RG, - wykonanie instalacji odbiorczych elektrycznych (oświetlenia ogólnego, oświetlenia wejścia, gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, siły dla potrzeb technologicznych, siły dla potrzeb ogrzewania), - wykonanie systemu ochrony od porażeń, - wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, - demontaże istniejących urządzeń. WAŻNE: Przedstawione w dokumentacji projektowej: Branża: elektryczna - przyłącza elektroenergetyczne + układ pomiaru energii + wewnętrzna linia zasilająca (cz. 1 zad. 3/1) przyłącze elektroenergetyczne oraz układ pomiaru energii, zgodnie z obowiązującymi w ZE zasadami zostało wykonane przez Zakład Energetyczny Łódź-Teren S.A. Rejon Energetyczny Wieluń. Tak więc w ofercie przetargowej nie należy uwzględniać w/w wykonanych prac tj. przyłącza elektroenergetycznego od stacji transformatorowej do granicy działki oraz układu pomiaru energii. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw wody podczas modernizacji stacji uzdatniania wody w Brzeźniu za wyjątkiem przerw koniecznych wynikających z technologii prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty budowlane i opisy techniczne. Kosztorysy nakładcze (ślepe) są wyłącznie elementem pomocniczym. Zamówienie udzielane jest w częściach, niniejsza siwz stanowi część I zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz systemu wodociągowego jako I etap racjonalizacji gospodarki wodno - ściekowej Gminy Brzeźnio. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej SIWZ (dokumentacji przetargowej tj. projekty budowlane, opisy techniczne, kosztorysy nakładcze i przedmiary robót) pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, to należy to interpretować, że określenie to ma jedynie charakter przykładowy, a wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Projekty dostępne są do wglądu w tut. Urzędzie Gminy, pokój nr 9, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00 oraz zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy www.brzeznio.finn.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 1 pkt a-d niniejszego rozdziału. 3) Komisja Przetargowa dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie kryterium spełnia/niespełna. Wykonawcy którzy we wskazanym przez zamawiającego terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa zostaną wezwani do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy z dn. 20 stycznia 2004 roku Pzp (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655, z 2008 roku Nr 171, poz.1058)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie przez w/w organ za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia nie zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunku. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (należy złożyć w przypadku podmiotów zbiorowych). 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 2 500 000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: Polisa załączona do oferty powinna być aktualna (ważna) na dzień wyznaczony do składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ważności polisy lub innego dokumentu po terminie wyznaczonym do składania ofert lecz przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do przedłożenia nowej ważnej polisy lub innego dokumentu obejmującego cały okres realizacji zamówienia najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy - przed jej podpisaniem. Nie przedłożenie w/w dokumentów w opisanych okolicznościach będzie traktowane przez Zamawiającego jako odstąpienie przez Wykonawcę od zawarcia umowy. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych minimum 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającym na przebudowie i rozbudowie lub budowie stacji uzdatniania wody, obejmującej technologię uzdatniania wody i rozruch technologiczny, o łącznej wartości co najmniej 2 500 000 zł, w tym jedna z nich o wydajności minimum 80 m 3 /h i wartości nie niższej niż 1 500 000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wskazania do wykonania niniejszego zamówienia następujących osób wraz z przedłożeniem dokumentów na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności: - Kierownik budowy - Kierownik robót budowlanych - Kierownik robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych - Kierownik robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych W/w zobowiązani są posiadać i przedłożyć kwalifikacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz min. 3 letnie doświadczenie z zakresu nadzorowanych prac. - Specjalista ds. AKPiA - automatyki kontrolno - pomiarowej i automatyzacji procesów uzdatniania wody - Specjalista Robót Technologicznych w zakresie uzdatniania wody W/w zobowiązani są udokumentować min. 3 letnie doświadczenie. Zamawiający dopuszcza połączenie pełnionych funkcji przez poszczególne osoby, jeżeli dana osoba spełnia wymagania dla połączonych funkcji. c) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 c - 2 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1a,b,d niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Natomiast zamiast informacji zawartej w punkcie 1 c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Dokumenty, o których mowa w punkcie VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 7) W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznio.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w częściach, Modernizacja - przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Brzeźniu - stanowi część I zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz systemu wodociągowego jako I etap racjonalizacji gospodarki wodno - ściekowej Gminy Brzeźnio..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.