eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworzonych owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Łódź: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworzonych owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 220604 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190428 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworzonych owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworzonych owoców i warzyw dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15 32 00 00 - 7 soki owocowe i warzywne 15 33 00 00 - 0 przetworzone warzywa i owoce 3. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1 do specyfikacji - formularz ofertowy. 4. Ilości podane w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. 5. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu ofertowego w ramach wartości brutto zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 7. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 2) I Wydział Pracy Środowiskowej ul. Tybury 16 3) II Wydział Pracy Środowiskowej ul. Grota - Roweckiego 30 4) III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5 5) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Lipowa 28 6) Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16 7) Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2 8) Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47 9) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 10) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 11) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 12) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30 14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26 17) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 18) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 19) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 20) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205 21) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 22) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Senatorska 4 23) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 24) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 25) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a 26) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a 27) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a 28) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Ćwiklińskiej 5a 29) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Senatorska 4 30) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Smetany 4 31) Świetlica Środowiskowa w Łodzi ul. Tybury 16 32) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 8. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, trzy razy w tygodniu tj. poniedziałki, środy, piątki, w godzinach od 7.00 do 12.00. 9. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. 10. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu, adres poczty elektronicznej lub telefonicznie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 11. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2010 roku nr 136 poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi, 12. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; 3) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 4) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 13. Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego, 2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 3) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) klasę jakości handlowej; 14. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: 1) pojemniki czyste, 2) bez obcych zapachów, 3) powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, 4) artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 15. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym i jakościowym; 5)określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 17. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamacje Wykonawcy. 18. W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail. 19. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. 20. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 21. Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. 22. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. 23. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument ( np. W - Z ) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 24. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w pakiecie asortymentowym przez Wykonawcę. 25. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. 26. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 27. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7, 15.33.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRACIA LEDZION GRZEGORZ LEDZION, ZBIGNIEW LEDZION, ul. Podchorążych 25/27, 94-234 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47499,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42581,50

  • Oferta z najniższą ceną: 42581,50 / Oferta z najwyższą ceną: 45752,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.