eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › 9 /OCHRONA/ 2008 - modernizacja systemów alarmowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Kraków: 9 /OCHRONA/ 2008 - modernizacja systemów alarmowych
Numer ogłoszenia: 220543 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice , Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, fax. 012 6396269.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.8blot.sp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 9 /OCHRONA/ 2008 - modernizacja systemów alarmowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemów alarmowych w obiektach Jednostki Wojskowej 1177 oraz rozbudowa telewizji przemysłowej w obiektach Jednostki Wojskowej 4750 Kraków - Balice obejmująca: Zadanie nr 1 - rozbudowa systemów alarmowych w obiektach JW 1177; Zadanie nr 2 - rozbudowa telewizji przemysłowej w obiektach JW 4750..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.20.00 - Systemy ochrony Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tj., którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt VI. A, ppkt. 2, 3, 7, 8, 9, 10, 11; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - na potwierdzenie czego zamawiający stawia warunek, że wykonawca wykaże w ofercie wykonanie minimum trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda - w celu oceny spełnienia warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt VI. A, ppkt 5 i 6, - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego wykażą w ofercie, że. a. wszyscy pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: - min. POUFNE - dla pracowników wykonujących dokumentację; - min. ZASTRZEŻONE - dla pracowników wykonujących prace montażowe w obiektach JW 1177 oraz POUFNE dla pracowników wykonujących prace montażowe w obiektach JW 4750; b. wszyscy pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają świadectwa ukończenia kursów : - pracownicy przewidziani do wykonania dokumentacji - posiadają świadectwo ukończenia kursu projektantów systemów alarmowych klasy SA-4; - pracownicy przewidziani do wykonania prac montażowych - posiadają świadectwo ukończenia kursu instalatora systemów alarmowych klasy SA-4; - w celu oceny spełnienia w/w warunku zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia i dokumentów wskazanych w pkt VI. A, ppkt 12 i 13; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający stawia warunek, że wykonawca posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż wartość brutto ofertty. - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt. VI. A , ppkt 4 ; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą ofertę zgodną z wymogami Ustawy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w następujących dokumentach, które wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte w zał. nr 1 do SIWZ - pkt 7). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Kopię ważnej na cały okres realizacji zamówienia koncesji, wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej na usługi ochrony mienia w zakresie instalowania, konserwacji i napraw systemów sygnalizacji włamania, napadu. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż wartość brutto oferty. 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, każde z nich o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto. Wymagany jest dokument zawierający zestawienie zamówień z podaniem nazw i adresów zleceniodawców, zakresu zamówień , terminów ich realizacji i wartości zamówień brutto sporządzony zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 9. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zorganizowanej i prowadzonej zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dn. 22.01.1999r. (tekst jedn. Dz.U. z 2005r. nr 196 poz. 1631 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. (Dz. U. nr 208, poz. 1741) w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz pomieszczenia umożliwiającego prowadzenie prac z niejawną dokumentacją, dotyczącą systemów alarmowych. 10. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz zaświadczenia o przeszkoleniu podstawowym i specjalistycznym kierownika kancelarii tajnej, 11. Kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego pełnomocnika ochrony oraz kopia zaświadczenia o jego przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa. 12. Oświadczenie wykonawcy, zgodne z zał. nr. 4 do SIWZ, że jego pracownicy podczas realizacji niniejszego zamówienia posiadają : a. poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: - min. POUFNE - dla pracowników wykonujących dokumentację; - min. ZASTRZEŻONE - dla pracowników wykonujących prace montażowe w obiektach JW 1177 oraz POUFNE dla pracowników wykonujących prace montażowe w obiektach JW 4750; b. świadectwa ukończenia kursów dla instalatorów, projektantów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, w tym: - do wykonania dokumentacji -świadectwo ukończenia kursu projektantów systemów alarmowych klasy SA-4; - do wykonania prac montażowych -świadectwo ukończenia kursu instalatora systemów alarmowych klasy SA-4; 13. Kopie dokumentów wymienionych w/w oświadczeniu. 14. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Długość okresu gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8blot.sp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00 (pn. - piąt)., począwszy od dnia 16.09.2008.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.