Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Chrzanów: Modernizacja drogi gminnej nr 108780L dojazdowej do gruntów rolnych - nr ewid. dz. 1729/2 od km 0+000 do km 0+450 w miejscowości Otrocz oraz modernizacja drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Otroczu nr ewid. dz. 1750/2
Numer ogłoszenia: 220482 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzanów , 23-305 Chrzanów, woj. lubelskie, tel. 0-15 87 55 132, faks 0-15 87 55 133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej nr 108780L dojazdowej do gruntów rolnych - nr ewid. dz. 1729/2 od km 0+000 do km 0+450 w miejscowości Otrocz oraz modernizacja drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Otroczu nr ewid. dz. 1750/2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na modernizacji dróg, obejmującej dwa zadania, polegające na: 1) modernizacji drogi gminnej Nr 108780L od km 0+000 do km 0+450 w miejscowości Otrocz, 2) modernizacji odcinka (67mb) drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Otroczu, które przewidują następujący zakres robót budowlanych: - mechaniczne oczyszczenie podbudowy betonowej z namułu gr. w-wy 10 cm pas 0,75 m po każdej stronie z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km - 675 m2; - oczyszczenie mechaniczne istniejącej podbudowy betonowej - 2 090 m2; - wykonanie górnej warstwy podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego - 2 090 m2; - wzmocnienie istniejącej nawierzchni (żużlowej) z przygotowaniem do wykorzystania .jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - gr.w-wy po zag. 6 cm - 252,5 m2; - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - 2 297,5 m2 (2045+ 252,5);.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym, w szczególności: - udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres, co najmniej trzech robót budowlanych o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia rozumianym jako wykonanie zadań w zakresie budowy dróg o wartości min. 80% zaoferowanej kwoty za wykonanie przedmiotu zamówienia; -wskażą z imienia i nazwiska osoby, które będą pełnić funkcję kierownika budowy wraz z ich uprawnieniami budowlanymi branży drogowej i zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy P.Z.P. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty według formuły: spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że brak wykazania w ofercie spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty z cenami wykonawcy - wg załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - wg wzoru zał. Nr 2 do SIWZ; c) kosztorys ofertowy - wg wzoru zał. Nr 3 do SIWZ oraz dodatkowo kosztorys szczegółowy sporządzony przez wykonawcę na podstawie przedmiaru robót i obowiązujących katalogów norm nakładów rzeczowych - nr pozycji KNR-ów podano w zał. Nr 3 ( forma sporządzenia kosztorysu dowalona, np. przy pomocy komputerowego programu kosztorysowego). d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia rozumianych jako wykonanie zadań w zakresie budowy dróg o wartości min. o wartości min. 80% zaoferowanej kwoty za wykonanie przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (co najmniej 3) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ; e) Oświadczenie dotyczące posiadania personelu do wykonania zamówienia, w tym w stosunku do kierownika budowy dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień (kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) - wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ; f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - w siedzibie zamawiającego pok. nr 9,
- za pośrednictwem poczty,
- na stronie internetowej: www.chrzanow.netbip.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 08:50, miejsce: Urząd Gminy Chrzanów, 23-305 Chrzanów, Chrzanów Trzeci nr 112 Pokój nr 1 -sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt częściowo współfinansowany ze środków Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych..
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Kompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów wraz z innymi niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
- Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn "Rewitalizacja Alei Henryka"
- 1-MODERNIZACJA MAŁEJ SALI NARAD, UL.PARTYZANTÓW 2 2- PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POKOJU 111 NA POTRZEBY INFORMATYKÓW WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ, UL.PARTYZANTÓW 2
- Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników okres 24 m-cy oraz dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników na okres 24 m-cy
- Przebudowa części dróg powiatowych na obszarze Powiatu Chrzanowskiego
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Raba Wyżna
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.