eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Budowa boiska sportowego przy Zespole Oświatowym w Żelkowie Kolonii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Siedlce: Budowa boiska sportowego przy Zespole Oświatowym w Żelkowie Kolonii.
Numer ogłoszenia: 220373 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 25 40 wew. 56, fax. 025 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego przy Zespole Oświatowym w Żelkowie Kolonii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 45 × 27 m o powierzchni 1215,0 m2 i nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Oświatowym w Żelkowie Kolonii, Gmina Siedlce. Boisko wielofunkcyjne zawiera: - boisko do koszykówki, - boisko do siatkówki, - boisko do piłki ręcznej, - kort tenisowy, w tym w szczególności: 2.1. Boiska do koszykówki: - liczba boisk - dwa, - orientacja dłuższej osi północ - południe, - wymiary 26 ×14 m, - pas wolny od przeszkód średnio 1 m wokół boiska, - wyposażenie 2 × kosz typu gęsia szyjka. Tablica z koszem o wysięgu 1,2 m zawieszona na wys. 2,75 m od poziomu boiska na konstrukcji stalowej jednoramowej zakotwionej w fundamencie betonowym zgodnie z instrukcja producenta - spadek podłużny jednostronny od 0,8 % do 1,0% w stronę południową, - nawierzchnia poliuretanowa, - linie boisk szerokości 5 m malowane farbami chlorokauczukowymi 2.2. Boisko do siatkówki: - orientacja dłuższej osi północ - południe - wymiary 18 × 9 m, - pas wolny od przeszkód 3 m wokół boiska, - osprzęt do siatkówki: stalowe słupki montowane w tulejach zakotwiczonych w fundamencie betonowym zgodnie z instrukcja producenta, siatka, - spadek podłużny jednostronny od 0,8 % do 1 % w stronę południową, - nawierzchnia poliuretanowa, - linie boisk szerokości 5 cm malowane farbami chlorokauczukowymi, 2.3. Boisko do piłki ręcznej: - orientacja dłuższej osi wschód - zachód, - wymiary 40 × 20 m, - osprzęt do piłki ręcznej: stalowe słupki bramek montowane w tulejach zakotwiczonych w fundamencie betonowym zgodnie z instrukcją producenta, - spadek poprzeczny jednostronny od 0,8 % do 1,0 % w stronę południową, - nawierzchnia poliuretanowa, - linie boisk szerokości 5 cm malowane farbami chlorokauczukowymi, 2.4. Kort tenisowy (do gry singlowej i gry deblowej): - orientacja dłuższej osi wschód - zachód - wymiary 23,77 × 10,97 m, - osprzęt do tenisa: stalowe słupki montowane w tulejach zakotwiczonych w fundamencie, - spadek poprzeczny jednostronny od 0,8 % do 1,0 5 w stronę południowa, - nawierzchnia poliuretanowa,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać niżej wymienione warunki: A) Wypełnić druk OFERTA (załącznik nr 1 do oferty), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji. B) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 2 do oferty Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa boisk sportowych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. W wykazie należy uwzględnić roboty kontynuowane z podaniem ich wartości, stopnia zaawansowania i umownego terminu zakończenia. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2 budowy boisk o nawierzchni sztucznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Wykazane roboty tożsame powinny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (dołączać referencje). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. C) Potencjał kadrowy - załącznik nr 3 do oferty Sporządzić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - minimum 10 osób w tym jeden kierownik robót koordynujący całość robót. Wymagania stawiane kierownikowi budowy: - posiadanie uprawnień budowlanych w branży: ogólnobudowlanej będących przedmiotem zamówienia, - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek dotyczący potencjału kadrowego podmioty te mogą spełniać łącznie. D) Potencjał techniczny - załącznik nr 4 do oferty Sporządzić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca powinien dysponować podanym niżej sprzętem (własnym, dzierżawionym, wynajętym) w ilości nie mniejszej niż: - koparka jednonaczyniowa kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - 1 szt., - koparko - spycharka - 2 szt., - samochód wywrotka - 1 szt.; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych w ofercie dokumentów i oświadczeń zgodnie z kryterium spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; C) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. D) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 (dla osób fizycznych i podmiotów zbiorowych) ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację (Potencjał ekonomiczny - załącznik nr 5 do oferty) określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. E) Informacja banku, stwierdzającą, że Wykonawca posiada na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. F) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. G) Polisa lub inny dokument stwierdzający ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. H) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. I) Zaświadczenie (wydane w trakcje ostatnich 3 miesięcy) z właściwej Gminy, że oferent nie zalega w płaceniu podatków lokalnych. J) Wypełniony, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną druk umowy - załącznik nr 7 do oferty. K) Oświadczenie oferenta, że warunki umowy przyjmuje bez zastrzeżeń. L) Dokumenty wymienione w CZĘŚCI III pkt. 1 A - D;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 50 zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty proszę składać w Urzędzie Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, pok. Nr 10 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.