eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Realizacja działań promocyjno-marketingowych projektu Młodzieżowy produkt turystyczny kluczem do rozwoju marki Międzyrzec Podlaski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Międzyrzec Podlaski: Realizacja działań promocyjno-marketingowych projektu Młodzieżowy produkt turystyczny kluczem do rozwoju marki Międzyrzec Podlaski
Numer ogłoszenia: 220332 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200140 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 372 62 11, faks 83 372 62 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja działań promocyjno-marketingowych projektu Młodzieżowy produkt turystyczny kluczem do rozwoju marki Międzyrzec Podlaski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań promocyjno-marketingowych projektu Młodzieżowy produkt turystyczny kluczem do rozwoju marki Międzyrzec Podlaski obejmujący: 1.Przeprowadzenie badań marketingowych 2.Opracowanie konceptu produktu markowego wraz ze wskazaniami koncepcji logo produktu, zgodnego z logo marki 3.Doradztwo w zakresie wdrożenia produktu markowego i poszukiwania inwestorów w ilości 80 godzin 4.Opracowanie oferty dla inwestorów 5.Opracowanie programu promocji idei w szkołach w Polsce, na Ukrainie, Białorusi i Litwie 6.Przygotowanie 2-ch spotów promocyjnych 7.Zakup bazy danych potencjalnych inwestorów z wybranych branż z Polski, Ukrainy, Białorusi i Litwy. 8.Mailing internetowy 9.Wydanie folderu inwestycyjnego 10.Wydanie folderu promocyjnego do szkół w 5 językach (polski, rosyjski, ukraiński, litewski, angielski) 11.Wydanie albumu promocyjnego będącego swoistą opowieścią o marce Międzyrzec Podlaski 12.Przygotowanie gadżetów promocyjnych 13.Przeprowadzenie kampanii internetowej-odsłonowej (display) w Polsce, na Ukrainie, Białorusi i Litwie 14.Przeprowadzenie kampanii internetowej na Facebooku lub równoważnym 15.Przeprowadzenie kampanii internetowej na You Tube lub równoważnym, która będzie miała na celu zachęcenie potencjalnych inwestorów do zaangażowania się w tworzenie produktu markowego 16.Organizacja wizyty studyjnej-dwudniowej wizyty studyjnej w Międzyrzecu Podlaskim dla przedstawicieli biznesu i mediów 17.Organizacja konferencji-jednodniowej konferencji międzynarodowej w Międzyrzecu Podlaskim 18.Przygotowanie aplikacji na smartphony 19.Publikacja reklamy-artykułu sponsorowanego w prasie ogólnopolskiej 1 reklamy-artykułu sponsorowanego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa II: Infrastruktura ekonomiczna, Działanie 2.4: Marketing gospodarczy Schemat B).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Synergia Sp. z o.o. - Don Brando Sp. z o.o., ul. Czeremchowa 21, 20-807 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 473300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 579330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 579330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 579330,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.