eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kórnik › Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-28

Kórnik: Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku.
Numer ogłoszenia: 220312 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka , ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie, tel. 61 817 00 81, faks 61 817 19 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bkpan.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biblioteka Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług pn. Całodobowa ochrona osób i mienia w zamku w Kórniku w rozumieniu ustawy z dnia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 114, poz. 740 ze zm.), tj. stała (całodobowa) bezpośrednia ochrona fizycznego Zamku w Kórniku, ul. Zamkowa 5, 82-035 Kórnik, polegająca na wykonywaniu zadań ochronnych zgodnie z uzgodnionym Planem Ochrony obiektu: - zapewnianiu ochrony mienia i osób przebywających w obiekcie - niedopuszczaniu do przebywania na terenie obiektu osób nieuprawnionych, - przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku, - natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych innych zdarzeń losowych, - dokonywaniu obchodów wewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, - kontrolowaniu legalności wynoszenia z i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów, - wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń oraz prowadzeniu stosownej ewidencji, - w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy z Grupą Interwencyjną i służbami publicznymi: Policja, Strażą Pożarna, Strażą Miejską, itp., - wykonywaniu innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych przez Zamawiającego, - niezwłocznym informowaniu kierownictwa Zamawiającego o nieprawidłowościach, awariach oraz o wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu i codziennym pisaniu meldunku z przebiegu służby w Książce służby, - nadzorze i obsłudze wewnętrznych central alarmowych - prowadzeniu odpowiedniej dokumentacji ochronnej. Miejsca usytuowania posterunków oraz szczegółowy zakres czynności dla poszczególnych stanowisk są określone w uzgodnionym Planie Ochrony do wglądu przy podpisywaniu umowy. Wymagana obsada osobowa posterunków wynosi, minimum, 2 pracowników na dobę. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: Wykonawca do wykonywania usług zatrudni pracowników ochrony: - na podstawie umowy o pracę (pożądane), - posiadających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań objętych zamówieniem, potwierdzoną odpowiednim orzeczeniem lekarskim, - wyposażonych w jednolite, estetyczne, czyste umundurowanie i odznaki służbowe (identyfikatory), Wykonawca zapewni, aby wszyscy zatrudnieni pracownicy ochrony posiadali licencję pracownika ochrony I stopnia lub II stopnia. Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków publicznych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu. Na czas realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający będzie żądał posiadania przez wybranego Wykonawcę polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia. Na podstawie wcześniej realizowanej umowy Zamawiający szacuje wartość zamówienia na poziomie 104.821,05 euro. Nr ref. Zamawiającego: 161/2011. Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej i aukcji elektronicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dot. zam. uzup. - udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie uzupełniające będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez złożenie licencji - zezwolenia na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez złożenie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Potwierdzenie spełniania warunku- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: - powinni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w ochronie obiektów muzealnych (min. 1 usługa).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez złożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego do wykonania zamówienia w treści właściwego oświadczenia. Potwierdzenie spełniania warunku- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: - powinni posiadać potencjału technicznego do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzenie spełniania warunku- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują dysponowanie: - pracownikami ochrony fizycznej (minimum 2) posiadającymi licencję I lub II stopnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez złożenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu wymienionego w wykazie dokumentów, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują: - posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia (niezależnie od kwoty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kalkulacja ceny oferty oraz: (1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba czy osoby występujące w imieniu Wykonawcy nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym dokumencie. (3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą potwierdzić fakt nie podlegania wykluczeniu z postępowania przez każdego z Wykonawców (dok. III.4.2)). (4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. (5) Dokumenty na potwierdzenie warunków (nie dotyczy oferty oraz oświadczeń) powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione-upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. (6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dopuszczalności następujących zmian umowy i warunków tych zmian: (1) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu usług z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; (2) braku możliwości świadczenia przez Wykonawcę pełnego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł on przewidzieć w chwili zawierania umowy, (3) zmiany numeru rachunku bankowego, adresu, osób reprezentujących Strony, Zamawiającego, lub oznaczenia Stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego, (4) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) oraz jako waloryzacja przewidziana w umowie, (5) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, (6) zmiany w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu usług z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, (7) zmiany zapisów umowy związanych z odpowiednią zmianą ogólnie obowiązujących przepisów prawa lub z obiektywną koniecznością zmiany sposobu wykonania zamówienia, (8) zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności albo sposobu rozliczenia, będących następstwem zaistnienia siły wyższej lub ze względu na przyczyny niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, (9) zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bkpan.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres Zamawiającego- Polska Akademia Nauk, Biblioteka Kórnicka, ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 14:00, miejsce: Polska Akademia Nauk, Biblioteka Kórnicka, ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik, Sekretariat Biblioteki..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.