eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jesta) wykonanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie oraz b) wykonanie usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w budynku biurowo-magazynowym wraz z przyległym do niego terenem przy ul. Trawiastej 29 w Warszawie-Anin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie oraz b) wykonanie usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w budynku biurowo-magazynowym wraz z przyległym do niego terenem przy ul. Trawiastej 29 w Warszawie-Anin.
Numer ogłoszenia: 220231 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza , ul. Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8314061, 6359652, faks 0-22 8317692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumliteratury.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie oraz b) wykonanie usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w budynku biurowo-magazynowym wraz z przyległym do niego terenem przy ul. Trawiastej 29 w Warszawie-Anin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna w siedzibie Muzeum Literatury i w budynku przy ul. Trawiastej ma być wykonywana we wszystkie dni miesiąca, także w niedziele i święta, w systemie całodobowym przez jednego pracownika ochrony z licencją I lub II stopnia, wspomagana całodobowo patrolem interwencyjnym Wykonawcy. Przewidywana ilość roboczogodzin w czasie trwania umowy wynosi 53.608 roboczogodzin ochrony. Zadania, obowiązki i odpowiedzialność pracowników Wykonawcy w ochronie mienia siedziby Muzeum Literatury oraz budynku biurowo-magazynowego wraz z przyległym do niego terenem przy ul. Trawiastej 29 - zostały określone przez Zamawiającego we Wzorze umowy, który stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. UWAGA: Wymogiem Zamawiającego jest, aby pracownicy ochrony fizycznej zatrudnieni bezpośrednio w siedzibie Muzeum Literatury oraz w budynku przy ul. Trawiastej 29 - posiadali ukończone szkolenie dla pracowników ochrony fizycznej muzeów i innych obiektów gromadzących publiczne zbiory dóbr kultury, a pracownicy zabezpieczenia technicznego ukończony kurs dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne zbiory kultury (szkolenia i kursy organizowane były przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych [OOZP], przekształcony obecnie w Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów [NIMOZ], nadal organizujący takie szkolenia na zlecenie konkretnej firmy ochroniarskiej dla jej pracowników, przez Dział Metod i Technik Ochronnych NIMOZ). Zamawiający uzna zaświadczenia wydane przez innych organizatorów szkolenia pracowników ochrony fizycznej, jeśli były one przeprowadzone na podstawie programów szkoleń uznanych przez wymienione powyżej instytucje, a kursy dla w/w projektantów i instalatorów systemów przeprowadzono na podstawie programu zaakceptowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego lub OOZP, NIMOZ lub inny organ państwowy uprawniony do nadzoru nad działalnością ochroniarską. Zaświadczenia o odbytych szkoleniach i kursach Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie 90 dni licząc od dnia podpisania umowy dot. bezpośredniej ochrony fizycznej Muzeum Literatury.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone na wartość nie większą niż 40% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 92.52.12.00 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia warunku, Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Ocena spełnienia warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia-nie spełnia, w oparciu o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz w oparciu o aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp, muszą spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp., tzn. każdy Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia warunku, Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń ciągłych, co najmniej dwie usługi całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w instytucjach publicznych (rządowych lub samorządowych) o następującym minimalnym łącznym zakresie dla każdej z usług: o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, zrealizowanej (zakończonej lub nadal realizowanej od co najmniej 12 miesięcy przed datą złożenia oferty) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia-nie spełnia, w oparciu o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz w oparciu o Wykaz głównych usług, jak również w oparciu o załączone dowody czy usługi wymienione w Wykazie zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia-nie spełnia, w oparciu o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia warunku, Wykonawca musi wykazać, że posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia tj. wykaże nie mniej niż sześciu pracowników ochrony z licencją co najmniej I stopnia oraz pracownika zabezpieczenia technicznego. Ocena spełnienia warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia-nie spełnia, w oparciu o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz w oparciu o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp, muszą łącznie spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Ocena spełnienia warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz w oparciu o opłaconą polisę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp, przynajmniej jeden z nich musi spełnić warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (powołanie konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnictwo do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających, oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierającego w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień umowy i określa okoliczności w jakich mogą one zostać dokonane: a) nieistotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - zmiana taka jest dopuszczalna w momencie jej zawierania i w każdym momencie trwania umowy, aneksem lub oświadczeniem Zamawiającego; b) zmiana osób wskazanych w ofercie, upoważnionych do świadczenia w imieniu Wykonawcy usług będących przedmiotem zamówienia - zmiana dopuszczalna jest przed i po zawarciu umowy, ale po wykazaniu przez Wykonawcę, iż nowy personel spełnia wymogi Zamawiającego (zgodnie z SIWZ); oceny spełniania wymogów Zamawiającego w zakresie kwalifikacji pracowników Wykonawcy dokonuje pracownik Zamawiającego. Taka zmiana nie będzie stanowić zmiany umowy, a dla swojej ważności wymaga tylko zawiadomienia drugiej Strony; c) zmiana stawki VAT, jeżeli zmiana ta będzie wynikała ze zmian przepisów prawa, w takim przypadku do rozliczeń stała zostanie podana przez Wykonawcę stawka netto i odpowiednio do zmiany stawki VAT zostanie wyliczona wartość brutto, zmiana taka może spowodować zmianę wartości umowy bez konieczności aneksowania umowy; d) Wykonawca zapewni niezmienność cen świadczonej usługi w okresie co najmniej 24 miesięcy od podpisania umowy. Po terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim strony dopuszczają możliwość zmiany ceny 1 raz o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. Zmiana taka może spowodować zmianę wartości umowy bez konieczności aneksowania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumliteratury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa - w Dziale Administracji, pokój nr 67.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Muzeum Literatury, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa, w Dziale Administracji, pokój nr 67.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.