eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalno - sanitarnym w msc. Łebno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Szemud: Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalno - sanitarnym w msc. Łebno
Numer ogłoszenia: 220066 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud , ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 058 6761185, fax. 058 6761113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem socjalno - sanitarnym w msc. Łebno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bilans powierzchni: a) pow. zabudowy - 741,4 m2 b) pow. użytkowa całkowita - 693,0 m2 c) kubatura - 6192,7 m3 2. Roboty budowlane /podelementy/: a) roboty ziemne b) fundamenty ławy i stopy żelbetowe c) ściany fundamentowe d) podkłady pod posadzki na gruncie e) ściany nadziemia f) elementy konstrukcyjne - słupy, stropy, wieńce g) dach konstrukcja, pokrycie h) stolarka okienna i drzwiowa i) roboty wykończeniowe - tynki, malowanie, okładziny j) posadzki k) elewacja l) wyposażenie sali gimnastycznej w sprzęt sportowy m) nawierzchnie utwardzone, opaska wokół budynku i podjazd dla niepełnosprawnych n) ogrodzenie i zieleń i ułożenie płyt MEBA na skarpie 3. Roboty elektryczne /podelementy/: a) wykonanie wiz - ów i rozdzielnic b) układanie przewodów instalacji wewnętrznej c) montaż osprzętu oraz opraw oświetleniowych d) oświetlenie zewnętrzne terenu e) instalacja odgromowa f) wykonanie badań i pomiarów 4. Roboty instalacyjne /podelementy/: a) instalacja wodociągowa b) instalacja kanalizacji sanitarnej c) instalacja wentylacji d) instalacja układów grzewczych e) zewnętrzna kanalizacja deszczowa f) przyłącze do hydrantu g) instalacje c.o. i c.t. 5.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania /podelementy/: a) badania toksyczności pomieszczeń, b) instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, c) wyposażenia w sprzęt p. poż wraz z oznakowaniem (zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego), d) geodezyjnego pomiaru powykonawczego inwestycji; dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny MMP lub DXF)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - 30.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dysponują minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi. 3. Posiadają odpowiedni potencjał techniczny (Oświadczenie o posiadanym sprzęcie mechanicznym). 4. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę w zakresie budowy obiektów kubaturowych o wartości nie niższej niż 1.500.000 zł. brutto 5. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 500.000 zł. brutto 6. Udzielą minimum 3 lata gwarancji na wykonane roboty. 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia. 2. odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji, 4. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji, 5. zaakceptowany i wypełniony projekt umowy, 6. szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie uzyskanych materiałów, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 10. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - jeśli dotyczy, 11. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - jeśli dotyczy, 12. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 13. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, (co najmniej jedna robota min 1.500.000,00 zł brutto) odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje; 14. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na kwotę 500.000 zł brutto), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 15. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego - jeśli dotyczy; 16. polisy albo w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 17. Oświadczenie o posiadanym sprzęcie mechanicznym 18. dowód wniesienia wadium; 19. oświadczenie o podwykonawcach - jeśli dotyczy; 20. oświadczenie podwykonawcy o otrzymaniu wynagrodzenia - jeśli dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=59&menu=59.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komplet dokumentów przetargowych można odebrać bezpłatnie w pok. Nr 12 U.G. Szemud w godz. od 08.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Gmina Szemud ul. Kartuska 13; 84 - 217 Szemud Sekretariat pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.