eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa wyłazu dachowego w pomieszczeniu technicznym nr 413 oraz wykonanie instalacji hydrantowej oraz uzupełnienie izolacji na rurociągach zimnej wody w budynku 10-20 WIL przy ul. Warszawska 24 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Kraków: Przebudowa wyłazu dachowego w pomieszczeniu technicznym nr 413 oraz wykonanie instalacji hydrantowej oraz uzupełnienie izolacji na rurociągach zimnej wody w budynku 10-20 WIL przy ul. Warszawska 24 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 219932 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wyłazu dachowego w pomieszczeniu technicznym nr 413 oraz wykonanie instalacji hydrantowej oraz uzupełnienie izolacji na rurociągach zimnej wody w budynku 10-20 WIL przy ul. Warszawska 24 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa wyłazu dachowego w pomieszczeniu technicznym nr 413 w budynku 10-20 WIL przy ul. Warszawska 24 w Krakowie Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresach: - zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejącego wyposażenia technicznego - pomieszczenia tj. szafa techniczna, tablica sterowa, główny wyłącznik itp. - demontaż istniejącego wyłazu dachowego - demontaż istniejącej drabinki prowadzącej na dach - demontaż istniejącej wykładziny - montaż belek stalowych zgodnie z projektem konstrukcji - powiększenie otworu w stropie oraz w stropodachu - montaż obudowy z płyt g-k wg załącznika graficznego - montaż nowych schodów stalowych - montaż nowego wyłazu dachowego - montaż balustrady na fragmencie attyki wg załącznika graficznego - renowacja pomieszczenia po prowadzonych pracach remontowych (naprawa ścian, - tynków, malowanie istniejącej balustrady) - położenie nowej wykładziny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik zamieszczony na stronie : http://www.pk.edu.pl/ , zadanie 1_10-20 wyłaz.zip Wykonanie instalacji hydrantowej oraz uzupełnienie izolacji na rurociągach zimnej wody w budynku 10-20 WIL przy ul. Warszawska 24 w Krakowie Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresach: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej instalacji - wykonanie instalacji przeciwpożarowej wewnętrznej - dostawa i montaż zestawu hydroforowego - wykonanie zasilania zestawu hydroforowego oraz cewki zaworu odcinającego - wymiana stolarki drzwiowej p.poż. EI-30 (hydrofornia ) - wykonanie posadzki z żywic epoksydowych w hydroforni - malowanie pom. hydroforni i po zamurowaniu bruzd w korytarzach - uzupełnienie izolacji na rurociągach zimnej wody Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik zamieszczony na stronie : http://www.pk.edu.pl/ zadanie 2_10-20 hydranty.zip.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania częściowego nr 1 Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 1 realizację odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , w tym co najmniej : roboty ogólno-budowlane remontowe z wymianą stolarki ślusarki p.poż. W zakresie zadania częściowego nr 2 Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 1 realizację odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , w tym co najmniej : - roboty ogólno-budowlane remontowe z wykonaniem posadzki przemysłowej -wykonanie lub wymiana instalacji zasilającej hydranty Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu zrealizowanych robót (załącznik nr 5 do SIWZ) i dołączonych do niego dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania częściowego nr 1 Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę który : dysponuje co najmniej 1 osobą (kierownikiem robót budowlanych) posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa W zakresie zadania częściowego nr 2 Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę który : dysponuje co najmniej 1 osobą (kierownikiem robót budowlanych) posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dysponuję co najmniej 1 osobą (kierownikiem branży elektrycznej) : posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dysponuję co najmniej 1 osobą (kierownikiem branży sanitarnej) : posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty,Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej zawierający ceny jednostkowe robót oraz wykaz materiałów z podaniem ich cen.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów (w oryginale) - jeśli dotyczy . Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: 1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac, c) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania robót objętych niniejszą umową, d) wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego, e) niedotrzymania przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, f) konieczności wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, g) wystąpienia istotnych wad lub braków w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, h) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, i) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, j) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone pismem. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. W sytuacji zmiany terminu wykonania zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy. 2) materiałów zaoferowanych w ofercie, z powodu: a) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, b) pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót. Każdorazowo na tak

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (dawny 10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (dawny 10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa wyłazu dachowego w pomieszczeniu technicznym nr 413 w budynku 10-20 WIL przy ul. Warszawska 24 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresach: zakres dla zadania 1: - ?zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejącego wyposażenia technicznego - pomieszczenia tj. szafa techniczna, tablica sterowa, główny wyłącznik itp. - ?demontaż istniejącego wyłazu dachowego - ?demontaż istniejącej drabinki prowadzącej na dach - ?demontaż istniejącej wykładziny - ?montaż belek stalowych zgodnie z projektem konstrukcji - ?powiększenie otworu w stropie oraz w stropodachu - ?montaż obudowy z płyt g-k wg załącznika graficznego - ?montaż nowych schodów stalowych - ?montaż nowego wyłazu dachowego - ?montaż balustrady na fragmencie attyki wg załącznika graficznego - ?renowacja pomieszczenia po prowadzonych pracach remontowych (naprawa ścian, - tynków, malowanie istniejącej balustrady) - ?położenie nowej wykładziny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji hydrantowej oraz uzupełnienie izolacji na rurociągach zimnej wody w budynku 10-20 WIL przy ul. Warszawska 24 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresach: zakres dla zadania 2: - demontaż istniejącej instalacji hydrantowej instalacji - wykonanie instalacji przeciwpożarowej wewnętrznej - dostawa i montaż zestawu hydroforowego - wykonanie zasilania zestawu hydroforowego oraz cewki zaworu odcinającego - wymiana stolarki drzwiowej p.poż. EI-30 (hydrofornia ) - wykonanie posadzki z żywic epoksydowych w hydroforni - malowanie pom. hydroforni i po zamurowaniu bruzd w korytarzach - uzupełnienie izolacji na rurociągach zimnej wody.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.