To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Katowice: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla Wydziałów Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 219774 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 182287 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077131, fax 032 2077395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla Wydziałów Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla Wydziałów Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 21.21.11.00 - Kartony, pudełka lub pudła Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.70.00 - Pudła Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.12.11.20 - Urządzenia powielające Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18731,64 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; 1. projekt Pomocy Technicznej Programu Interreg III A Czechy - Polska ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 2. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i budżet państwa w ramach projektu 02/565 pn. Zakup materiałów biurowych, mebli biurowych oraz sprzętu komputerowego dla pracowników zaangażowanych we wdrażanie ZPORR w 2007r..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuromarket sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15.305.85
- Oferta z najniższą ceną: 15.305.85 / oferta z najwyższą ceną: 17077.16
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych dla Oddziału Współpracy Międzynarodowej i Transgranicznej.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuromarket sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3425.79
- Oferta z najniższą ceną: 3425.79 / oferta z najwyższą ceną: 4.640.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ZP/20/24 Dostawa szwów chirurgicznych
- Zakup i dostaw szaf telekomunikacyjnych
- Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników GIG PIB
- Zakup umundurowania dla funkcjonariuszy Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach
- DOSTAWA OSPRZĘTU DO APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII I KOAGULACJI
- Wyk. dok. proj. i robót bud. zw. z wymianą ocieplenia i pokrycia dachu bud. części hotelowej oraz modernizacja koryt odwadniających tarasów wewnętrznych Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy niszczarek biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Dostawa wyrobów niemedycznych
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów poligraficznych
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.