eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Zaprojektowanie oraz dostawę wraz z montażem wyposażenia dwóch placów zabaw przy zamiejscowych oddziałach przedszkolnych na terenie gm. Szubin w ramach projektu Idę do przedszkola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Szubin: Zaprojektowanie oraz dostawę wraz z montażem wyposażenia dwóch placów zabaw przy zamiejscowych oddziałach przedszkolnych na terenie gm. Szubin w ramach projektu Idę do przedszkola
Numer ogłoszenia: 219714 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji , ul. Kcyńska 12A, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3842152, 3842454, faks 052 3842152, 3842454.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie oraz dostawę wraz z montażem wyposażenia dwóch placów zabaw przy zamiejscowych oddziałach przedszkolnych na terenie gm. Szubin w ramach projektu Idę do przedszkola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz dostawa wraz z montażem wyposażenia dwóch placów zabaw przy Zamiejscowym Oddziale Przedszkolnym w Królikowie oraz przy Zamiejscowym Oddziale Przedszkolnym w Rynarzewie w ramach projektu Idę do przedszkola. Każdy z placów zabaw powinien być wyposażony w: 1. Huśtawkę podwójną z siedziskiem: - 1 szt. - jedno siedzisko płaskie - jedno siedzisko koszyczkowe (kubełkowe) 2. Huśtawkę ważkę - 2 szt. 3. Huśtawkę bujaczek sprężynowy - 1 szt. 4. Huśtawka bujaczek sprężynowy 4 - osobowy - 1 szt. 5. Warownia z tunelem i długim ślizgiem - 1 szt. 6. Ławka drewniana z oparciem - 4 szt. wys x szer x dł: 0,50 x 0,45 x 1,70 wysokość siedziska 50 cm 7. Kosz na śmieci drewniany 65 x 46 x 67 cm mocowany w gruncie - 2 szt. 8. Regulamin placu zabaw, tablica informacyjna - 1 szt. Realizacja wymaga sprawdzenia stanu istniejącego terenu przed rozpoczęciem prac. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa ich użytkowania. Elementy wyposażenia placu zabaw mają być wykonane z materiałów o konstrukcji drewnianej (drewno klejone) umożliwiające długoletnie użytkowanie oraz wysoką odporność na zniszczenie i warunki atmosferyczne, montowane na kotwach stalowych. Kotwy stalowe, na których osadzone są belki nośne powinny być zabezpieczone ocynkiem ogniowym, co czyni je odporne na rdzę przy kontakcie z wodą i podłożem. Słupy nośne montowane z kotwami osadzone są w gruncie za pomocą stopy betonowej. Elementy konstrukcyjne mają być zakończone od góry kapturkami z tworzywa. Metalowe elementy konstrukcyjne, np. przy zjeżdżalniach lub rączki przy drabinkach wejściowych muszą być zabezpieczone przed korozją metdą malowania proszkowego. Wszelkiego rodzaju elementy łączące, takie jak: śruby, nakrętki, podkładki, zawiesia huśtawek muszą być wykonane ze stali ocynkowanej. Ślizg powinien być wykonany ze stali nierdzewnej, konstrukcje nośne wykonane ze stali, boki wypełnione sklejką wodoodporną w kolorze. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich formalności prawnych związanych ze zgłoszeniem lub uzyskaniem pozwolenia na budowę placu zabaw. Zagospodarowanie i montaż musi spełniać warunki zgodne z PN dotyczącą budowy placu zabaw. Wyposażenie placów zabaw przewidziane jest dla dzieci od 3 roku życia. Nawierzchnia placu zabaw - trawa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania wiedzy spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie wykazu - załącznik nr 4 do SIWZ, wyposażenia placów zabaw wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że w tym okresie wykonał: a) co najmniej dwie dostawy wraz z montażem wyposażenia placu zabaw

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca mocuje pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie ul. Kcyńska 12a 89-200 Szubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Oświaty Sportu i Rekreacji w Szubinie ul. Kcyńska 12a 89-200 Szubin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Idę do przedszkola jest wsółfinansowany ze środków unii europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.