eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wyposażenia dla nowoorganizowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 16 we Wrocławiu obejmującego m.in.pomoce dydaktycznych, meble szkolne, przedszkolne i biurowe oraz sprzęt komputerowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-28

Wrocław: Dostawa wyposażenia dla nowoorganizowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 16 we Wrocławiu obejmującego m.in.: pomoce dydaktycznych, meble szkolne, przedszkolne i biurowe oraz sprzęt komputerowy
Numer ogłoszenia: 219550 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169234 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 107, ul. Bolesława Prusa 64, 50-318 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 322 58 72, faks 71 322 58 72 wew. 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla nowoorganizowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 16 we Wrocławiu obejmującego m.in.: pomoce dydaktycznych, meble szkolne, przedszkolne i biurowe oraz sprzęt komputerowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje trzy zadania: 1. Zakup i dostawę wraz z montażem i instalacją pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych, 2. Zakup i dostawę wraz z montażem i instalacją mebli biurowych, 3. Zakup i dostawę wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 39.13.00.00 - Meble biurowe 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa wraz z montażem i instalacją pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., Gdańska 80, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 267173,00

  • Oferta z najniższą ceną: 267173,00 / Oferta z najwyższą ceną: 267173,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa wraz z montażem i instalacją mebli biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Trams Sp. z o.o., Ruska 61, 50-079 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136185,60

  • Oferta z najniższą ceną: 136185,60 / Oferta z najwyższą ceną: 156100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alltech Sp. Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk, Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218817,00

  • Oferta z najniższą ceną: 218817,00 / Oferta z najwyższą ceną: 218817,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.