eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › wykonanie roboty budowlanej, polegającej naremoncie pokrycia dachowego w Kościele należącym do Parafii Rzymsko Katolickiej p.w. Wszystkich Świętych w Łososinie Górnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Limanowa: wykonanie roboty budowlanej, polegającej na: remoncie pokrycia dachowego w Kościele należącym do Parafii Rzymsko Katolickiej p.w. Wszystkich Świętych w Łososinie Górnej
Numer ogłoszenia: 219243 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Wszystkich Świętych w Łososinie Górnej , ul. Koszarska 1, 30-601 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3378301 lub 3376043, fax. 018 3377001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie roboty budowlanej, polegającej na: remoncie pokrycia dachowego w Kościele należącym do Parafii Rzymsko Katolickiej p.w. Wszystkich Świętych w Łososinie Górnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont pokrycia dachowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. wykonali, z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej trzy roboty, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymiana pokrycia dachowego na obiektach sakralnych w okresie zimowym - blachą miedzianą) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Uwaga: doświadczenie ma potwierdzać, umiejętność pracy Wykonawcy w okresie zimowym, jedynym możliwym okresie wykonania przedmiotowych robót budowlanych, z uwagi na określone jednostki czasowe pobytu nietoperzy w obiekcie. 3. Dysponują co najmniej: - jednym kierownikiem budowy, z 2 letnim udokumentowanym stażem pracy przy pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadającym uprawnienia w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej, a także zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. (Dz.U.04.150.1579) posiadającym co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 350.000,00zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) muszą dołączyć: w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej trzech (3) robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymiana pokrycia dachowego na obiektach sakralnych w okresie zimowym - blachą miedzianą). 3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wymienionych w wykazie, o którym mowa w powyższym punkcie 2, 4. wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia (co najmniej 1 kierownik budowy) wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, posiadanego doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: Dla potwierdzenia posiadanego doświadczenia kierownika budowy - należy wpisać nazwy i adresy firm zatrudniających kierownika budowy, potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasookres zatrudnienia na tym obiekcie. Doświadczenie winno potwierdzać posiadanie przez kierownika budowy w sumie, co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych. 5. dokumenty potwierdzające, że osoby (co najmniej 1 kierownik budowy), wymienione w ww. wykazie posiadają wymagane uprawnienia określone w Dziale VII pkt 3 oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa). Uwaga: Wśród żądanych dokumentów należy przedstawić kopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej. 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w odniesieniu do podmiotów zbiorowych. 10. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 350.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pronatura.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POLSKIE TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ PRZYRODY pro Natura ul. Podwale 75 50-449 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 12:45, miejsce: POLSKIE TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ PRZYRODY pro Natura ul. Podwale 75 50-449 Wrocław pok. nr 211 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie z Ekofunduszu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.