Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Rypin: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania:
Zadanie I - Przebudowa drogi powiatowej nr 1840C Świedziebnia - Sadłowo - Godziszewy
od km 8+900 do km 10+200 (odc. dł. 1300 m)
Zadanie II - Remont drogi powiatowej Nr 2216 C Nadróż - Pręczki od km 0+000 do km
1+400
Numer ogłoszenia: 219212 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2803404 (05), faks 54 2803405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie I - Przebudowa drogi powiatowej nr 1840C Świedziebnia - Sadłowo - Godziszewy od km 8+900 do km 10+200 (odc. dł. 1300 m) Zadanie II - Remont drogi powiatowej Nr 2216 C Nadróż - Pręczki od km 0+000 do km 1+400.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Przebudowa drogi powiatowej nr 1840C Świedziebnia - Sadłowo - Godziszewy od km 8+900 do km 10+200 (odc. dł. 1300 m) NAWIERZCHNIA od km 8+900 do km 9+300 (CPV 45233100-0) a) Oczyszczenie podbudowy bitumicznej od km 8+900 do km 9+300 5.00x400.00=2000.00 - m2 2000.00 b) Skropienie istniejącej podbudowy bitumicznej bitumem lok. jw. - m2 2000.00 c) Profilowanie przełomów warstwą MMA w ilości 100kg/m2 2000.00x0.100=200.00 lok. jw. - mg 200.00 d) Oczyszczenie warstwy profilowej - m2 2000.00 e) Skropienie warstwy profilowej bitumem - m2 2000.00 f) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy BA gr. 4cm (AC11S50/70) lok. jw. - m2 2000.00 PODBUDOWA - PRZEŁOMY (CPV 45233300-2) na odcinku od km 9+300 do km 9+700 a) Rozebranie zniszczonej konstrukcji drogi gr. 25cm 200.00x1.50=300.00 na odcinku od km 9+300 do km 9+700 (lokalnie) - m2 300.00 b) Wywóz materiałów z rozbiórki na odl. 1km 300.00x0.25=75.00 - m3 75.00 c) Wykonanie koryta (pogłębienie) głębokości 23cm w gruncie kat. III wg wyliczeń jw. m2 300.00 d) Wywóz gruntu kat. III z koryta na odl. 1km - m3 69.00 e) Wykonanie warstwy odcinającej gr. 10cm z piasku lok. jw. - m2 300.00 f) Wykonanie warstwy podbudowy z kamienia łamanego twardego 0200 - dolna warstwa gr. 20cm z kamienia 20-63mm 0400-górna warstwa gr. 20cm z kamienia 0-32mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem - m2 300.00; m2 300.00 NAWIERZCHNIA od km 9+300 do km 9+700 (CPV 45233100-0) a) Oczyszczenie podbudowy tłuczniowej od km 9+300 od km 9+700 lokalnie - m2 300.00 b) Wykonanie profilowania w ilości 30kg/m2 masą MMA na podbudowie tłuczniowej 300.00x0.030=9.00 - mg 9.00 c) Oczyszczenie nawierzchni profilowanej i podbudowy bitumicznej na całej szerokości 400.00x5.00=2000.00 - m2 2000.00 d) Skropienie warstwy profilowej i istniejącej nawierzchni bitumicznej bitumem - m2 2000.00 e) Ułożenie geosiatki o wytrzymałości 100kN/mb na rozciąganie podłużne i poprzeczne na styku remontowanej podbudowy 1.00x200.00=200.00 - m2 200.00 f) Wykonanie profilowania masą MMA w ilości 125kg/m2 2000.00x0.125=250.00 - mg 250.00 g) Oczyszczenie warstwy profilowej - m2 2000.00 h) Skropienie warstwy profilowej bitumem - m2 2000.00 i) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z BA AC11S50/70 - m2 2000.00 NAWIERZCHNIA od km 9+700 do km 10+200 (CPV 45233100-0) a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej od km 9+700 do km 10+200 500.00x5.00=2500.00 - m2 2500.00 b) Skropienie nawierzchni bitumicznej bitumem - m2 2500.00 c) Wykonanie profilowania w ilości 100kg/m2 masą MMA 2500.00x0.100=250.00 - mg 250.00 d) Oczyszczenie nawierzchni profilowanej lok. jw. - m2 2500.00 e) Wykonanie powierzchniowego utrwalenia grysami bazaltowymi łamanymi 5/8mm na emulsji modyfikowanej lok. jw. - m2 2500.00 POBOCZE - WZMOCNIENIE (CPV 45111200-0) a) Wykonanie koryta w gruncie kat. III na wzmocnieniu pobocza na szerokości 75cm na głębokości 25cm od km 8+900 do km 10+200 prawa strona 1300.00x0.75=975.00 - m2 975.00 b) Wykonanie warstwy odcinającej gr. 5cm z piasku - m2 975.00 c) Wykonanie warstwy wzmacniającej pobocze gr. 20cm z kamienia łamanego 0/32mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem na wzmocnieniu poboczy - m2 975.00 d) Wykonanie ścinki poboczy na grubości 10cm lokalnie - m2 450.00 e) Wywóz gruntu ze ścinki i koryta na odl. 1km 450.00x0.10+975.00x0.25=288.75 - m3 288.75 f) Plantowanie poboczy w gruncie kat. III 1300.00x0.50=650.00 (strona prawa) 1300.00x1.00=1300.00 (strona lewa) razem 1950.00 - m2 1950.00 g) Uzupełnianie poboczy dowiezionym z odl. 1km gruntem kat. III z jego dogęszczeniem i uformowaniem 1950.00x0.10=195.00 - m3 195.00 RÓŻNE dla całego odcinka (CPV 45233100-0) a) Wykonanie frezowania lokalnie na głębokość do 4cm z wywozem frezowi na odl. 1km - m2 2000.00 b) Regulacja urządzeń obcych znajdujących się w pasie robót (zasuwy szt. 3) - m3 0.45 Zadanie II Remont drogi powiatowej Nr 2216 C Nadróż - Pręczki od km 0+000 do km 1+400 a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 8400 m2 b) Skropienie nawierzchni bitumicznej - 8400 m2 c) Wykonanie profilowania masą MMA w ilości 75 kg/m2 - Mg 630 d) Wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni grysami bazaltowymi łamanymi 2/5mm na emulsji modyfikowanej - m2 8400 e) Wykonanie mechanicznej ścinki poboczy (5000x2x1,5)- m2 15000.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: ZADANIE I - 10.000,00 zł ZADANIE II - 5.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt. 7 Instrukcji, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętym zamówieniem. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia wykazu robót, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający określa, że Wykonawca w celu spełnienia warunku i w celu zweryfikowania warunku posiadania przez Wykonawcę doświadczenia, musi w wykazie wykonanych robót wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca wykonał co najmniej 1 zamówienie na każde zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem o wartości minimum 500.000,00 zł oraz Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodem potwierdzającym może być: - poświadczenie, - dokument potwierdzający należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa wyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt. 7 Instrukcji, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt. 7 Instrukcji, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj. minimum kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów załączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Przy dokonywaniu spełnienia oceny tego warunku Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty według wzoru stanowiącego - załącznik nr 1 i 1a. 2.Wypełniony i podpisany Kosztorys Ofertowy według wzoru stanowiącego - załącznik nr 9 i 9a. 3.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4.Do oferty wspólnej musi być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania umowy. Pełnomocnictwo musi wymieniać wszystkich Wykonawców i być przez nich podpisane. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane wraz z tłumaczeniem w języku polskim. 6.Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. 3. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.rypinski.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rypinie, ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Rypinie, ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin, w sekretariacie ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 1840C Świedziebnia - Sadłowo - Godziszewy od km 8+900 do km 10+200 (odc. dł. 1300 m).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAWIERZCHNIA od km 8+900 do km 9+300 (CPV 45233100-0) a) Oczyszczenie podbudowy bitumicznej od km 8+900 do km 9+300 5.00x400.00=2000.00 - m2 2000.00 b) Skropienie istniejącej podbudowy bitumicznej bitumem lok. jw. - m2 2000.00 c) Profilowanie przełomów warstwą MMA w ilości 100kg/m2 2000.00x0.100=200.00 lok. jw. - mg 200.00 d) Oczyszczenie warstwy profilowej - m2 2000.00 e) Skropienie warstwy profilowej bitumem - m2 2000.00 f) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy BA gr. 4cm (AC11S50/70) lok. jw. - m2 2000.00 PODBUDOWA - PRZEŁOMY (CPV 45233300-2) na odcinku od km 9+300 do km 9+700 a) Rozebranie zniszczonej konstrukcji drogi gr. 25cm 200.00x1.50=300.00 na odcinku od km 9+300 do km 9+700 (lokalnie) - m2 300.00 b) Wywóz materiałów z rozbiórki na odl. 1km 300.00x0.25=75.00 - m3 75.00 c) Wykonanie koryta (pogłębienie) głębokości 23cm w gruncie kat. III wg wyliczeń jw. m2 300.00 d) Wywóz gruntu kat. III z koryta na odl. 1km - m3 69.00 e) Wykonanie warstwy odcinającej gr. 10cm z piasku lok. jw. - m2 300.00 f) Wykonanie warstwy podbudowy z kamienia łamanego twardego 0200 - dolna warstwa gr. 20cm z kamienia 20-63mm 0400-górna warstwa gr. 20cm z kamienia 0-32mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem - m2 300.00; m2 300.00 NAWIERZCHNIA od km 9+300 do km 9+700 (CPV 45233100-0) a) Oczyszczenie podbudowy tłuczniowej od km 9+300 od km 9+700 lokalnie - m2 300.00 b) Wykonanie profilowania w ilości 30kg/m2 masą MMA na podbudowie tłuczniowej 300.00x0.030=9.00 - mg 9.00 c) Oczyszczenie nawierzchni profilowanej i podbudowy bitumicznej na całej szerokości 400.00x5.00=2000.00 - m2 2000.00 d) Skropienie warstwy profilowej i istniejącej nawierzchni bitumicznej bitumem - m2 2000.00 e) Ułożenie geosiatki o wytrzymałości 100kN/mb na rozciąganie podłużne i poprzeczne na styku remontowanej podbudowy 1.00x200.00=200.00 - m2 200.00 f) Wykonanie profilowania masą MMA w ilości 125kg/m2 2000.00x0.125=250.00 - mg 250.00 g) Oczyszczenie warstwy profilowej - m2 2000.00 h) Skropienie warstwy profilowej bitumem - m2 2000.00 i) Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z BA AC11S50/70 - m2 2000.00 NAWIERZCHNIA od km 9+700 do km 10+200 (CPV 45233100-0) a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej od km 9+700 do km 10+200 500.00x5.00=2500.00 - m2 2500.00 b) Skropienie nawierzchni bitumicznej bitumem - m2 2500.00 c) Wykonanie profilowania w ilości 100kg/m2 masą MMA 2500.00x0.100=250.00 - mg 250.00 d) Oczyszczenie nawierzchni profilowanej lok. jw. - m2 2500.00 e) Wykonanie powierzchniowego utrwalenia grysami bazaltowymi łamanymi 5/8mm na emulsji modyfikowanej lok. jw. - m2 2500.00 POBOCZE - WZMOCNIENIE (CPV 45111200-0) a) Wykonanie koryta w gruncie kat. III na wzmocnieniu pobocza na szerokości 75cm na głębokości 25cm od km 8+900 do km 10+200 prawa strona 1300.00x0.75=975.00 - m2 975.00 b) Wykonanie warstwy odcinającej gr. 5cm z piasku - m2 975.00 c) Wykonanie warstwy wzmacniającej pobocze gr. 20cm z kamienia łamanego 0/32mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem na wzmocnieniu poboczy - m2 975.00 d) Wykonanie ścinki poboczy na grubości 10cm lokalnie - m2 450.00 e) Wywóz gruntu ze ścinki i koryta na odl. 1km 450.00x0.10+975.00x0.25=288.75 - m3 288.75 f) Plantowanie poboczy w gruncie kat. III 1300.00x0.50=650.00 (strona prawa) 1300.00x1.00=1300.00 (strona lewa) razem 1950.00 - m2 1950.00 g) Uzupełnianie poboczy dowiezionym z odl. 1km gruntem kat. III z jego dogęszczeniem i uformowaniem 1950.00x0.10=195.00 - m3 195.00 RÓŻNE dla całego odcinka (CPV 45233100-0) a) Wykonanie frezowania lokalnie na głębokość do 4cm z wywozem frezowi na odl. 1km - m2 2000.00 b) Regulacja urządzeń obcych znajdujących się w pasie robót (zasuwy szt. 3) - m3 0.45.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.31.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 2216 C Nadróż - Pręczki od km 0+000 do km 1+400.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 8400 m2 b) Skropienie nawierzchni bitumicznej - 8400 m2 c) Wykonanie profilowania masą MMA w ilości 75 kg/m2 - Mg 630 d) Wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni grysami bazaltowymi łamanymi 2/5mm na emulsji modyfikowanej - m2 8400 e) Wykonanie mechanicznej ścinki poboczy (5000x2x1,5)- m2 15000 45.23.31.42 - 6 - roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - 2 - roboty drogowe 45.23.32.20 - 7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Rozwój infrastruktury turystyczno- sportowej na terenie Gminy Rypin
- Budowa oświetlenia placu zabaw przy ul. Koszarowej
- Budowa oświetlenia parkingu przy ul. Nowej
- Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rypinie - II etap
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.