eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 27 W RZESZOWIE PRZY UL. KRZYŻANOWSKIEGO 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Rzeszów: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 27 W RZESZOWIE PRZY UL. KRZYŻANOWSKIEGO 24
Numer ogłoszenia: 219175 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 27 im.I.J.Paderewskiego , al. prof. Adama Krzyżanowskiego 24, 35-330 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 7482600, faks 017 7482 610.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp27.resman.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 27 W RZESZOWIE PRZY UL. KRZYŻANOWSKIEGO 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej; b) Wymiana drzwi drewnianych na AL. zimne - 2 szt. Szczegółowy zakres robót zawiera część B SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie przynajmniej 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (wymiana podłogi sportowej) przy czym wartość brutto tej roboty wynosiła co najmniej 60.000,00 zł brutto- zał. nr 3 do oferty wg wzoru oraz złoży dokumenty potwierdzające jej należyte wykonanie - zał. nr 3.1 do oferty). 3) znajdują się w sytuacji ekonomiczne i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż 75.000,00 zł - zał. nr 4 do oferty oraz że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zał. nr 5 do oferty). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład ofert, o których mowa w § 6 części A SIWZ. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w ust. 2 pkt 2) i 3) natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ust. 2 pkt 1) i 4). 5. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 2 do oferty); 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 3 do oferty - wg wzoru) - warunek opisany w § 5 ust. 2 pkt 2 SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające, że robota wykazana w załączniku nr 3 została wykonana należycie (zał. oznaczone jako 3.1). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którymn Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 4 do oferty). 2) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zał. nr 5 do oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp27.resman.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 10 zł (forma papierowa) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym, bądź pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.sp27.resman.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Pok. 112 - sekretariat SP Nr 27 przy ul. Krzyżanowskiego 24 w Rzeszowie.Dotrzymanie ww. terminu dotyczy również ofert składanych drogą pocztową - liczy się moment wpływu oferty do Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.