Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-09
Radom: Dostawa nowych i regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek eksploatowanych w Politechnice Radomskiej, połączona z nabyciem i odbiorem od
Zamawiającego zasobników po materiałach zużytych.
Numer ogłoszenia: 21906 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego , ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3617326, faks 048 3617314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych i regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek eksploatowanych w Politechnice Radomskiej, połączona z nabyciem i odbiorem od Zamawiającego zasobników po materiałach zużytych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowych i regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek eksploatowanych w Politechnice Radomskiej, połączona z nabyciem i odbiorem od Zamawiającego zasobników po materiałach zużytych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.60.00.00 - Tusz .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki n/n SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 2.6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wraz z wyceną ofertową dla Pakietu I - Załącznik nr 1 i 1a. 2) Wypełniony formularz oferty wraz z wyceną ofertową dla Pakietu II - Załącznik nr 2 i 2a. 3) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 4. 5) Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach - Załącznik nr 5. 6) Zaakceptowane ogólne założenia umowy - Załącznik nr 6. 7) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane wkłady z tonerem do drukarek laserowych spełniają wymagania normy ISO/IEC19752 - Załącznik nr 7. 8) Oświadczenie, że oferowane regenerowane lub nowe alternatywne materiały eksploatacyjne gwarantują deklarowaną przez producenta sprzętu drukującego (kopiującego) jakość i wydajność wydruku nie gorszą niż przy użyciu materiałów oryginalnych (dotyczy tylko pakietu II ) - Załącznik nr 8. 9) Zezwolenie odpowiedniego organu administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i zbierania odpadów innych niż niebezpieczne w postaci pustych kaset laserowych i głowic atramentowych o kodach: 160216, 080318, lub odpowiednia umowa podpisana z firmą posiadającą takie zezwolenie (dotyczy tylko pakietu II) - Załącznik nr 9. Uwaga: w przypadku złożenia oferty na pakiet I i pakiet II zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 3),4),5),6) Wykonawca załączy tylko raz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pr.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Radomska, Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Radomska, Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 9 ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Dostawa nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I Dostawa nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.Zamówienie obejmuje dowóz i przekazanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Radomiu ul. Malczewskiego 29..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 22.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Dostawa nowych i regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek połączona z : - nabyciem przez Wykonawcę od Zamawiającego zasobników i pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych, które podlegają recyklingowi, - nieodpłatnym odbiorem i utylizacją zasobników, pojemników i odpadów po zużytych materiałach eksploatacyjnych, które nie podlegają recyklingowi..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II Dostawa nowych i regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek połączona z : - nabyciem przez Wykonawcę od Zamawiającego zasobników i pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych, które podlegają recyklingowi, - nieodpłatnym odbiorem i utylizacją zasobników, pojemników i odpadów po zużytych materiałach eksploatacyjnych, które nie podlegają recyklingowi. Zamówienie obejmuje dowóz i przekazanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Radomiu ul. Malczewskiego 29..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 22.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w II półroczu 2024 roku.
- Dostawa akcesoriów do urządzeń firmy STRYKER dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.