eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przebudowa drogi powiatowej nr 1900 G odcinek w miejscowości Pępowo obejmującej wykonanie jednostronnego chodnika.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Kartuzy: Przebudowa drogi powiatowej nr 1900 G odcinek w miejscowości Pępowo obejmującej wykonanie jednostronnego chodnika.
Numer ogłoszenia: 219066 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, fax. 058 6811522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl/public/.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1900 G odcinek w miejscowości Pępowo obejmującej wykonanie jednostronnego chodnika..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót obejmuje: a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg, b) zakres rzeczowy robót: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE ODTWORZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH 1 Wytyczenie trasy chodnika w terenie płaskim km 0,44 ROZBIÓRKA ELEMENTÓW DRÓG, OGRODZEŃ I PRZEPUSTÓW 2 Rozbiórka zjazdu indywidualnego 3,6m2 wraz ze schodami terenowymi, poręczą i przepustem o długości 5m szt. 1,00 ROBOTY ZIEMNE WYKONANIE WYKOPÓW W GRUNTACH NIESKALISTYCH 3 Ręczne wykonanie wykopów w gruncie kat. II z wywiezieniem urobku na odkład (wg tabeli robót ziemnych) odl. transportu 1 km m3 402,70 4 Plantowanie korony i skarp wykopu (wg tabeli robót ziemnych) m2 963,6 WYKONANIE NASYPÓW 5 Mechaniczne wykonanie nasypu z gruntu kat. II dowiezionego z ukopu (w tabeli robót ziemnych) m3 33,20 6 Plantowanie korony i skarp nasypu (wg tabeli robót ziemnych) m2 82,00 HUMUSOWANIE WRAZ Z OBSIANIEM 7 Humusowanie wraz z obsianiem mieszankami traw (46,6m3) grubości 10cm = 466m2 - wykorzystanie grumtu z wykopu m2 466,00 KONSTRUKCJE NAWIERZCHNI NAWIERZCHNIA CHODNIKA 8 Wykonanie konstrukcji nawierzchni chodnika: Kostka betonowa szara gr. 6cm, Podsypka cem. - piaskowa 1:4 gr.5cm, Podsypka piasek średni gr. 15cm m2 766,00 NAWIERZCHNIA WJAZDÓW 9 Wykonanie konstrukcji nawierzchni wjazdów: Kostka betonowa szara gr. 8cm, Podsypka cem. - piaskowa 1:4 gr.5cm, Podbudowa zasadnicza KŁSM gr. 15cm, Podsypka piasek średni gr. 10cm mb 355,00 KRAWĘŻNIKI BETONOWE 15X30cm 10 Krawężniki betonowe na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,075m2 mb 371,00 OBRZEŻA BETONOWE 8x30cm 11 Obrzeże betonowe 8x30cm na podsypce cem.-piask. 1:4 gr.5cm mb 646,00 ŚCIEK KORYTKOWY 50x60cm 12 Ułożenie ścieku korytkowego 50x60cm na podsypce żwirowej gr.15cm mb 83,00 INNE ROBOTY WYPEŁNIENIE SZCZELIN POMIĘDZY KRAWĘŻNIKIEM I JEZDNIĄ 13 Wypełnienie szczeliny pomiędzy krawężnikiem i jezdnią masa zalewową (0,30 x 0,05m) mb 167,05 WPUST DESZCZOWY 14 Ustawienie wpustu deszczowego na studni fi500mm głębokości 1,50m wraz z przykanalikiem PVC fi200mm długości 13,50m z przewiertem szt 1,00 REGULACJA ZASUWY WODOCIAGOWEJ 15 Regulacja wysokościowa zasuwy wodociągowej szt 1,00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia nie wnosi się wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, Sytuacja finansowa: Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 100000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Potencjał kadrowy: Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót (kierownik robót, robotnicy drogowi min. 6 osób, operatorzy koparko-ładowarki), Potencjał sprzętowy: Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu tj. samochód samowyładowczy, koparko - ładowarka, zagęszczarki powierzchniowe, piła do cięcia asfaltu, zestaw bezprzewodowej sygnalizacji świetlnej do wahadłowego prowadzenia ruchu). Doświadczenie zawodowe: Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (1) Formularz oferty /załącznik nr 1/- nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. (2) Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. (3) Kosztorys ofertowy /załącznik nr 2/. (4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy /załącznik nr 3/. (5) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec właściwego Organu Podatkowego oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /załącznik nr 3/. (6) Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia - oświadczenie /załącznik nr 4/; w przypadku braku podwykonawców obowiązkowo dołączyć druk. (7) Parafowany projekt umowy /załącznik nr 5/. Dokumenty o których mowa w punkcie (2) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę, pozostałe dokumenty w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.