eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielany › Dostawa używanego, średniego samochodu strażackiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bielanach Wąsach na cele ochrony przeciwpożarowej.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Bielany: Dostawa używanego, średniego samochodu strażackiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bielanach Wąsach na cele ochrony przeciwpożarowej.
Numer ogłoszenia: 219033 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielany , ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany, woj. mazowieckie, tel. 025 7878013 w. 24, fax. 025 7878013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego, średniego samochodu strażackiego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bielanach Wąsach na cele ochrony przeciwpożarowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa używanego, średniego samochodu strażackiego dla OSP w Bielanach Wąsach na cele ochrony przeciwpożarowej CPV 34144210-3 Wozy strażackie. 2) Przedmiot zamówienia Parametry techniczne: Rok produkcji nie starszy jak 1991. Przebieg max. 60.000 km Moc minimalna 210 KM. Zbiornik wody minimum 1800 l. Autopompa z normalnym i wysokim ciśnieniem min 2400 l/min z gwarancją min. 12 m-cy. Kabina 6 osobowa. Maszt oświetleniowy sterowany na pilota. Dwie linie wysokiego natarcia. ABS Mocowanie na aparaty. Zabudowa pożarnicza ze stali nierdzewnej. Blokada mostu Agregat prądotwórczy min. 5 KW fabrycznie nowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) złożą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków; zgodnie z treścią zawartą w pkt. IX niniejszej SIWZ 2. Kryteria oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów składających się na ofertę określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od wykonawców na podstawie art.25, art.26 ust.1, art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnie 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605) następujących dokumentów : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oświadczenia potwierdzające dopuszczenia do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -- załącznik nr 2. - W przypadku zarejestrowania pojazdu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzone za zgodność z oryginałem: dowód rejestracyjny, karta pojazdu (jeżeli była wydana) - W przypadku zarejestrowania pojazdu za granicą: dowód rejestracyjny, karta pojazdu (jeżeli była wydana), dokumenty celne - potwierdzone za zgodność z oryginałem i przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielany 08-311 Bielany ul. Słoneczna 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielany 08-311 Bielany ul. Słoneczna 2 pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.