eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › wykonanie przebudowy, modernizacji i remontu budynku nr 29 w Olsztynie przy ulicy Pstrowskiego 3 (działka nr 46, obręb 69) na rzecz inwestora - Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21902

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wykonanie przebudowy, modernizacji i remontu budynku nr 29 w Olsztynie przy ulicy Pstrowskiego 3 (działka nr 46, obręb 69) na rzecz inwestora - Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: JÓZEF TATOL, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205, e-mail: zamowienia.publiczne@warminsko-mazurska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W OLSZTYNIE Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji /Sekretariat/, JÓZEF TATOL, ul. Pstrowskiego 3 /blok 27/, 10-049 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 522 52 00, fax 089 522 52 05, e-mail: zpol@warminsko-mazurska.policja.gov.pl, www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy, modernizacji i remontu budynku nr 29 w Olsztynie przy ulicy Pstrowskiego 3 (działka nr 46, obręb 69) na rzecz inwestora - Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Olsztyn, ul.Pstrowskiego 3 (woj. warmińsko-mazurskie). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, obejmujących roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne sanitarne, roboty instalacyjne elektryczne oraz wykonanie parkingów wewnętrznych, związanych przebudową, modernizacją i remontem budynku nr 29, położonego w zespole budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ulicy Pstrowskiego 3 w 3 rocznych etapach. Przedmiotowy obiekt budowlany objęty jest ochrona prawną poprzez wpis do rejestru zabytków woj. warmińsko-mazurskiego decyzją WKZ nr A -1907 z dnia 26 lipca 2001 r 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia większa od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro, ale mniejszej, niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 5 278 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający zażąda od Wykonawców zaproszonych do złożenia ofert wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O przedmiotowe zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej realizację przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu na podstawie złozonych oświadczeń i dokumentów. Wymagane oświadczenia i dokumenty będą oceniane w trybie 0-1 pkt, czyli: 0 pkt - za brak dokumentu, 1 pkt - za przedstawienie kompletu ważnych dokumentów. Wykonawcy, którzy nie załączą jakiegokolwiek wymaganego dokumentu uzyskają 0 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, określonych w ogłoszeniu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne art. 50 ustawy Pzp, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, dotyczącą podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Uwaga: jeżeli w/w dokument nie dotyczy Wykonawcy, Zamawiający przyzna 1 punkt, jak za spełnienie warunku 6. jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, pkt 3 i pkt 5 składa dokument /dokumenty/ wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605/. 8. wykaz wykonanych /wykazana robota musi być rozpoczęta i zakończona w tym okresie/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót remontowo-budowlanych /min. jedna robota/ odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /roboty remontowo-budowlane na obiekcie klasy PKOB 1220/ o wartości powyżej kwoty 1 mln złotych brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 9. dokumenty potwierdzające, że w/w roboty remontowo-budowlane zostały wykonane należycie /protokoły odbioru, referencje itp./, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz informacją na temat odbiorców tych robót /nazwa, adres, numer telefonu/. Uwaga: Wykaz wykonanych robót musi być zgodny z wielkościami z załączonych dokumentów, o których mowa w pkt.8. Zamawiający nie uzna wykazanych robót remontowo-budowlanych, jeżeli z załączonych dokumentów nie będzie wynikało jednoznacznie, że roboty w podanym w wykazie zostały wykonane na obiekcie klasy PKOB 1220, zostały wykonane należycie i wartość każdej z tych robót jest wyższa od kwoty 1 mln złotych brutto. 10. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia określone w przepisach prawa budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia/poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie odpowiednich uprawnień budowlanych odpowiednio do przedmiotu zamówienia wraz z kopią aktualnego wpisu na listę sa-morządu zawodowego/. Zamawiający wymaga, na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578/, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi specjalności budowlane odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia: a. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt. B Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi wszystkie, określone wyżej uprawnienia budowlane w podanym, minimalnym zakresie, wraz z aktualnymi wpisami na listę samorządu zawodowego. 11. Polisa, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 złotych, aktualny na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Zamawiający w zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 9 dokona oceny przyzna-jąc po 1 pkt za jedną robotę remontowo-budowlaną na obiekcie klasy PKOB 1220 o wartości powyżej kwoty 1 mln złotych brutto, jeżeli wykazana robota została rozpoczęta i zakończona w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za każdą kolejną /o nie mniejszej wartości/ robotę remontowo-budowlaną na obiekcie klasy PKOB 1220 Wykonawca otrzyma dodatkowo 1pkt, jednak w sumie nie więcej niż 3 punkty. Dodatkowo Zamawiający przyzna po jednym punkcie za każdą wykazaną robotę remontowo-budowlaną na obiekcie klasy PKOB 1220 o wartości powyżej kwoty 1 mln złotych brutto, jeżeli w/w roboty były prowadzone na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. Łącznie Wykonawca może otrzymać za wykazane roboty budowlane do 6 pkt. Zamawiający w zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 11 dokona oceny przyznając 1 pkt za kompletny wykaz osób posiadających uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego niezbędnych do realizacji przedmiotowego zamówienia, którymi dysponuje wykonawca. Zamawiający uzna wykaz za kompletny, jeżeli wykazane osoby będą łącznie posiadały wszystkie uprawnienia wymagane przez Zamawiającego w pkt 9, niezbędne do realizacji przedmiotowego za-mówienia i dla każdej z wykazanych osób załączona zostanie kopia aktualnego wpisu na listę samorządu zawodowego. Załączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, bądź kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub wystawcę tych dokumentów. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokument wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: a. każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt 2-pkt 5 i pkt 11. b. podpisane przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli Wykonawców występujących wspólnie - oświadczenie wymienione w pkt 1, c. wspólnie pozostałe dokumenty wymienione w pkt 8 - pkt 10. Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.