Poznañ: Roboty budowlane zwi±zane z malowaniem i u³o¿eniem nowych posadzek na I piêtrze w budynku nr 8 w Poznaniu przy ul Wojska Polskiego 86
Numer og³oszenia: 218995 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarz±d Infrastruktury w Poznaniu , ul. Ko¶ciuszki 92/98, 60-967 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, fax. 061 8572727.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wzipoznan.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka Bud¿etowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Roboty budowlane zwi±zane z malowaniem i u³o¿eniem nowych posadzek na I piêtrze w budynku nr 8 w Poznaniu przy ul Wojska Polskiego 86.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane zwi±zane z malowaniem i u³o¿eniem nowych posadzek na I piêtrze w budynku nr 8 w Poznaniu przy ul Wojska Polskiego 86.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagania dotycz±ce wniesienia wadium 1. Wadium wynosi : 4.500,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset z³otych) 2. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u X i mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust 2 pkt 6 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w gotówce, nale¿y je wnie¶æ przelewem na konto Wojskowego Zarz±du Infrastruktury : NBP O/O POZNAÑ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym 4. Termin wniesienia wadium : do dnia 06. 10. 2008 r. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na orygina³ gwarancji lub innego dokumentu nale¿y przes³aæ (z³o¿yæ) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii WZI (pok. 101 w godz. od 7.30 - 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00) kserokopiê potwierdzaj±c± wniesienie wadium (przelew lub gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa) nale¿y za³±czyæ do oferty. 6. Wadium pozostaje w gestii Zamawiaj±cego przez okres 30 dni, jednak nie d³u¿ej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawc±. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za ni¿ej wymienione przypadki powoduj±ce utratê wadium je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana : 1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w ofercie; 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 7. .Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je w wysoko¶ci nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 8. Za termin wniesienia wadium Zamawiaj±cy przyjmuje termin, w którym kwota wadium znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cegoIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spe³niaj± warunki okre¶lone art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. 2. Dysponuj± odpowiednim potencja³em kadrowym umo¿liwiaj±cym prawid³owe i terminowe wykonanie robót objêtych przedmiotem zamówienia, w tym co najmniej jedn± osob± na stanowisku : - kierownika budowy legitymuj±cego uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno - budowlanym.. W przypadku nie spe³nienia chocia¿by jednego z ww. warunków oferta nie bêdzie dalej rozpatrywana a Wykonawca zostanie wykluczony..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie 1. Na potwierdzenie spe³niania warunków Wykonawca za³±czy do formularza oferty (za³±cznik nr 1 ) nastêpuj±ce dokumenty: 1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, z³o¿one na druku, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. 3) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizacjê zamówienia ( za³±cznik nr 3 ) z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych ( kierownik budowy): a) kopie uprawnieñ budowlanych b) kopie Za¶wiadczenia przynale¿no¶ci do Samorz±du Zawodowego c) zobowi±zanie do wspó³pracy osób nie bêd±cych etatowymi pracownikami Wykonawcy - za³. nr 4) 4) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu- wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Dokumenty za³±czone do oferty musz± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Uznaje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów za³±czonych do oferty. 3. Zamawiaj±cy za¿±da przedstawienia orygina³u lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcê kserokopia dokumentu bêdzie nieczytelna lub bêdzie budziæ w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci, a Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ sprawdziæ jej prawdziwo¶ci w inny sposób. 4. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniami na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê. 5. Ponadto Wykonawca do³±czy do oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1) kosztorys ofertowy na wykonanie robót sporz±dzony w formie kosztorysu szczegó³owego. 2) wykaz wska¼ników cenotwórczych do rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych zgodnie z za³±cznikiem nr 5 SIWZ. 3) wykaz tych czê¶ci zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierzy powierzyæ podwykonawcy, z³o¿ony na druku stanowi±cym za³±cznik nr 6 SIWZ. 4) zestawienie cen jednostkowych zgodnie z za³±cznikiem nr 7..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojskowy Zarz±d Infrastruktury
ul Ko¶ciuszki 92/98
60-967 Poznañ
pokój 102.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Zarz±d Infrastruktury ul Ko¶ciuszki 92/98 60-967 Poznañ pokój 101.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzêtu komputerowego
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przegl±dzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelno¶ci urz±dzeñ wentylacyjnych, ch³odniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzier¿aw± aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przegl±dy sprzêtu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeñ budynku B II Oddzia³u ZUS w Poznaniu, ul. Staro³êcka 31.
- Zakup sprzêtu medycznego jedno i wielorazowego u¿ytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespo³y ratownictwa medycznego
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Bia³ymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynku handlowo - us³ugowego na budynek u¿yteczno¶ci publicznej w T³uchowie (wraz z wyposa¿eniem)
- Remont pokrycia dachowego w piêciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzêdu Miejskiego w Wyrzysku"
- Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym w K³udzienku
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.