eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Targ › Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Stary Targ: Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ
Numer ogłoszenia: 218854 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stary Targ , ul. Świerczewskiego 20, 82-410 Stary Targ, woj. pomorskie, tel. 55 6405050 w. 19, faks 55 2776289.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminastarytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu p.n. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ nr WND-POKL.09.01.01-22-00413, w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 44.41.00.00-1, 39.22.10.00-7, 39.70.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.50.00.00-7, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 37.82.00.00-2, 39.24.12.00-5, 35.11.00.00-8, 30.20.00.00-1, 30.19.50.00-2, 32.31.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), informacja o podwykonawcach (załącznik nr 3 do SIWZ), parafowana umowa (załącznik nr 4 do SIWZ), kosztorys prac (załącznik nr 5 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminastarytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stary Targ, ul. Świerczewskiego 20, 82-410 Stary Targ.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stary Targ, ul. Świerczewskiego 20, 82-410 Stary Targ, pok. nr 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu p.n. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej poprzez podniesienie jakości pracy sześciu oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Targ nr WND-POKL.09.01.01-22-00413, w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Starym Targu - zakup i montaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie placów zabaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup i montaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie placów zabaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Szropach- zakup i montaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie placów zabaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Starym Targu - zakup.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły łazienkowe i kuchenne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły łazienkowe i kuchenne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Wyposażenie do zaplecza kuchennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Wyposażenie do zaplecza kuchennego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Sprzęt do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Sprzęt do utrzymania czystości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Wyposażenie sal dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Wyposażenie sal dydaktycznych (meble przedszkolne, wyroby włókiennicze).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Zabawki i pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Zabawki i pomoce dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Artykuły plastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Artykuły plastyczne (wyroby artystyczne, nożyczki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.82.00.00-2, 39.24.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Wyposażenie zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Wyposażenie zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi (sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Sprzęt ICT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Starym Targu- zakup: Sprzęt ICT (urządzenia komputerowe, tablice, odbiorniki audycj iradiowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.19.50.00-2, 32.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Wyposażenie do zaplecza kuchennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Wyposażenie do zaplecza kuchennego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Sprzęt do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Sprzęt do utrzymania czystości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Wyposażenie sal dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Wyposażenie sal dydaktycznych ( meble przedszkolne, wyroby włókiennicze).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Zabawki i pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Zabawki i pomoce dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Artykuły plastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Artykuły plastyczne ( wqyroby artystyczne, nożyczki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.82.00.00-2, 39.24.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Wyposażenie zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Wyposażenie zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi (sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Sprzęt ICT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Waplewie Wielkim- zakup: Sprzęt ICT ( urządzenia komputerowe, tablice, odbiorniki audycji radiowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.19.50.00-2, 32.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Wyposażenie do zaplecza kuchennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Wyposażenie do zaplecza kuchennego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Sprzęt do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Sprzęt do utrzymania czystości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Wyposażenie sal dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Wyposażenie sal dydaktycznych (meble przedszkolne, wyroby włókiennicze).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.50.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Zabawki i pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Zabawki i pomoce dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Artykuły plastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Artykuły plastyczne (wyroby artystyczne, nożyczki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.82.00.00-2, 39.24.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Wyposażenie zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Wyposażenie zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi (sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Sprzęt ICT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Szropach- zakup: Sprzęt ICT (urządzenia komputerowe, tablice, odbiorniki audycji radiowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.19.50.00-2, 32.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.