eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
Numer ogłoszenia: 21876 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax 044 7329253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH PUBLICZNYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ZAKRES PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM: a) w zakresie miesięcznego ryczałtu : - codzienny objazd ulic miasta i kontrola stanu technicznego istniejącego oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, - prostowanie i pionowanie nośników znaków drogowych, - mycie znaków (50 szt), - demontaż nośników znaków drogowych (30 szt), - demontaż tarcz znaków (30 szt). b) w zakresie oznakowania pionowego: - uzupełnienie brakujących znaków pionowych, - wymiana zniszczonych tablic znaków pionowych, - montaż nowych znaków drogowych, - ustawienie nowych nośników znaków drogowych, c) w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: - montaż barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - naprawa barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - odnawianie farbą barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - ustawianie słupków rozdzielających, - montaż progów zwalniających - montaż azyli dla pieszych 2. SPOSÓB REALIZACJI PRAC: A) Usługi będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego w zależności od występujących potrzeb. Zlecenie częściowe obejmować będzie zakres, miejsce i termin rozpoczęcia i zakończenia prac. B) W przypadku konieczności usunięcia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca przystąpi do wykonania prac niezwłocznie po otrzymaniu informacji o jej wystąpieniu. W tym przypadku dopuszcza się możliwość przekazania takiego zlecenia Wykonawcy za pośrednictwem faxu bądź telefonicznie, a także przystąpienia do prac na podstawie informacji przekazanej przez Policje lub Straż Miejską. C) Wykonawca będzie dysponował w okresie obowiązywania umowy, bazą sprzętową, materiałową i magazynową zlokalizowana na terenie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego lub bazą położoną w odległości nie większej niż 20 km od punktu centralnego miasta. D) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur telefoniczny, a numer telefonu dyżurnego przekaże do Zamawiającego. E) Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami dotyczącymi wykonania robót utrzymaniowych, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz.2181. z 2003r.), a także zgodnie z postanowieniami umowy, w tym z zasadami zawartymi w szczegółowej specyfikacji technicznej zawartej w zał. Nr 2 do umowy. F) Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość materiałów, które zostaną użyte do wykonania zamówienia. G) Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonywania usługi są własnością Wykonawcy. Szczegółowy zakres usług i cen jednostkowych określa kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem /ilością wykonanych/ usług w stosunku do tego, co zostało określone w kosztorysie ofertowym, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 5 ust. 6 wzoru umowy. 3. GWARANCJA Wykonawca na usługę związaną z montażem elementów oznakowania pionowego udzieli 7 lat gwarancji (gwarancja dotyczy okresu trwałości znaku wykonanego przy użyciu folii odblaskowych np. odklejenie lub odbarwienie folii) której okres rozpocznie się w dzień po każdorazowym odbiorze przedmiotu umowy. Na pozostałe prace i materiały Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji, której okres rozpocznie się w dzień po każdorazowym odbiorze przedmiotu umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WYMAGANE W KWOCIE: 5.280,00 ZŁ (SŁOWNIE: PIĘĆ TYSIĘCY DWIEŚCIE OSIEMDZIESIĄT ZŁOTYCH I 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz 1655) 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: A) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA wymaga się załączenia dokumentów stwierdzających, iż KIEROWNIK PRAC: - posiada wykształcenie min. średnie techniczne w specjalności budowlanej lub drogowej (tj: kopii świadectwa ukończenia szkoły średniej technicznej lub dyplomu ukończenia studiów wyższych) oraz min. 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu podobnych prac. PONADTO WYKONAWCA OŚWIADCZY, IŻ WSZYSTKIE osoby wskazane do realizacji niniejszego zadania będą przeszkolone z zakresu bhp i wyposażone w sprzęt ochrony osobiste (w celu potwierdzenia należy załączyć stosowne oświadczenie zgodnie z wzorem SIWZ) B) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE POTENCJAŁEM TECHNICZNYM DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA MUSI DYSPONOWAĆ MIĘDZY INNYMI NASTEPUJĄCYM SPRZĘTEM: - ŚRODKIEM TRANSPORTU MATERIAŁÓW - 2 SZT. - SAMOCHODEM OSOBOWYM - 2 SZT. - ŻURAWIEM SAMOCHODOWYM O UDŹWIGU DO 4 TON - 1 SZT. - PRZEWOŻNYM ZBIORNIKIEM DO WODY - 1 SZT. - BATONIARKĄ - 1 SZT. UWAGA ! W przypadku samochodów powyżej 3,5 T Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaświadczenie / zezwolenie na przewozy drogowe na potrzeby własne wydane przez stosowny miejscowo i rzeczowo dla siedziby Wykonawcy organ. C) W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA DOŚWIADCZENIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, USŁUG (min. 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. UWAGA ! NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DOKUMENT/-Y POTWIERDZAJĄCY/-E, ŻE WYKAZANA/-E USŁUGA/-I PODOBNA/-E ZOSTAŁA/-Y WYKONANA/-E NALEŻYCIE 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw: ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe) UWAGA ! Jeżeli z samego dokumentu ubezpieczenia wprost nie wynika, iż Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie należy wraz z nim złożyć dokument, potwierdzający wymagane ubezpieczenie (np.: wyciąg z regulaminu dotyczącego warunków ubezpieczenia) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4. Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne ; 5. Wykaz sprzętu ; UWAGA ! - W PRZYPADKU SAMOCHODÓW POWYŻEJ 3,5 T WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZU ZEZWOLENIE/ZASWIEDCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO I RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; 6. Wykaz osób - należy załączyć dokument potwierdzający wymagane kwalifikacje dla kierownika prac; 7. Oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia zostaną przeszkolone w zakresie bhp. a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej, 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, USŁUG (min. 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, UWAGA ! - NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DOKUMENT/-Y POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKAZANA USŁUGA PODOBNA ZOSTAŁA/JEST WYKONANA/WYKONYWANA NALEŻYCIE 9. Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 10. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy; 11. Wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów; UWAGA! - W/W WZÓR NALEŻY ZAŁĄCZYĆ NAWET JEŚLI WYKONAWCA NIE MA PARTNERA WPISUJĄC - NIE DOTYCZY 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); UWAGA! - JEŻELI Z SAMEGO DOKUMENTU UBEZPIECZENIA WPROST NIE WYNIKA, IŻ WYKONAWCA POSIADA WYMAGANE UBEZPIECZENIE NALEŻY WRAZ Z NIM ZŁOŻYĆ DOKUMENT, POTWIERDZAJĄCY WYMAGANE UBEZPIECZENIE (NP. WYCIĄG Z REGULAMINU DOTYCZĄCEGO WARUNKÓW UBEZPIECZENIA) 13. Dowód wniesienia wadium w wysokości: 5.280,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100) 14. Pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.